تعداد کاربران فعال سیستم عامل مک کمپانی اپل از 100 میلیون عبور کرد

سیستم عامل مک

همانطور که می دانید، کمپانی اپل در آیفون ها و آیپدهای خود از سیستم عامل iOS استفاده می نماید ولی در لپ تاپ های اختصاصی خود با نام مک بوک از سیستم عامل مک استفاده می کند و تمامی اطلاعات بر روی این سیستم عامل در دسترس کاربران هستند.

کاربران فعال سیستم عامل مک

مدیرعامل کمپانی کوپر تینویی اپل، تیم کوک، هم اکنون در مراسم معرفی سری جدید آیپد‌های اپل اعلام کرد که تعداد کاربران فعال در سیستم عامل مک از 100 میلیون کاربر عبور کرده است. همچنین ایشان عنوان نمود که حدود 51 درصد از خریداران دستگاه های هوشمند مک، کاربران جدیدی هستند که تاکنون چنین دیوایس هایی نداشته‌ اند. نکته ی جالب اینجاست که تعداد کاربران چینی که به تازگی به جمع استفاده کنندگان از دستگاه های دارای سیستم عامل مک افزوده شده اند، حدود 76 درصد از تعداد کل کاربران کمپانی اپل در کشور چین را تشکیل می‌ دهند و این نشان دهنده ی این موضوع است که این کمپانی آمریکایی توانسته است توجه ساکنین کشورهای پرجمعیت جهان را نیز به محصولات خود جلب نماید.

سیستم عامل مک

تیم کوک ادعا کرده که کاربران سیستم عامل مک، دیوایس‌ های خود را شدیدا دوست دارند، زیرا این دستگاه های در همه ی سرشماری‌ ها، رتبه اول در جلب رضایت مشتری را به خود اختصاص داده اند. البته این اعداد و ارقام در مقابل موفقیت های بدست آمده توسط سیستم عامل موبایلی کمپانی اپل، رقم های قابل توجهی به حساب نمی آید، زیرا در ماه قبل، تیم کوک در طی کنفرانس معرفی سری جدید آیفون‌ های اپل ادعا کرد، سیستم عامل iOS این کمپانی هم اکنون، دارای ۲ میلیارد کاربر است. ماه قبل کمپانی اپل جدیدترین نسخه از سیستم عامل های مک بوک ها را برای تمامی کاربران دنیا عرضه نمود ولی اکنون جدیدترین دستگاه های سری مک یعنی مک بوک ایر رونمایی شد که از صفحه نمایش‌ رتینا بهره مند می باشند.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  احتمالا آیفون SE 2 در کار نیست!

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: venturebeat

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تعداد کاربران فعال سیستم عامل مک کمپانی اپل از 100 میلیون عبور کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *