تعداد شرکای برنامه اندروید برای کار گوگل به 40نفر رسید

تعداد شرکای برنامه اندروید برای کار گوگل به 40نفر رسید

روز پنج شنبه، گوگل اعلام کرد که برنامه “اندروید برای کار” این شرکت 40 شریک دارد که شامل تولید کنندگان دستگاه ها، برنامه نویسان، و ارائه دهندگان سرویس های مدیریت میشود. برخی از شرکای جدید مشهور عبارتند از Silent Circle، سازنده Blackphone که روی محور حفظ حریم خصوصی تمرکز دارد، و هر چهار اوپراتور بزرگ آمریکا یعنی AT&T, Sprint, T-Mobile و Verizon و بسیاری دیگر. Silent Circle به تازگی Blackphone 2 را نیز معرفی کرد. گفته میشود، این گوشی همراه که مانند نسخه قبلی خود روی حریم خصوصی تمرکز دارد، محصول جدید کمپانی در برنامه اندروید برای کار گوگل خواهد بود.

برنامه اندروید برای کار گوگل اوایل امسال معرفی شد، با این هدف که رها حلی برای مدیریت، بهره وری و امنیت را برای سازمان ها با ارمغان آورد. این پلت فرم به کاربران اجازه می دهد اطلاعات و برنامه های شخصی را از اطلاعات و برنامه های کاری خود روی یک دستگاه اندرویدی ولی جدا از هم نگه دارند. این کمپانی در ماه آوریل برنامه اندروید برای کار را در گوگل پلی در دسترس کاربران اندروید قرار داد. گوگل سعی دارد کمپانی ها را به استفاده از اندروید به عنوان سیستم عامل انتخابی خود برای کار، ترغیب کند.

ZTE گوشی دیگری از OEM است که در آخرین ورژن برنامه اندروید برای کار با گوگل همراه شده است، در حالی که HTC, BlackBerry, Sony, LG, Lenovo, Huawei, Dell, HP, Motorola و Samsung همگی از ماه فوریه شروع به همکاری با گوگل روی این برنامه کرده اند. از کمپانی های دیگری که به این ابتکار گوگل پیوستند، میتوان به اوپراتور هایی مانند Rogers, Bell Canada, Telus Mobility و KT اشاره کرد.

طبق گفته گوگل، اندروید برای کار بازخورد فوق العاده ای در میان تجارت ها دریافت کرده است. کمپانی هایی مانند World Bank, the US Army, and Guardian Life Insurance Company همگی در حال حاضر در حال تست، توسعه و استفاده از برنامه اندروید برای کار هستند.
برای یاد آوری باید گفت که Blackphone 2 که در MWC معرفی شد از آپدیت رابط کاربری PrivatOS که بر پایه سیستم عامل اندروید ساخته شده است استفاده میکند. قیمت آن نیز 649 دلار اعلام شده است. اضافه شدن آن به فهرست شرکای برنامه اندروید برای کار، اعتبار این پلت فرم را افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید  گوگل Bard اکنون می تواند ویدیوهای YouTube را درک کند

بیل کانر، رئیس و مدیر سایلنت سرکل هنگام اعلام شراکت خود با گوگل گفت :” حریم خصوصی یعنی بتوانی انتخاب کنی که چه زمانی و چه چیزی را چگونه به اشتراک بگذاری. ما از ملحق شدن به برنامه اندروید با کار خوشحالیم. این یک قدم رو به جلو برای توسعه سایلنت سرکل است که به ما اجازه میدهد حریم خصوص و امنیت را به صورت گسترده تری برای مشتریانمان فراهم کنیم، در حالی که نیاز شان به داشتن برنامه های متنوع و سرویس هایی که گوگل ارائه میدهد نیز تامین میشود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تعداد شرکای برنامه اندروید برای کار گوگل به 40نفر رسید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *