تصویر رندر جدید و آشکار شدن طراحی Galaxy A13 سامسونگ

تصویر رندر جدید و آشکار شدن طراحی Galaxy A13 سامسونگ

ممکن است تاریخ عرضه Galaxy A13 سامسونگ چندان دور نباشد. گزارش‌های اخیر اطلاعات زیادی در مورد دستگاه جانشین گلکسی A12 منتشر کردند که در نوامبر 2020 به طور رسمی معرفی شد. اکنون GizNext رندرهای رسمی Galaxy A13 را منتشر کرده که طراحی این گوشی را فاش می کند.

گلکسی A12 دارای یک نمایشگر ناچ، یک اسکنر اثر انگشت جانبی و یک ماژول دوربین مربعی شکل بود. رندرهای Galaxy A13 نشان می دهد که طراحی جلو آن تغییری نداشته اما از یک دوربین سه گانه عمودی در عقب برخوردار است.

لبه سمت چپ دستگاه مجهز به شیار سینی سیم‌کارت است، در حالی که لبه سمت راست آن دارای دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور خواهد بود که با حسگر اثر انگشت یکپارچه شده است. طبق گزارش ها، این گوشی هوشمند در رنگ های مختلفی مانند سیاه، سفید، آبی و نارنجی عرضه خواهد شد.

گلکسی A13 5G دارای صفحه نمایش 6.48 اینچی IPS LCD است که رزولوشن FHD+ ارائه می دهد. مشخص نیست که آیا دستگاه از نرخ نوسازی بالا پشتیبانی می کند یا خیر. برای تصویربردار سلفی، دوربین 8 مگاپیکسلی و برای بخش دوربین عقب یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی تدارک دیده شده است.

A13 به چیپست Dimensity 700 مدیاتک مجهز است که از شبکه 5G پشتیبانی دارد. گمان می کنیم این شرکت یک مدل 4G از دستگاه را نیز معرفی کند. انتظار می رود نسخه 5G با گزینه‌هایی مانند 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه شود. این گوشی با اندروید 11 مبتنی بر One UI 3.1 همراه خواهد شد. ممکن است این گوشی از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند، برخوردار باشد.

اطلاعات بیشتری موجود نیست و باید منتظر ماند تا سامسونگ درنهایت محصول اقتصادی جدید خود را معرفی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اخبار موثق از سام موبایل در مورد گوشی گلکسی اس 6 [بروز رسانی]

نظرات در مورد : تصویر رندر جدید و آشکار شدن طراحی Galaxy A13 سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *