تصاویر مربوط به پنل پشتی وان‌ پلاس 8 پرو فاش شد

تصاویر مربوط به پنل پشتی وان‌ پلاس 8 پرو فاش شد

اخیرا یک سری تصاویر زنده مربوط به گوشی هوشمند وان پلاس 8 پرو از سوی Slashleaks منتشر شد که به گفته‌ی این سایت، تصاویر منتشر شده در سرور رسمی official OnePlus یافت شده است. با آشکار شدن پنل پشتی این دستگاه مشخص شد که یک ماژول دوربین سه‌گانه‌ی عمودی همراه با سه لنز از انواع سنسورهای ToF در سمت چپ ماژول و یک فلاش LED دقیقا در زیر ماژول‌های دوربین تعبیه شده است. تصاویر زنده‌ی منتشر شده با رندرهای فاش شده از سوی CAD در بخش پنل پشتی دستگاه مطابقت دارد و آرم وان‌پلاس نیز بر روی پنل پشتی قرار گرفته است.

اکنون پیش‌بینی می‌شود که در ماه‌ آینده از این دستگاه رونمایی می‌گردد. از جمله مشخصات شایعه شده برای وان‌پلاس 8 پرو شامل بهره‌مندی از یک صفحه‌نمایش 6.7 اینچی از نوع Fluid AMOLED با رزولوشن +QHD و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی است. این مشخصات نشان می‌دهد که انیمیشن‌های حالت‌ پیمایش و بازی‌های ویدئویی بسیار عالی‌تر از تجربه‌ی استفاده از وان‌پلاس 7 پرو، وان‌پلاس 7 تی و وان‌پلاس 7 تی پرو می‌باشد. در گوشی‌های سه‌گانه‌ی مذکور از سری وان‌پلاس 7 که همگی در سال گذشته‌ی میلادی معرفی شدند، نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی را نشان می‌دهد.

وان‌پلاس 8 پرو می‌تواند از گواهینامه‌ی IP68 و شارژر بی‌سیم بهره‌مند باشد

وان‌پلاس 8 پرو تمامی قدرت خود را از پردازنده‌ی 7 نانومتری اسنپدراگون 865 پلتفرم‌های موبایلی تامین می‌نماید که می‌توانیم شاهد 8 گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یا 12 گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار 512 گیگابایت حافظه‌ی داخلی در این دستگاه به همراه پردازنده باشیم. انتظار می‌رود که دوربین اصلی این دستگاه از یک سنسور دوربین اصلی 64 گیگابایتی با گشودگی دیافراگم f/1.4، سنسور فوق عریض 20 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و دوربین تلسکوپی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 همراه با زوم ترکیبی 10 برابری بهره‌مند باشد.

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، بر اساس تصاویر فاش شده از پنل پشتی این دستگاه حسگر ToF به طور کامل قابل مشاهده است. این حسگر مدت‌ زمان لازم برای برخورد پرتوهای مادون قرمز برای حذف پرش سوژه‌ و بازگشت پرتوها به دوربین را اندازه‌گیری می‌نماید. با استفاده از داده‌های بدست آمده از این سنسور می‌توان یک محاسبه‌ی دقیق از عمق تصویر انجام داد تا میزان تار شدن حالت بوکه در دوربین این دستگاه، در حالت پرتره طبیعی‌تر گردد. علاوه بر این موارد، سنسور ToF می‌تواند قابلیت‌های ویژگی AR را نیز بهبود بخشد و نقشه‌های سه بعدی فوق‌العاده‌ای را ایجاد نماید.

تصاویر مربوط به پنل پشتی وان‌ پلاس 8 پرو فاش شد

در این گوشی هوشمند دوربین سلفی پاپ‌آپ با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار گرفته شده در سوراخ پانچ جایگزین شده است تا حاشیه‌های صفحه‌نمایش وان‌پلاس 8 پرو نازک باشند. شرکت وان‌پلاس نه تنها در سال جاری قابلیت شارژ بی‌سیم را به پرچمدار خود افزوده است، بلکه بر اساس توییت منتشر شده از سوی .Max J، وان‌پلاس 8 پرو از گواهینامه‌ی IP68 نیز برخوردار است. بهره‌مندی از این گواهینامه بدان معنی است که این دستگاه به مدت 30 دقیقه در عمق 5 فوتی در برابر گرد و غبار کاملا غیر قابل نفوذ می‌باشد. اگر به خاز داشته باشد، شرکت وان‌پلاس در زمان رونمایی از وان‌پلاس 7 و وان‌پلاس 7 پرو به منظور کاهش قیمت آن‌ها تصمیم گرفت که از گواهینامه‌ی IP برخوردار نباشند.

با این وجود که سری وان‌پلاس 7 در برابر گرد و غبار مقاوم نیستند، شرکت وان‌پلاس ویدئویی را منتشر کرد که وان‌پلاس 8 پرو می‌تواند در داخل یک سطل آب قرار گرفته و مشکلی برایش پیش نیاید. اما اکنون گویا این شرکت صلاح دیده است تا با استفاده از گواهینامه‌ی IP68  بازاریابی این گوشی هوشمند را آغاز نماید. در مورد وان‌پلاس 8 نیز گفته می‌شود که این دستگاه دارای یک صفحه‌نمایش 6.5 اینچی از نوع Fluid AMOLED با رزولوشن +FHD می‌باشد. همان ماژول دوربین سه‌گانه که در وان‌پلاس 8 پرو موجود بود، در این دستگاه نیز تعبیه شده است، با این تفاوت که سنسور ToF در آن مشاهده نمی‌گردد. هر دو مدل از قابلیت اتصال به شبکه‌ی اینترنت 5G برخوردار هستند و به صورت پیش‌فرض اندروید 10 بر روی آن‌ها نصب شده است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تصاویر مربوط به پنل پشتی وان‌ پلاس 8 پرو فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *