تصاویر سرفیس 6 پرو افشا شد

سرفیس 6 پرو

سرفیس 6 پرو | این روزها کمپانی مایکروسافت در حال ایجاد تغییرات در دستگاه ها و نرم افزارهای تولیدی خود می باشد. در همین بین تصاویری از سرفیس 6 پرو به بیرون درز کرده است. در این میان با انتشار این تصاویر برخی از موضوعات مشخص شد و نوع طراحی این فبلت و لپ تاپ غیرقابل قبول می باشد.

سرفیس 6 پرو

بر همین اساس تصاویری که از سوی یک سایت خبری ویتنامی درخصوص سرفیس 6 پرو افشا شده، گویا این تبلت شباهت‌ های زیادی به نسخه‌ ی قبلی سرفیس‌ ها خواهد داشت. بر اساس تصاویر افشا شده از سوی این منبع، سرفیس 6 پرو از یک پورت USB نوع C پشتیبانی می نماید هم چنین جک 3.5 میلی متری برای هدفون‌ خواهد داشت و پورت دیگر برای USB قابل استفاده خواهد بود. دو پورت دیگر نیز خواهد داشت که مربوط به mini Display و کانکتور سرفیس می باشند.

سرفیس 6 پرو دوباره از یک نمایشگر 12.3 اینچی بهره مند می باشد که دارای کیفیت تصویر 2736 در 1824 پکسل خواهد بود. تراشه ی مورد استفاده در این تبلت که در تصاویر افشایی مشاهده می گردد، نسل هشتم پردازنده ی اینتل Core i5 خواهند بود که قدرتی بیشتر و مصرفی کمتر را برای سرفیس جدید به همراه می آورد. فقط تغییرات کم ظاهری نسبت به نسخه‌ ی پیشین و خمیده بودن گوشه‌ های صفحه نمایش این دستگاه می باشد که احتمالا سبب می گردد نگه داشتن آن در دست آسان تر شود. رم 8 گیگابایتی به همراه 128 گیگابایت حافظه‌ ی داخلی از سایر قابلیت های تبلت جدید آمریکایی به حساب می آید. این تبلت به طور پیش فرض از ویندوز 10 استفاده نموده و نسخه‌ ی بلوتوث آن 4.1 خواهد بود.

در ادامه می توانید تصاویر افشا شده از این تبلت را مشاهده نمایید:

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مایکروسافت محدودیت روزانه بینگ ChatGPT را کاهش می دهد

نظرات در مورد : تصاویر سرفیس 6 پرو افشا شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *