تست فشار و مقاومت شیائومی می میکس 3 (Xiaomi Mi Mix 3)

شیائومی می میکس 3

کمپانی شیائومی یکی از برندهای چینی است که علاوه بر میزان کارایی به نوع طراحی و مقاومت بدنه نیز توجهات بسیار زیادی دارد و همواره در تلاش است تا کارایی بالا را به همراه طراحی مقاوم و بدنه ی ایمن در برابر ضربه ارائه نماید. این کمپانی به تازگی پرچمدار خود را به نام شیائومی می میکس 3 (Xiaomi Mi Mix 3) رونمایی کرده است و بسیاری از طرفداران خود را به سمت این گوشی هوشمند هدایت نموده است. در ادامه به بررسی میزان مقاومت بدنه ی این گوشی هوشمند در برابر فشار و ضربه خواهیم پرداخت.

شیائومی می میکس 3

اگر بخواهیم کمی واضح تر صحبت کنیم، کمپانی چینی شیائومی پرچمدار خود یعنی Mi Mix 3 را تقریبا دوباره طراحی نموده است. طراحی کشویی این گوشی هوشمند سبب شده است تا تولیدکنندگان چینی با خیالی آسوده حاشیه‌ های صفحه نمایش را کاهش دهند. اساسا طراحی کشویی بدنه از قبل در میان سازندگان گوشی های هوشمند رواج داشته است و به طورکلی میزان مقاومت دستگاه ها را تا مقداری کاهش می‌ داد. به همین علت زمانی که کمپانی شیائومی به منظور طراحی پرچمدار خود از طراحی کشویی استفاده نمود، نگرانی‌ هایی در خصوص میزان مقاومت این دستگاه را برای طرفداران خود ایجاد کرد.

اکنون JerryRigEverything، یوتیوبر مشهور که آزمایش مقاومت گوشی‌ های هوشمند معروف را انجام می‌ دهد، این دفعه به سراغ پرچمدار کمپانی شیائومی یعنی Mi Mix 3 رفته است و این گوشی توانسته است تا از این آزمایش سربلند خارج شود.

در ویدئوی منتشر شده از سوی این یوتیوبر مشهور، شیائومی Mi Mix 3 در زیر فشارهای بسیار زیادی قرار می‌ گیرد ولی به خوبی در برابر آن ها مقاومت می نماید. در این ویدیو معلوم است که این گوشی هوشمند در برابر خراش، خم شدگی و آزمایش حرارت به نحو احسنت عمل می نماید. پنل پشتی سرامیکی این گوشی هوشمند در برابر خراش بسیار مقاوم می باشد و پایداری بیشتری را نسبت به پنل‌ های شیشه‌ ای و یا فلزی از خود نشان داده است.

ولی در این میان فقط مسئله ای که در خصوص قسمت کشویی این گوشی هوشمند وجود دارد، مسئله ی مقاومت و ضعیف عملکرد آن نمی باشد، بلکه این مسئله مربوط به شکافی است که سبب جمع شدن گرد و خاک در آن می گردد و سبب می گردد تا جلوه‌ ی خوبی برای گوشی ایجاد نکند. شیائومی Mi Mix 3 در تست خم شدن هم عملکرد خوبی دارد. البته باید اشاره کنیم که مقداری سبب خمیدگی شده است ولی مانند گوشی‌ های هوشمند کشویی دیگر نظیر OppO Find X دچار شکستگی نشد. علت این موضوع نیز می‌تواند به دلیل استفاده از پنل سرامیکی در Mi Mix 3 باشد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: gizmochina

3.9/5 - (11 امتیاز)

نظرات در مورد : تست فشار و مقاومت شیائومی می میکس 3 (Xiaomi Mi Mix 3)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *