ترفند های طراحی بنر مشاغل جذاب

ترفند های طراحی بنر مشاغل جذاب

بنر ها مثل کارت ویزیت یکی از ابزارهای متنوع و از روش های آسان و ارزان تبلیغات است. چه استراتژی بازاریابی آنلاین و چه آفلاین را دنبال نمایید، با استفاده از بنرهای مشاغل می توانید کسب و کار خود را معرفی و تبلیغ نمایید و مشتری های بالقوه را به سمت مشاغل خود هدایت کنید.

 

دو مزیت اصلی تابلو و بنرها در تبلیغات مشاغل

1-       مقرون به صرفه بودن بنرها

تبلیغات بنری نیاز به سرمایه زیادی ندارد. حتی اگر توانایی پرداخت هزینه خدمات یک طراح گرافیک خبره را ندارید می توانید از انواع طرح لایه باز بنر مشاغل سایت پاویسا استفاده کنید که برای مشاغل و خدمات مختلف از صنف تغذیه و رستوران گرفته تا پزشکی و انواع فروشگاه ها و صنایع، طرح بنرهای متنوعی را توسط تیم حرفه ای تهیه و در دسترس عموم قرار داده است. استفاده از طرح های پاویسا باعث صرفه جویی در هزینه و وقت شده که در مدیریت زمان بسیار موثر و کارآمد می باشد.

مزیت دیگر بنرهای مشاغل اینست که در میزان اختصاص دادن بودجه آزادی زیادی دارید چرا که می توانید به هر تعداد انتخابی از بنرها استفاده نمایید و یا بنرها را در مکان های ارزان تر و محلی تر قرار دهید.

ترفند های طراحی بنر مشاغل جذاب

2-      سرعت بنرها و تابلو ها در جلب توجه

امروزه میزان توجه افراد نسبت به گذشته کم تر شده است و بنرها با توجه به اندازه و مکان قرارگیری خیلی سریع موفق به جلب توجه افراد می شوند بنابراین چنانچه خوب طراحی شوند از ابزارهای پر بازده تبلیغات محسوب می شوند. اگر برای طراحی بنر جذاب برای شغل خود ایده ای ندارید و یا کسی را برای پیاده سازی ایده تان سراغ ندارید، حتما سری به سایت پاویسا بزنید و از تنوع بنرهای مشاغل مختلف در این سایت الهام بگیرید.

 

رنگ بندی مناسب برای تابلو فروشگاه ها؟

رنگ از مهم ترین اجزای طراحی بنر شغل شماست. رنگ ها علاوه بر اینکه در معرفی برند شما موثرند، بر احساسات و تصمیم مخاطب هم اثرگذارند. یکی از اصول انتخاب رنگ ها، استفاده صحیح از چرخه رنگ است. اگر می خواهید به بنرتان جلوه ای آرام ببخشید، رنگ های نزدیک به یکدیگر را در چرخه رنگ انتخاب نمایید اما چنانچه قصد بیان قاطعانه تری دارید بهتر است از رنگ های مقابل هم (متضاد) در چرخه رنگ استفاده نمایید.

 

رنگ قرمز در بنر مشاغل

رنگ قرمز احساسات، شور، عشق و انرژی را شدت می بخشد. اگر مخاطبان شغل شما از گروه سنی جوان هستند، از این رنگ استفاده کنید.

 

رنگ نارنجی در بنر مشاغل

اگر شغل شما با کودکان، خلاقیت، تصمیم گیری و موفقیت مرتبط است، نارنجی رنگ ایده آلی برای بنر شغل شماست. برای بنرهای مشاغل مربوط به تغذیه، نارنجی بهترین انتخاب است زیرا اشتها را تحریک می کند.

 

رنگ زرد در بنر مشاغل

زرد، رنگ شادی و خوشبینی است. اگر شغل شما با اوقات فراغت، فعالیت های تفریحی و یا فعالیت های کودکان مرتبط است حتما از رنگ زرد در بنر شغلی تان استفاده نمایید.

 

رنگ سبز در بنر مشاغل

رنگ سبز حس طبیعت، ثروت، رشد و امنیت است. رنگ سبز برای بنر مشاغل مربوطه به محصولات بهداشتی و محصولات سالم و دوستدار محیط زیست بسیار مناسب است.

مثلا در طراحی بنر مربوط به روغن زیتون، با استفاده از رنگ سبز حس طبیعی بودن و سلامتی را القا می کنید و با رنگ زرد و نارنجی باعث نشاط و تحریک اشتها در مخاطب می شوید.

 

ترفند های طراحی بنر مشاغل جذاب

رنگ قهوه ای در بنر مشاغل

از قهوه ای برای ایجاد محیطی گرم در طراحی بنر خود استفاده نمایید. قهوه ای نشانگر راحتی و حس در خانه بودن است. اگر شغل شما مربوط به املاک و مستغلات، مبلمان و مواد غذایی است حتما رنگ قهوه ای را در بنر خود بگنجانید.

 

رنگ بنفش در بنر مشاغل

رنگ بنفش انتقال دهنده حس سلطنت و ثروت است. استفاده از بنفش در بنر مشاغل لوکس یا خدمات گران قیمت انتخاب عالی است. صنف طلا و جواهر و عرضه کنندگان خدمات لاکچری حتما از بنفش در بنر شغل خود استفاده نمایند.

 

رنگ آبی در بنر مشاغل

آبی نشانگر ثبات و اعتماد است به همین دلیل لوگوی رسانه های اجتماعی و بانک ها اغلب به رنگ آبی است. از آنجا که رنگ آبی اشتها را سرکوب می کند، مشاغل مربوط به غذا نباید از این رنگ در بنر خود استفاده نمایند.

 

رنگ سفید در بنر مشاغل

رنگ سفید برای طراحی بنر مشاغل حوزه پزشکی، درمانی و همچنین حوزه الکترونیک بسیار مناسب است زیرا سفید حس خلوص، پاکی، بی آلایشی، نور و روشنایی را منتقل می کند.

پاویسا در طراحی بنر مربوط به تصفیه آب، با استفاده از رنگ سفید حس پاکی و خلوص آب را منتقل می نماید و با رنگ آبی هم نماد آب را یادآوری می کند و هم بر اعتماد مخاطب می افزاید. کلمات کلیدی در متن هم برای جلب توجه با رنگ قرمز مشخص شده اند.

 

رنگ مشکی در بنر مشاغل

رنگ مشکی مناسب مشاغلی است که می خواهند حس قدرت، اسرارآمیز بودن، مردانگی، رسمیت و یا ظرافت را به مخاطب منتقل کنند. استفاده از این رنگ در بنر مشاغل لوکس و مردانه هم انتخاب صحیحی است.

 

انتخاب فونت مناسب برای بنر مشاغل

بنرها بیشتر تبلیغات مبتنی بر تصویر هستند اما همان چند کلمه هم که روی بنرها نوشته می شود نقش حیاتی و کلیدی در معرفی مشاغل و خدمات و انتقال اطلاعات و پیام برند دارند. با توجه به اینکه از چند کلمه محدود در بنرها استفاده می شود، باید با انتخاب هوشمندانه کلمات و فونت مناسب بر تاثیر حیاتی آن تا حد امکان بیافزاییم.

پاویسا در طراحی بنر مهدکودک، نام مهد کودک که باید در خاطر والدین بماند را با درشت ترین فونت آورده است. اطلاعات جذاب و کلیدی که در تصمیم گیری برای انتخاب مهدکودک نقش مهمی ایفا می کنند در دسته بندی های جداگانه و با فونت ها و رنگ های مختلف در متن به زیبایی گنجانده شده است.

 

 

 

نکات کلیدی برای جذابیت متن تابلو و بنرهای فروشگاه ها

  • عنوان بنر باید بزرگ و مشخص باشد.
  • اندازه فونت ها باید طوری باشد که بنر از فاصله دور قابل خواندن باشد.
  • نوشتن بخش های مختلف متن همچون عنوان، توضیحات، اطلاعات تماس و … از فونت های مختلف استفاده نمایید.
  • حتما فضای کافی در بین کلمات در نظر بگیرید.
  • اگر با کمبود فضا مواجهید حتما فونت های بزرگ و نازک را نیز امتحان کنید.
  • با رنگین کردن کلمات علاوه بر ایجاد زیبایی بصری، متن را به خوبی قابل تفکیک می کنید و روی برخی کلمات می توانید مانور بیشتری دهید.
  • از تکنیک های برجسته سازی متن هم برای جذابیت و تاکید بیشتر بر کلمات حتما استفاده نمایید.

 

طراحی بنر شغلی با روش ارزان و آسان پاویسا

کافیست سری به قسمت بنرهای مشاغل سایت پاویسا بزنید و با دیدن نمونه های فراوان بنرهای مشاغل مختلف که توسط تیم طراحی حرفه ای و خلاق در ایران تهیه شده است، برای طراحی بنر شغل خود ایده بگیرید. حتی می توانید از همان طرح های لایه باز بنر شغل خود، طرحی را با قیمت رقابتی و بسیار مناسب دانلود و سپس چاپ کنید. تمام طرح های بنرهای مشاغل در سایت پاویسا، 100% قابل ویرایش، با کیفیت و با وضوح بالا برای چاپ و استفاده دیجیتال می باشند.

پانوشت: علاوه بر طرح های اختصاصی موجود در پاویسا میتوانید هر طرح بنر و تابلو فروشگاه موجود در سایت freepik.com را به پاویسا سفارش دهید و در اسرع وقت به صورت فارسی شده تحویل بگیرید.

این مقاله به سعی و کوشش واحد تحقیق و طراحی، تیم طراحی گرافیک پاویسا به آدرس https://pavisa.ir تحریر و تقدیم میشود.

نویسنده: محبوبه پروانه

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ترفند های طراحی بنر مشاغل جذاب

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *