ترفند های جالب برای گوشی های اندرویدی

اندروید

ترفند های جالب برای گوشی های اندرویدی : کاربران گوشی های اندرویدی همیشه به دنبال روش های جالب برای استفاده از گوشی هستند. امروز ما روش های جالبی رو برای شما ارائه خواهیم کرد ، یک روش برای تست سالم بودن باتری و یک روش برای افزایش سرعت دانلود ایجاد کنیم.

افزایش سرعت دانلود گوشی اندرویدی تا 5 برابر

اپ Turbo-Download-Manager

امروزه بسیاری از کاربران برای استفاده از دنیای اینترنت بجای لپ تاپ و کامپیوتر از گوشی های خود استفاده می کنند. به همین دلیل ما به دنبال روشی برای افزایش سرعت اینترنت گوشی هوشمند شما بودیم ، اپلیکیشنی رو برای شما آماده کردیم که این نیاز رو در شما برطرف میکنه. نام این اپلیکیشن Turbo Download Manager هست ، این اپلیکیشن میتونه سرعت دانلود گوشی شما رو افزایش بده. جالب اینجاست که دقیقا مثل دانلود منیجر شما میتونید دانلود رو نگه دارید و دوباره آغاز دانلود رو بزنید. شما می تونید این اپلیکیشن را از گوگل پلی دانلود نمایید.

ترفندی برای تشخیص سالم بودن باتری

اگر شما از سلامت باتریتان نگران هستید و احساس می کنید باتری موبایلتان بطور نامنظم کار میکند پیشنهاد میکنم ، حتما باتری گوشیتون رو بررسی کنید ، برای اینکار باید از دو روش استفاده نمایید یکی استفاده از یک کد و یکی یک روش قدیمی برای تشخیص این موضوع است . در این روش باید باتری رو معاینه کنید تا ببینید ورم کرده یا نه ، اگر ورم کرده باشد مطمئنا زمان تعویض آن است ، معمولا کارشناسان در این موضوع می گویند : نباید گذاشت باتری گوشی گرم شود و دوباره سرد شود حرارت زیاد قاتل باتری های لیتیومی است و عمر باتری را کاهش می دهد. باتری گوشی ها در اثر شارژ و خالی شدن زیاد زمان عمرشان کاهش پیدا میکند.

تست باتری گوشی

و اما روش دوم برای دانستن و تشخیص سالم بودن باتری گوشی استفاده از یک شورت کد در قسمت شماره گیری گوشی های اندرویدی است ، شورت کد مورد نظر  *#*#4636#*#* می باشد. با زدن این شورت کد باید تصویر بالا رو مشاهده کنید البته این روش در برخی از گوشی ها پاسخگو نیست و عمل نمیکند. البته برای این کار اپلیکیشنی هم توسط توسعه دهندگان اندرویدی ارائه شده است که می تونید این اپلیکیشن جالب رو از گوگل پلی دانلود نمایید.

بیشتر بخوانید  14 ترفند گوگل مپس که نمی دانستید! - قسمت اول

منبع : زوم تک

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ترفند های جالب برای گوشی های اندرویدی

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *