ترفندی برای افزایش سرعت گوشی های قدیمی اندرویدی

افزایش سرعت

افرادی که گوشی های هوشمند قدیمی دارند متوجه کم شدن سرعت و همچنین نداشتن کارایی قبلی شده اند، اکنون با چند ترفند می خواهیم سرعت این گوشی های هوشمند را بیشتر کنیم.

حذف موارد اضافه برای افزایش سرعت گوشی

با پاک کردن برنامه ها ، عکس ها و موسیقی هایی که دیگر از آن ها استفاده نمی کنید می توانید تا حدودی به سرعت این گوشی ها بیفزایید. و به غیر این می توانیم با روشن یا خاموش کردن برخی آیتم ها سرعت گوشی یا دستگاه هوشمند را بیشتر کنیم. این مورد در قسمت دوم و بعد از حذف موارد اضافه است.

اگر می خواهید که سرعت بیشتری را در دستگاه هوشمند خود تجربه کنید.


حتما بخوانید : افزایش سرعت گوشی


1.باید اپلیکیشن و برنامه های مزاحم را حذف کنید

2. حذف برنامه هایی که باعث کاهش سرعت دستگاه هوشمند می شوند.

3. بهینه کردن گوشی هوشمند برای بدست آوردن کارایی بیشتر

4. پیدا کردن برنامه های مزاحم و برنامه هایی که از آنها استفاده نمی کنید.

 

پر کردن گوشی با عکس ،فیلم و موسیقی باعث می شود سرعت آن کاهش یابد. فضای ذخیره سازی در تبلت و گوشی های هوشمند SSD عملکرد آن هم کمتر می شود. با استفاده از برنامه های Files GO و همین طور برنامه Disk Usage می توانید به راحتی و بدون مشکل این فایل ها را حذف کنید.

راه حل دوم یافتن برنامه های است که باعث کاهش سرعت گوشی هوشمند می شوند. در اندروید برنامه ها می توانند بدون اینکه انرژی مصرف کنند در پس زمینه اجرا شوند. و برنامه هایی که به صورت صحیح نوشته شده باشند در مدت کم و به میزان کم انرژی را مصرف می کنند و در مقابل آن برنامه هایی که به صورت صحیح نوشته نشده اند از قسمت های مختلف گوشی استفاده می کنند و مصرف انرژی و باطری آن بیشتر می شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ترفندی برای افزایش سرعت گوشی های قدیمی اندرویدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *