تتریس بازها این بازی سه بعدی را امتحان کنند

آیا به تتریس (لوگوهای جور شده) بازی کردن در فضای سه بعدی به جای فضای دو بعدی فکر کرده اید؟ بسیار خب، تعجب نکنید! این بار برای تتریس بازی کردن به Kubik از Ketchapp مراجعه کنید. شرط می بندم به زودی مجذوب آن خواهید شد.

اساسا Kubik یک نسخه سه بعدی از بازی تتریس است. شما در بازی Kubik مجبور به ضربه های تند و سریع هستید تا لوگوها را در حال سقوط هنگامیکه بر زمین می افتند با همدیگر جور کنید. هدف از بازی Kubik (تتریس) پاک کردن صفحه و کوتاه کردن لوگوها تا پیش از رشد و رسیدن به لبه مرز می باشد. در طول بازی می توانید الماس جمع کنید و جهان دیگری را به منظور بازی در سطوح بالاتر باز کنید.

تند و شدید ضربه بزنید تا صفحه به راست و چپ هدایت شود. و شما بدین وسیله بتوانید لوگوهای سقوط شونده را پیش از برخورد به زمین کنترل کنید. پس سرعتتان را بالا ببرید. و این امر را دست کم نگیرید! این حرکت استراتژیک به شما کمک کرده تا صفحه لوگوها را پیش از پر شدن خالی کنید. و هدف شما در طول بازی همین خواهد بود. زمین را از بلوک های اشغال شده تمیز کنید.

kubik

اگر موفق شوید تا زمین را پاک سازی کنید، موفق شده اید. و اما اگر منتظر بمانید و سرعت عمل نداشته باشید زمین شما پر از بلوک های اشغال شده خواهد شد که تا سقف صفحه نمایش رشد کرده و بلند و بلندتر می شوند. بنابراین، وقتیکه به مرز برسند بازی تمام می شود. شما که این را نمی خواهید؟

هرچه سطح زمینتان پاک تر باشد و مدت بیشتری در این حال بمانید قادر به جمع آوری الماس های بیشتری خواهید بود. همچنین شما با دیدن ویدیوهای تبلیغاتی می توانید الماس دریافت کنید.

این بازی رایگان و البته با پرداخت دلخواه 1.99 دلار به منظور حذف تبلیغات گرافیک مینیمالیستی داشته و موردعلاقه دوستداران چنین بازی های پازل گونه و مشابه با تتریس می باشد. پس اگر شما تتریس بازی می کردید این بازی را در فضای سه بعدی و جذاب از دست ندهید!

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تتریس بازها این بازی سه بعدی را امتحان کنند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *