تبلت realme Pad با پردازنده Helio G80 معرفی شد

تبلت realme Pad با پردازنده Helio G80 معرفی شد

همانطور که انتظار می رفت به تازگی ریلمی تبلت جدید خود realme Pad را معرفی کرد. تبلتی که تاکنون جزئیات بسیاری درباره آن دریافت کردیم و دور از انتظار نبود که ریلمی برنامه ای برای رونمایی آن داشته باشد.

شرکت realme با معرفی Realme Pad در هند بالاخره وارد صنعت تولید تبلت ها شد. اولین تبلت این شرکت مقرون به صرفه است و قیمت آن کمتر از آن چیزی است که دیروز اعلام شد. این دستگاه همچنین قویترین تبلت در میان تبلت های اقتصادی تلقی می شود.

Realme Pad دارای بدنه فلزی بوده و از ضخامت کم و وزن پایینی برخوردار است که برنامه ریزی شده در دو رنگ خاکستری و طلایی عرضه شود. ابعاد آن 244*155*6.9 میلی متر است و وزن آن به 440 گرم می رسد.

این تبلت دارای پنل 10.4 اینچی LCD با رزولوشن 2000 × 1200 پیکسل (WUXGA+) بوده که از 16.7 میلیون رنگ پشتیبانی کرده و نسبت صفحه نمایش به بدنه هم 82.5 درصد است و روشنایی آن هم به 360 نیت می رسد. صفحه نمایش از حالت خواندن ، حالت تاریک ، حالت شب و حالت نور خورشید پشتیبانی می کند.

این دستگاه از پردازنده مدیاتک Helio G80 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. در صورت نیاز، فضای ذخیره سازی را می توان از طریق شکاف کارت MicroSD تا 1 ترابایت افزایش داد.

تبلت realme Pad با پردازنده Helio G80 معرفی شد

برای بخش ارتباطی، محصول جدید ریلمی دارای وای فای 5 دوباند، بلوتوث 5.0 و پورت USB Type-C است. همچنین نسخه LTE از این تبلت نیز ارائه می شود. در بخش نرم افزاری، این تبلت از رابط کاربری realme UI مبتنی بر اندروید 11 استفاده می کند. ریلمی پد از پشتیبانی مالتی تسکینگ و همچنین Google Kids Space قابلیت پشتیبانی دارد. این نرم افزار همچنین به کاربران امکان می دهد از دو برنامه در کنار یکدیگر استفاده شود.

از دیگر ویژگی های دستگاه می توان به اسپیکرهای چهارگانه دارای تاییدیه Hi-Res Audio با پشتیبانی از Dolby Atmos، میکروفون دوگانه، دو دوربین 8 مگاپیکسلی برای قسمت عقب و جلو، سنسور نور محیط، شتاب سنج ، ژیروسکوپ و قطب نما اشاره کرد.

آخرین و مهمترین نکته این است که محصول دارای باتری 7،100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی و شارژ معکوس است. تنها چیزی که در این تبلت ریلمی نمی توانید بیابید، جک 3.5 میلیمتری بوده که حذف شده است.

بیشتر بخوانید  گوشی Realme Q5 Carnival Edition معرفی شد

در بخش قیمت ریلمی نسخه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی را با قیمت 190 دلار به فروش می رساند. نسخه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با دو حالت وای فای و LTE بیش از 218 دلار قیمت دارد و نسخه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی هم به قیمت 248 دلار است.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت ریلمی مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلت realme Pad با پردازنده Helio G80 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *