تبلت MOTO G20 موتورولا 30 سپتامبر رونمایی می شود

تبلت MOTO G20 موتورولا 30 سپتامبر رونمایی می شود

موتورولا که اکنون زیربرند لنوو تلقی می شود، به تازگی آشکار شده که قصد دارد اولین تبلت خود را تحت عنوان تبلت MOTO G20 معرفی کند. روزهای گذشته شایعات بسیاری درباره این تبلت منتشر شد.

به نظر می رسد موتورولا قصد دارد اولین تبلت خود را در مدت زمان طولانی در هند عرضه کند ، همانطور که امروز در تأیید از طریق سایت تجارت الکترونیکی Flipkart مشهود است. در ابتدا ، تیزرهای مربوط به این تبلت در تبلیغات فروش بیلیون روز بزرگ لیست شد ، Flipkart امروز تأیید کرد که Motorola Moto G20 ، تبلت آینده این شرکت در 30 سپتامبر در هند عرضه می شود.

این پس از آن رخ می دهد که نکات و نشت های مربوط به رایانه لوحی در حال افزایش است. یکی از اطلاعات برجسته از طریق موکل شارما ، که تاریخ راه اندازی را دیروز اعلام کرد ، به دست می آید. ما فکر می کنیم با قیمت ناشناخته ، با مشخصات شایعاتی مبنی بر اینکه این تبلت مقرون به صرفه است ، پیشنهادات سامسونگ را در این بخش در نظر می گیرد.

وقتی صحبت از مشخصات فنی می شود ، گفته می شود که این تبلت از پردازنده MediaTek Helio P22T SoC با 3 گیگابایت رم و انواع ذخیره سازی 32 و 64 گیگابایت استفاده می کند. صفحه نمایش آن یک پنل 8 اینچی HD خواهد بود. ما گمان می کنیم که به دلیل نوع RAM ، یک دستگاه مقرون به صرفه باشد ، زیرا 3 گیگابایت برای پیشنهادات زیر 10000 روپیه رایج است.

سایر اطلاعات ارائه شده شامل اپتیکال است که Moto G20 شامل یک دوربین عقب 5 مگاپیکسلی و یک دوربین جلو 2 مگاپیکسلی است. اندروید 11 را از جعبه بوت می کند و دارای جک 3.5 میلی متری هدفون ، Dolby Atmos و بلندگوهای جلویی است. در مورد موتورولا ، گفته می شود که این شرکت در کنار این تبلت یک تلویزیون هوشمند جدید در هند راه اندازی می کند و تنها اطلاعات ارائه شده این است که احتمالاً Android TV را اجرا می کند.

در اخبار دیگر ، به نظر می رسد که موتورولا قصد دارد Edge 20 Pro را به کشور بیاورد. این شرکت یک کمپین تبلیغاتی در توییتر با شعار “به زودی” آغاز کرده است. این شرکت متعلق به Lenovo پوستری را به اشتراک گذاشت که در آن Motorola Edge 20 Pro ، حداقل مستقیماً ذکر نشده است. با این حال ، از کلمه “Pro” استفاده می کند و دارای جزیره دوربین مطابق با طراحی Edge 20 Pro است.

بیشتر بخوانید  گوشی جدید موتورولا و کسب تاییدیه 3C

این شرکت حتی متن 108 مگاپیکسلی را در سمت راست دوربین ها پنهان کرد تا انتشار آن چندان واضح نباشد. به راحتی می توان حدس زد که این Edge 20 Pro است ، اما ظاهراً موتورولا می خواهد با استفاده از این تیزرهای رمزآلود نوعی تبلیغات ایجاد کند. این شرکت اعلام نکرد که چه زمانی این جانور را در بازار آزاد می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلت MOTO G20 موتورولا 30 سپتامبر رونمایی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *