تبلت Mi Pad 5 شیائومی در جولای از راه می رسد

تبلت Mi Pad 5 شیائومی در جولای از راه می رسد

شیائومی در نظر دارد بزودی تبلت نسل جدید خود را با نام Mi Pad 5 در دو مدل معرفی کند. حال گزارش جدید مدعی است که جولای امسال شیائومی در نظر دارد تبلت نسل جدیدی را معرفی کند.

در اوایل امروز ، یکی از نسخه های Mi Pad 5 شیائومی با 8،520 میلی آمپر ساعت باتری تأیید شده است. گزارش دیگری در مورد همان صفحات رایانه لوحی ، یک پنجره زمانی احتمالی را که ممکن است شیائومی قصد راه اندازی این تبلت ها را در ماه جولای داشته باشد ، محدود می کند.

در پست اخیر در Weibo ، طرفداران نام تجاری از طرف Wang Teng Thomas ، مدیر محصول Redmi’s پاسخ دریافت کردند. در پاسخ ها ، توماس تأیید می کند که Mi Pad 5 انتظار نمی رود در ماه جاری عرضه شود بلکه در برخی از اوقات در نیمه دوم سال عرضه می شود. این نشان می دهد که ممکن است سری Mi Pad 5 تا ماه ژوئیه وارد بازار نشود.

صفحات Mi Pad شیائومی با iPad اپل ، Galaxy Tab سامسونگ و MediaPad هواوی رقابت کرد. شایعات حاکی از آن است که شیائومی ممکن است Mi Pad 5 و رده بالاتر Mi Pad 5 Pro را منتشر کند اما گمانه زنی ها احتمال دارد مدل سوم نیز ممکن باشد. شایعه شده است که نسخه Pro دارای صفحه نمایش LCD 2K با قابلیت تازه سازی 120 هرتز و سرعت نمونه برداری لمسی 240 هرتز است.

رندرهایی که قبلاً درز کرده بود ، تنظیمات دوربین سه گانه مانند Xiaomi MI 11 را نشان می داد. شایعات دیگر حاکی از آن است که Mi Pad 5 از اسنپدراگون 870 بهره می برد در حالی که Pro ممکن است همراه با MediaTek Dimensity 1200 باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلت Mi Pad 5 شیائومی در جولای از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *