تبلت MATEPAD 11 هوآوی تا سپتامبر معرفی می شود

هوآوی در نظر دارد بزودی تبلت رده بالای جدید MATEPAD 11 را معرفی کند که دارای طراحی به روز و مشخصات کلیدی برجسته است. تاکنون شایعات محدودی منتشر شده و حال اطلاعات جدید درسترس قرار گرفت.

هواوی یکی از معدود تولیدکنندگانی است که کاملاً در بازار تبلت ها سازگار بوده است. قبل از همه گیری ، بازار تبلت ها سودآوری نداشت و بسیاری از شرکت ها در حال خروج از بازار بودند. با این حال ، با ظهور همه گیری ، تقاضا برای دستگاه های نمایش بزرگ افزایش یافت. به همین منظور ، بسیاری از تولیدکنندگان اکنون تبلت ها و لپ تاپ های جدیدی را منتشر می کنند. اوایل ماه جاری ، در یک کنفرانس مطبوعاتی ، هواوی رندرهایی از تبلت هواوی MatePad 11 و سری P50 را به نمایش گذاشت. با این حال ، این شرکت هیچ اطلاعاتی در مورد این دستگاه ها اعلام نکرده است.

چند روز پیش ، Huawei MatePad 11 در وب سایت رسمی آلمان خود ظاهر شد. از گمانه زنی های انجام شده تاکنون ، Huawei MatePad 11 با صفحه نمایش 10.95 اینچی 60 / 120Hz IPS ارائه خواهد شد. این صفحه نمایش با رزولوشن 2560 16 1600 خواهد بود. Huawei از پرچمدار سال گذشته کوالکام ، پردازنده Snapdragon 865 استفاده می کند که فقط از شبکه های WiFi پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، این تبلت 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت + 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. از اسلات کارت MicroSD و همچنین قلم نسل دوم هواوی پشتیبانی خواهد کرد.

علاوه بر این ، Huawei MatePad 11 دارای اندازه بدنه 253.8 میلی متر X 165.3 میلی متر X 7.2 میلی متر ، باتری 7250 میلی آمپر ساعت ، میزان شارژ 22.5 وات و سیستم پیش نصب شده HarmonyOS 2.0 است. نسخه اول می تواند با سری Huawei Mate 30 هماهنگ شود و بقیه تجهیزات در آینده سازگار می شوند.

طبق گفته طرفداران Weibo leaker @ 菊 厂، ، هواوی زمان عرضه MatePad 11 را به صورت داخلی تأیید کرده است. اگرچه هنوز تاریخ مشخصی دریافت نکرده است ، اما قطعاً در جولای یا آگوست است. علاوه بر این ، ممکن است شگفتی های غیرمنتظره ای در قیمت Huawei MatePad 11 اتفاق بیفتد. جالب اینجاست که سری Huawei P50 نیز ممکن است در این مدت وارد بازار شود. این گزارش همان گزارش @ 看 山 的 叔叔 است که ادعا می کند MatePad 11 قبل از سپتامبر وارد چین می شود

بیشتر بخوانید  هوآوی (Y9 (2018 با دو دوربین در جلو و پشت و اندروید Oreo

طبق گزارشات قبلی ، طراحی سری P50 هواوی مشابه نشت قبلی است. هنوز هم از یک دوربین چهارگانه لایکا که در عقب نصب شده استفاده خواهد کرد. دیافراگم دوربین اصلی f / 1.8 ، فاصله کانونی 18 ~ 125 میلی متر است ، معادل 5 برابر تغییر نوری. با این حال ، سنسور فرعی مانند یک لنز پریسکوپ مستطیلی منظم به نظر نمی رسد. شاید این یک فناوری جدید باشد.

Huawei P50 از صفحه تخت 6.3 اینچی استفاده می کند و ابعاد آن 156*74*8.3 میلی متر است. اگر دست انداز دوربین عقب را در نظر بگیریم ، ضخامت به 10.6 میلی متر افزایش می یابد. بنابراین ، بدنه هواوی P50 از P40 بزرگتر است.

انتظار می رود سری Huawei P50 از دوربین اصلی زیرین جدید IMX707 استفاده کند ، در غیر اینصورت به 1 / 1.18 اینچ می رسد. علاوه بر نسخه اصلی ، چندین لنز کمکی وجود دارد که از تشخیص اثر انگشت در زیر صفحه و بلندگوهای دوگانه در بالا و پایین پشتیبانی می کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلت MATEPAD 11 هوآوی تا سپتامبر معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *