تبلت Galaxy Tab A8 سامسونگ بزودی معرفی خواهد شد

تبلت Galaxy Tab A8 سامسونگ بزودی معرفی خواهد شد

سامسونگ در پی آن است که بزودی مدل جدید تبلت Galaxy Tab A8 را معرفی کند. به تازگی این دستگاه توانسته گواهی بلوتوث را دریافت کند و انتظار داریم بزودی با مشخصات کلیدی مطلوب از راه برسد.

در ماه سپتامبر، استیو همرستوفر، مشاور قابل اعتماد، رندرهای CAD گلکسی تب A8 (2021) آینده را به اشتراک گذاشت. به نظر می رسد که سامسونگ ممکن است آن را به زودی راه اندازی کند، زیرا امروز تأییدیه بلوتوث SIG را دریافت کرده است.

در بلوتوث SIG، Galaxy Tab A8 با شماره مدل SM-X205 ظاهر شده است. این لیست اطلاعاتی در مورد مشخصات دستگاه ندارد، اما پشتیبانی از اتصال بلوتوث 5.0 را تایید می کند. انتظار می رود این تبلت بسته به بازار در انواع مختلفی عرضه شود. ممکن است در انواعی مانند 3 گیگابایت رم + 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی وارد بازار شود. برای فضای ذخیره‌سازی بیشتر، از یک اسلات کارت microSD بهره می‌برد.

گلکسی تب A8 (2021) دارای باتری 7040 میلی ساعتی است که احتمالاً از شارژ 15 واتی پشتیبانی می کند. ممکن است یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو داشته باشد.

انتظار می رود که این تبلت فقط در انواع Wi-Fi و LTE عرضه شود. احتمالا در رنگ هایی مانند طلایی، نقره ای و خاکستری موجود خواهد بود. در مورد قیمت این تبلت صحبتی نشده است. اکنون که این تبلت گواهی بلوتوث SIG را دریافت کرده است، ممکن است اواخر این ماه یا اوایل دسامبر به صورت رسمی عرضه شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پیشی گرفتن هوآوی از سامسونگ در صنعت گوشی تاشو سال 2024

نظرات در مورد : تبلت Galaxy Tab A8 سامسونگ بزودی معرفی خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *