تبلت Galaxy Tab A8 جدید سامسونگ رونمایی شد

تبلت Galaxy Tab A8 جدید سامسونگ رونمایی شد

شرکت سامسونگ در نهایت پس از مدتها انتظار به تازگی تبلت اقتصادی اما بزرگ ابعاد Galaxy Tab A8 2022 را معرفی کرد. تاکنون شایعات بسیاری درباره این مدل بدست آوردیم و در نهایت شرکت کره ای با معرفی آن به شایعات نسبتا حقیقی پایان داد.

سری تبلت‌های اندرویدی مقرون به صرفه سامسونگ که به عنوان Galaxy Tab A شناخته می شوند، سال‌هاست که برای کسانی که به یک تبلت اندرویدی با قیمت مناسب نیاز دارند، گزینه مناسبی بوده است. امروز سامسونگ جدیدترین محصول خود را در این سری با نام Galaxy Tab A8 معرفی کرد.

دستگاه جدید یک صفحه نمایش 10.5 اینچی بزرگتر با نسبت تصویر 16:10 و وضوح 1920 در 1200 پیکسل ارائه می دهد. قاب جلویی بسیار باریک است و سامسونگ ادعا می کند نسبت صفحه نمایش به بدنه 80 درصد است.

در بخش سخت افزاری باید به یک پردازنده هشت هسته ای که 10 درصد سریعتر از CPU موجود در نسل قبلی است، اشار هکرد. دو پیکربندی حافظه برای انتخاب وجود دارد، 3 یا 4 گیگابایت رم در کنار حافظه ذخیره سازی 32 یا 128 گیگابایتی. در بخش دوربین حسگر عقب 8 مگاپیکسلی بوده و حسگر سلفی 5 مگاپیکسلی تدارک دیده شد.

خوشبختانه جک 3.5 میلیمتری هدفون وجود دارد تا افراد همچنان بتوانند هدفونی متصل کنند. Tab A8 امکان ذخیره سازی قابل ارتقا از طریق MicroSD، تا 1 ترابایت را در صورت تمایل به خرید یکی از آن ها فراهم می کند.

این دستگاه به باتری نسبتاً پرظرفیت 7040 میلی آمپر ساعتی مجهز است که قطعا یک روزی را دوام خواهد آورد و البته نباید انتظار فناوری شارژ بسیار سریعی داشت. پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی تنها وجود دارد، اما شارژر ارائه شده تنها 7.75 وات است، بنابراین برای دریافت سرعت کامل باید آداپتور دیگری خریداری کنید.

تبلت سامسونگ Galaxy Tab A8 در تاریخ 4 ژانویه 2022 عرضه می شود و گزینه های رنگی خاکستری، نقره ای یا صورتی طلایی برای خرید وجود خواهد داشت. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت سامسونگ مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  یادداشت برداری توسط قلم گلکسی نوت 9 بر روی کاغذ!

نظرات در مورد : تبلت Galaxy Tab A8 جدید سامسونگ رونمایی شد

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *