تبلت ۲ در ۱ جدید لنوو، با طراحی خاص و منحصر به فرد

لنوو تبلت ۲ در ۱ جدید خود را با نام Yoga A12 معرفی کرد. Yoga A12 ارزان قیمت بوده و از جنس منیزیوم و آلومینیوم ساخته شده است. این تبلت از صفحه نمایش ۱۲.۲ اینچی ضد انعکاس بهره می‌برد. همچنین طبق گفته لنوو این صفحه نمایش اچ دی، دارای کیفیت ۷۲۰ در ۱۲۸۰ می‌باشد. این تبلت جدید دارای ضخامت ۵.۴ میلی متری بوده و وزنی کمتر از یک کیلوگرم دارد و بنابراین برای کارهای روزانه کاملا مناسب بوده و به راحتی قابل حمل می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های تبلت Yoga A12 که منجر به باریک‌تر و سبک‌تر شدن این تبلت می شود، صفحه کلید Halo استفاده شده در آن می‌باشد که سال گذشته در Lenovo Yoga Book هم شاهد آن بودیم. کیبورد Halo یک صفحه کلید تخت، مجازی و حساس به فشار می‌باشد که از تکنولوژی بازخورد لمسی و نرم افزار یادگیری ماشینی در آن استفاده شده است. این کیبورد متصل به تبلت، قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ای را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های تبلت Yoga A12 می‌توان به پردازنده Intel Atom x5، رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، اسپیکرهای دوگانه مجهز به تکنولوژی Dolby Atmos و قابلیت نگهداری ۱۳ ساعت شارژ تنها با یک بار شارژ شدن اشاره کرد.

لنوو هوز مشخص نکرده است که این تبلت از چه ورژن اندرویدی استفاده خواهد کرد، اما این گونه به نظر می رسد که رابط کاربری هیبریدی با عملکرد چند وظیفه‌ای که ادغام شده با Productivity Suite گوگل هم می‌باشد، در این تبلت استفاده خواهد شد، که البته بایستی تا زمان عرضه این تبلت منتظر ماند تا بتوان نظر قطعی در این رابطه داد.

این تبلت در تاریخ ۸ فوریه سال جاری میلادی (بیستم بهمن ماه) در وبسایت لنوو به فروش خواهد رسید. این تبلت در دو رنگ صورتی و خاکستری تیره و با قیمت ۲۹۹ دلار ارائه خواهد شد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رونمایی لنوو از تبلت 10 اینچی جدید M10 Plus

نظرات در مورد : تبلت ۲ در ۱ جدید لنوو، با طراحی خاص و منحصر به فرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *