تبلت کودکانه MATEPAD T 10 KIDS هوآوی معرفی شد

شرکت هوآوی به تازگی تبلت جدید MATEPAD T 10 KIDS را معرفی کرده که دارای طراحی مناسب کودکانه بوده و از مشخصات کلیدی قابل توجه هم بهره می برد. همچنین باید آن را یک تبلت کامل دانست که ویژگی‌های بزرگ دارد.

هواوی در حال بازیابی موقعیت خود در بازار است و بر روی سیستم عامل خود شرط بندی می کند که کاتالیزور احیای دوباره خود است. در همین حال ، این شرکت محصولات جدیدی را برای بخشهای نامتعارف به ارمغان می آورد تا روند کار خود را روان ادامه دهد. امروز این شرکت از تبلت جدیدی برای هدف قرار دادن کودکان خردسال رونمایی کرده است. این تبلت جدید Huawei MatePad T 10 Kids Edition را حمل می کند و یک نسخه کوچک از MatePad T 10 است که چند ماه پیش در ژاپن منتشر شد. این دستگاه حتی همان چیپست مشابه خواهر و برادر خود را دارد. با این اوصاف ، بیایید به مشخصات و ویژگی های Huawei MatePad T 10 Kids بپردازیم.

Huawei MatePad T 10 Kids Editions از یک IPS LCD 9.7 اینچی با وضوح صفحه نمایش 1،280 800 800 پیکسل بهره می برد. این یک رزولوشن HD با تراکم پیکسل در حدود 156 ppi است. این نمایشگر به دلیل اندازه و وضوح صفحه نمایش آن خیلی واضح نیست ، اما فکر نمی کنیم مخاطبان آن بیش از حد برجسته باشند. در زیر کاپوت ، تخته سنگ چیپست بسیار قدیمی تاریخ Hisilicon Kirin 710A را بسته بندی می کند. همراه با 2 گیگابایت رم و 16 و 32 گیگابایت حافظه رم وجود دارد. البته ، می توانید فضای ذخیره سازی را در هر دو مورد گسترش دهید.

طراحی خارجی و داخلی نرم افزار Huawei MatePad T 10 Kids Edition تایید می کند که این تبلت در واقع برای کودکان طراحی و برنامه ریزی شده است. یکی از این موارد ، نمای خارجی تبلت دارای یک قاب ضد شوک با رنگ روشن است که دارای سیلیکون درجه غذایی است. در نتیجه ، این محصول برای کودکانی که با این تبلت بازی می کنند مسمومیت ایجاد نمی کند. این قاب قابل جابجایی است و باعث می شود تبلت در بدنه پلاستیکی براق باشد.

این تبلت همچنین دارای پایه ایستاده برای دسترسی آسان است. در حالت ایستاده نگه داشتن آن رایانه لوحی در حالی که کودکان شما یک فیلم را تماشا می کنند ، آسان خواهد شد. کیک استند نیز به عنوان دسته تخته سنگ دو برابر می شود. همچنین یک قلم قلم نیز به این قاب متصل شده است. این تبلت همچنین دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی است که ضبط فیلم 1080p را ارائه می دهد. قسمت جلوی نمایشگر یک سلفی 2 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

بیشتر بخوانید  هوآوی Nova 10 Youth Edition معرفی شد

دستگاه از یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی نیرو می گیرد. برای وضوح و مشخصات اندازه خوبی نیست ، اما شارژ دردناک است. اگرچه به همراه یک شارژر USB-C عرضه می شود ، اما دستگاه به یک شارژر 5 وات محدود می شود. ما معتقدیم که این امر به این واقعیت مربوط می شود که این یک تبلت کودک محور است. به همین ترتیب ، هوآوی هنگام شارژ شدن تبلت ، دسترسی آن را مسدود کرد. این اقدام خوبی برای محافظت و دور نگه داشتن کودکان از پریز برق است. برای اتصال ، MatePad T 10 Kids Edition دارای بلوتوث 5.1 ، Wi-Fi 5 ، GPS و LTE است.

این سیستم عامل EMUI 10.1 را بر اساس Android 10 اجرا می کند و انتظار هیچ نوع برنامه Google را در اینجا ندارد. علیرغم این ، این رایانه لوحی با برنامه ها و ویژگی هایی با هدف بچه ها همراه خواهد بود. Kids Corner وجود دارد که ویژگی های مختلف مدیریت زمان ، برنامه ، زمان و برنامه را برای دسترسی کودکان به محتوای اشتباه فراهم می کند. Huawei همچنین یک اشتراک 12 ماهه رایگان در Azoomee ارائه می دهد که کاتالوگ پازل ها ، بازی ها و فیلم های الهام بخش مناسب سن را ارائه می دهد.

در مورد قیمت ، Huawei MatePad T 10 Kids Edition با قیمت 200 دلار در اندونزی به فروش می رسد. رایانه لوحی هم اکنون برای پیش سفارش در کشور موجود است. هنوز در مورد زمان عرضه آن در سایر مناطق صحبتی نشده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلت کودکانه MATEPAD T 10 KIDS هوآوی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *