تبلت های گلکسی تب اس 8 با پردازنده اسنپدراگون 888پلاس همراه هستند

تبلت های گلکسی تب اس 8 با پردازنده اسنپدراگون 888پلاس همراه هستند

شرکت سامسونگ در نظر دارد بزودی تبلت های پرچمدار سری گلکسی تب اس 8 را در سه مدل معرفی کند. به تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می دهد این سری دارای پردازنده اسنپدراگون 888 پلاس هستند.

سامسونگ Galaxy Tab S8 ، Tab S8+و Tab S8 Ultra طی چند ماه گذشته در معرض افشاگری ها و گمانه زنی های متعدد قرار گرفته اند. در حال حاضر ، یک افشاگر مشهور جزئیات کلیدی در مورد سخت افزار Galaxy Tab S8 و خواهران و برادران آن را فاش کرده است. سال گذشته ، شرکت فناوری کره جنوبی سری Galaxy Tab S7 را معرفی کرد. بنابراین ، ممکن است در حال آماده سازی برای معرفی مجموعه Galaxy Tab S8 در سال جاری باشد.

علیرغم عدم تأیید رسمی ، شایعات در مورد انواع گمانه زنی ها پیرامون Galaxy Tab S8 و دیگر مدل های این سری مطرح شده است. با این حال ، سامسونگ این گمانه زنی ها را نه تایید کرده و نه رد کرده است. در اوایل سال جاری ، منابع متعددی جزئیاتی در مورد تبلت های آینده سامسونگ ، که تحت پروژه ای با نام Basquait ساخته شده اند ، فاش کردند.

Snapdragon 898 با نام Icester world ، سری قریب الوقوع Galaxy Tab S8 را تقویت می کند. به عبارت دیگر ، تبلت های ممتاز نسل بعدی دارای Exynos 2200 و پردازنده گرافیکی AMD نیستند. این راهنما دلیل اینکه سامسونگ تصمیم گرفته Exynos 2200 را رها کند روشن نکرده است. با این حال ، به گفته NotebookCheck ، این احتمال وجود دارد که نرخ بازده Exynos 2200 در حال حاضر مناسب نباشد.

به یاد بیاورید ، گزارش های پیشین نیز حاکی از آن بود که Galaxy S22 در برخی از بازارها با Snapdragon 898 عرضه می شود. گذشته از این ، طبق گزارشات ، سری Galaxy Tab S8 می تواند از شارژ سریع 45W پشتیبانی کند. در اینجا لازم به ذکر است که Tab Tab S7 قبلاً از شارژ سریع 45W پشتیبانی می کند. طرفداران سامسونگ انتظار داشتند که این شرکت شارژ سریع تری برای تبلت های جدید خود ارائه دهد. به عنوان مثال ، شیائومی Mi Pad 5 از شارژ 67 واتی پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از باتری Galaxy S23 FE

در ماه جولای با انتشار حساب توییتری خود ، Ice Universe پیشنهاد کرد که Galaxy Tab S8+ از یک باتری 10،090mAh آب می گیرد. این استادکار در ادامه فاش کرد که S8 Ultra دارای یک باتری بزرگتر با ظرفیت 11،500 میلی آمپر ساعت است. مدل وانیلی می تواند یک باتری 8000 میلی آمپر ساعتی را در خود جای دهد. علاوه بر این ، این نویسنده تأکید کرد که خط Tab S8 با پشتیبانی از شارژ سریع 45W عرضه می شود.

گزارشات قبلی نشان می دهد Tab S8 Ultra دارای صفحه نمایش 14.6 اینچی OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهد بود. گذشته از آن ، آنها ادعا می کنند که این دستگاه دارای 512 گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی داخلی است. از طرف دیگر ، Tab S8+دارای صفحه نمایش بزرگتر 12.4 اینچی OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز است. این دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی دارد و با 8 گیگابایت رم عرضه می شود. مدل پلاس می تواند 256 گیگابایت حافظه داخلی ارائه دهد.

Tab S8 دارای صفحه نمایش 11 اینچی TFT است که نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد. در بخش اپتیک ، یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو دارد. این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی داخلی است. تبلت های آینده دارای مجموعه ای از ویژگی های قابل توجه دیگر مانند سیستم دوربین دوگانه (دوربین 13 مگاپیکسلی ، دوربین 5 مگاپیکسلی) با فلاش ، S Pen مجهز به بلوتوث و چهار بلندگو خواهند بود. برخی گزارش ها ادعا می کنند که سری Tab S8 می تواند در اوایل سال 2022 رسمی شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلت های گلکسی تب اس 8 با پردازنده اسنپدراگون 888پلاس همراه هستند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *