تایم لاین سرفیس هاب ویندوز 10 تیم توسط مایکروسافت بروزرسانی می شود

مایکروسافت ابتدا اعلام کرد که Windows 10 Team 2020 Update را در ماه اکتبر منتشر می کند ، اما این طرح چندان خوب پیش نرفته است. در نهایت با به روزرسانی دوباره همراه شد و مجدداً آن را در ماه ژانویه برای Surface Hub 2S به صورت عرضه فاز منتشر کرد.

دو هفته پیش در Surface Hub اصلی شروع به کار کرد و اکنون مایکروسافت دوباره به عقب بازگردد. این شرکت قرار بود در تاریخ 2 مارس ، پس از عرضه در برخی مناطق در 24 فوریه، آن را در سطح جهانی عرضه کند ، اما این به روزرسانی را مهار می کند زیرا مجبور است یک مسئله شناخته شده را بررسی کند. همچنین ، آزادی ایالات متحده به 9 مارس برگردانده شد.

مایکروسافت جدول زمانی خود را در راه اندازی Surface Hub Windows 10 Team به روز می کند

یک سری مسائل شناخته شده در این لیست وجود دارد و مایکروسافت نگفت کدام یک از آنهاست که در حال بررسی است. هر چند یکی از آنها کاملا جدی به نظر می رسد و مخصوص نسل اول سرفیس هاب است. پس از نصب به روزرسانی ، با پیام “بدون دستگاه قابل بوت” روبرو خواهید شد ، و شما را مجبور می کند دستگاه را با ابزار Surface Hub Recovery دوباره تصویر کنید.

در حال حاضر ، این برنامه فقط شامل دستگاههایی با دورسنجی کامل است ، بنابراین بله ، در مورد Windows 10 Team 2020 Update به روزرسانی های بیشتری وجود خواهد داشت ، از جمله برای Windows Update for Business و برای دستگاه هایی که تله متری کامل را فعال نکرده اند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  6 راهکار برای رفع توقف دائمی پرینت اسپولر در ویندوز 10 و ویندوز 11

نظرات در مورد : تایم لاین سرفیس هاب ویندوز 10 تیم توسط مایکروسافت بروزرسانی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *