تاریخ پیش فروش سری گلکسی اس 22 فاش شد

تاریخ پیش فروش سری گلکسی اس 22 فاش شد

سامسونگ در اوایل سال 2022 نسل جدید پرچمداران خود را به نام سری گلکسی اس 22 معرفی می کند. اکنون برخی جزئیات درباره زمان پیش فروش این سری مشخص شده که در نزدیکی است.

سری گلکسی اس 22 در حال حاضر اغلب در اخبار است. ما در حال یادگیری جزئیات بیشتر در مورد گوشی های هوشمند پرچمدار نسل بعدی سامسونگ با هر ظاهر جدید آنها در وب هستیم. آخرین گزارش در مورد این گوشی ها جدول زمانی پیش خرید آنها را نشان می دهد.

به گفته منابع اطلاعاتی معتبر Jon Prosser (Front Page Tech)، سری جدید سامسونگ گلکسی S22 در هفته ششم سال 2022 برای پیش‌سفارش در دسترس خواهد بود. این بدان معناست که مشتریان از هفته دوم برای پیش‌سفارش گوشی‌های هوشمند در دسترس خواهند بود. هفته فوریه

جدول زمانی پیش‌سفارش فاش‌شده توسط افشاکننده می‌تواند بیشتر برای ایالات متحده باشد، اگرچه او کشوری را مشخص نکرده است. به این دلیل که افشای اطلاعات او عمدتاً مخاطبان ایالات متحده را هدف قرار داده است، به هر حال، از آنجایی که سامسونگ به داشتن پیش‌سفارش در چندین منطقه در کنار ایالات متحده معروف است، این بازه زمانی باید برای سایر کشورهای موج اول معمول نیز قابل اجرا باشد.

در ابتدا گزارش شده بود که سری گلکسی S22 در ژانویه عرضه می شود. اما به نظر می رسد که دیگر اینطور نیست. زیرا سامسونگ به جای آن گلکسی S21 FE را در اولین ماه سال 2022 عرضه خواهد کرد.

چندین منبع پیشنهاد کرده اند که Galaxy S21 FE در اوایل ژانویه به طور رسمی عرضه می شود. Jon Prosser حتی می‌گوید که این گوشی در 11 ژانویه عرضه می‌شود. به طور کلی، وقتی Prosser «تاریخ راه‌اندازی» را ذکر می‌کند، منظور او «تاریخ فروش» است.

در ابتدا انتظار می رفت گلکسی اس 21 FE در کنار گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 عرضه شود اما این اتفاق هرگز نیفتاد. این گوشی بعداً با تاخیرهای متعددی روبه‌رو شد و در نتیجه، اکنون به نظر می‌رسد سامسونگ عرضه سری گلکسی S22 را از ژانویه تا فوریه به تعویق انداخته است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ و معرفی نسخه ویژه گوشی Galaxy S24 Ultra

نظرات در مورد : تاریخ پیش فروش سری گلکسی اس 22 فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *