تاریخ رونمایی سری پیکسل 6 گوگل مشخص شد

تاریخ رونمایی سری پیکسل 6 گوگل مشخص شد

پس از گمانه زنی های متعدد ، سرانجام گوگل تاریخ عرضه گوشی های جدید پیکسل را فاش کرد. پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو در 19 اکتبر رونمایی خواهند شد و مدتی بعد عرضه می شوند. این خبر امروز توسط حساب رسمی توییتر Made By Google اعلام شد. همچنین شامل پیوندی به یک صفحه تعاملی است که در آن می توانید رابط کاربری جدیدی را که تلفن ها به همراه خواهند داشت مشاهده کنید و همچنین یک صفحه پرسش و پاسخ که به سوالات شما در مورد رویداد پاسخ می دهد.

گوگل فاش کرد که پخش مستقیم یک رویداد زنده نخواهد بود بلکه یک رویداد از قبل ضبط شده است و اگر آن را از دست بدهید ، می توانید هر زمان که بخواهید آن را تماشا کنید.

پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو با اولین تراشه تلفن همراه سفارشی گوگل به نام Tensor عرضه می شوند. مشخص شده است که تراشه Tensor یک پردازنده هشت هسته ای است و دارای مودم Exynos 5G ، پشتیبانی از پهنای باند فوق العاده و Wi-Fi 6E خواهد بود.

سری Pixel 6 دارای نمایشگرهای 120 هرتز با اسکنرهای اثر انگشت زیر صفحه و سوراخ پانچ در مرکز آن است. مدل حرفه ای دارای سه دوربین عقب است در حالی که مدل استاندارد دارای دو دوربین عقب است. همچنین گزارش شده است که این تلفن ها از شارژ سریعتر پشتیبانی می کنند و گوگل شارژر بی سیم جدید Pixel Stand را در آن روز معرفی می کند. هر دو گوشی اندروید 12 را در جعبه اجرا می کنند.

گزارش های تأیید نشده حاکی از آن است که قیمت پیکسل 6 بیش از 649 یورو است و پیکسل 6 پرو 899 یورو قیمت دارد. همان منبع گزارش داده بود که این گوشی هوشمند در 19 اکتبر معرفی و عرضه می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سرویس 5 گیگابیتی گوگل فیبر با هزینه ماهانه 125 دلاری

نظرات در مورد : تاریخ رونمایی سری پیکسل 6 گوگل مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *