تاثیر سئو سایت بر تجارت الکترونیک موفق

حجم اینترنت

نقش اینترنت و فضای مجازی هر روز در دنیای تجاری پر رنگ تر می شود به طوری که گفته می شود اینترنت دنیای تجارت را منقلب کرده است. اینترنت باعث شده تجارت جهانی و پویا شود. بنابراین رقابت سنگینی در زمینه جذب مخاطب در فضای مجازی ایجاد شده که در آن شرکت ها برای بهبود رنکینگ و رتبه بندی شان در صفحات موتورهای جستجو می جنگند. به همین دلیل هم سئو سایت برای تجارت الکترونیک شما استراتژیک است. اگر مشتری شما را در موتورهای جستجو نیابد در جذب مخاطب برای فروش می بازید.

تصور کنید مشتری نمی داند از کجا شروع کند و بنابراین جستجوی ساده ای در صفحات وب می کند تا دیدی اجمالی به دست بیاورد. تحقیقات نشان داده مشتری ها به کسب و کارهایی که در صفحات جلوتر موتورهای جستجو یافت می شوند بیشتر اعتماد می کنند. سئو به شما کمک می کند تا در وهله ی اول در جستجو ظاهر شوید. وقتی مشتری روی شما کلیک کرد سئو به شما کمک می کند تا از طریق مهندسی معکوس کالا یا خدماتی که مشتری دنبالش است را از قبل برای او مهیا کرده باشید. بنابراین شانس این که مشتری شما را انتخاب کند بالا می رود. برای مثال نمایش سایت در کلمه  انجام پایان نامه ، ترجمه مقاله  ، ثبت شرکت ، آتلیه کودک ، ثبت برند ، عکاسی کودک ، طراحی لوگو ، تعمیرات یخچال می تواند افراد بسیاری را به سمت سایت شما هدایت کند.

مهندسی معکوس در سئو سایت شامل در نظر گرفتن موارد متعددی مانند نوع محتوا، کیفیت محتوا، کلمات کلیدی، نیاز مشتری، بررسی تگ ها و هدینگ ها و غیره است که مکررا بازبینی می گردد. به این معنا که ترافیک ورودی مربوط به هر کلمه کلیدی را بررسی می کنیم و با توجه به نیاز مشتری هایی که سایت ما را بازدید می کنند محتوا را بهینه سازی می کنیم. سئو سایت به شما کمک می کند تا بدانید کاربر دنبال چه چیزی است و شما باید چه محتوایی را به چه نحوی در سایت خود بگذارید تا شانس دیده شدنتان را در موتورهای جستجو بالا ببرید.

همچنین متخصصین سئو سایت با در نظر گرفتن الگوریتم های گوگل که مرتبا به روز می شوند به جدید ترین دانش حرفه مسلح هستند و از باید و نباید های این حیطه اطلاع دارند. چیزی که چندوقت پیش بر رتبه بندی سایت شما تاثیر می گذاشت امروز ممکن است بی تاثیر شده باشد یا حتی تاثیر منفی بگذارید. در قرن بیست و یک تمام زمینه های دانش به شدت تخصصی شده است و سئو سایت نیز از این قاعده مستثنی نیست. موتورهای جستجو هر روز الگوریتم های هوشمند تری را به کار می گیرند تا از کیفیت نتایج جستجو مطمئن شوند.

بنابراین سئو سایت شما باید به متخصصینی خبره سپرده شود تا در این رقابت تنگاتنگ برنده شوید. رقبای شما نیز هر روز روی وبسایت خود کار می کنند و اگر شما از وبسایت خود غافل شوید دریچه تبلیغاتی بزرگی را از دست داده اید. رقبای شما هر روز با انتشار مطالب با کیفیت روی وبسایت خود و استخدام یک سئو کار حرفه ای جایگاه خود را تثبیت می کنند. رییس یک برند بزرگ گفته بود در دنیای مدرن امروز برندسازی به شدت مهم تر از محصول سازی است. و سئو به سایت شما کمک می کند تا از یک صفحه ی گمنام در میان هزاران وبسایت و وبلاگ به گزینه ای دم دست مشتریان تبدیل شود. با بهینه سازی سایت شما، در صفحه ی اول گوگل قرار می گیرید و چندصد برابر کلیک و در نتیجه بازدیدکننده ی بیشتر دریافت می کنید.

جمله ای کلیدی میان متخصصین سئو مطرح است با این مضمون که محتوا پادشاه است. بله ولی کاربر ملکه است و در واقع این ملکه است که دنیا را اداره می کند. هر کاربر اینترنتی برای تجارت شما یک شانس دوباره است. شما اول باید بتوانید او را به سمت خود بکشانید و برند خود را در دهن وی ثبت کنید. اما کار شما اینجا تمام نشده است. پس از آن می توانید با ارائه خدمات با کیفیت روی ترافیک ارجاعی از سمت آن مشتری فکر کنید و به نوعی تجارت خود را با ثبات کنید. ترافیک بیشتر باعث می شود گوگل شما را معتبر تلقی کند. وقتی گوگل شما را معتبر دانست و در صفحات جلوتر گوگل (و چه بهتر در صفحه ی اول آن) ظاهر شدید کاربر نیز شما را معتبر تلقی می کند. به طور کلی می توان گفت که تاثیر سئو سایت بر تجارت شما بسیار بسیار بیشتر از هزینه ی اندکی است که برای آن می کنید. اما محتاط باشید تا کار خود را دست متقلبین نسپارید که عواقب سنگینی بر کسب و کار شما دارد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تاثیر سئو سایت بر تجارت الکترونیک موفق

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *