بیت کوین با قیمت زیر 4000 دلار به فروش می رسد؛ ارزهای دیجیتال در زیر ضربات سنگین !

ارزش بیت کوین

بیت کوین یکی از ارزهایی است که این روزها به شدت استخراج آن در میان افراد شایع شده است و این روزها در کامپیوتر بسیاری از افراد مرورگرهای استخراج ارزهای دیجیتال را مشاهده می کنید. دلیل این امر نیز افزایش شدید قیمت ارزهای دیجیتال در یک بازه ی زمانی کوتاه می باشد. اکنون شرایط به صورتی شده است که گویا این ارزهای دیجیتالی با افت شدیدی روبرو شده اند و دائما قیمت آن ها در حال تغییر می باشد.

ارزش بیت کوین

با نزدیک شدن به تعطیلات سال نو میلادی بعضی از اینکه حباب قیمتی بیت‌ کوین شکسته شده و حس رضایت‌ دارند. شهریور ماه سال جاری، قیمت اتریوم به پایین‌ ترین مبلغ خود در طول ماه‌ های گذشته رسید. قطعا این سوال برای شما نیز پیش آمده است که این رکود و تغییر قیمت تا چه حد پیش خواهد رفت؟ درطی هفته‌ های قبل، وضعیت های غیر عادی برای بازار ارزهای دیجیتال رخ داد و شاهد روند نزولی ارزش ارزهای رمزنگاری شده در بازار بودیم.

ارزش بیت کوین

قطعا این سوال برای شما نیز پیش آمده است که چه بر سر ارز دیجیتال بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال رخ داده است؟ تقریبا حدود 1 سال پیش شرایط به صورت دیگری بود و نشانه‌ هایی از افزایش قیمت بیت‌ کوین و دیگر ارزهای دیجیتالی در بازار مشاهده می گردد. در تیرماه امسال نرخ بیت کوین به بیشتر از 7 هزار دلار رسید. در اواخر اسفند سال قبل، پیش‌بینی شده بود که قیمت بیت کوین به 91 هزار دلار در ماه مارس سال 2020 افزایش یافته است. اما طبق جدیدترین اخبار شاهد شوک تازه ای در بازار ارزهای رمزنگاری شده هستیم. با نگاهی به نمودار ارزش 8 ارز دیجیتال پر طرفدار بازار از بین 100 ارز دیجیتال در مدت زمانی 24 ساعت قبل، به صورت متوسط شاهد کاهش 13 تا 14 درصدی نرخ ارز‌های دیجیتال هستیم.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: techcrunch

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بیت کوین با قیمت زیر 4000 دلار به فروش می رسد؛ ارزهای دیجیتال در زیر ضربات سنگین !

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *