بهینه سازی اسنپدراگون 845 برای گیمینگ

اسنپدراگون 845

پس از مدت ها انتظار بالاخره کمپانی کوآلکام پردازنده ی قدرتمند خود را معرفی کرد. اسنپدراگون 845 یکی از پرقدرت ترین پردازنده های اندروید ی است که قطعا در آینده ای نزدیک بر روی پرچمداران کمپانی هایی نظیر سونی و سامسونگ خواهیم دید. گویا اکنون پس از معرفی این چیپ ست، کمپانی کوآلکام قصد دارد با تولید کنندگان مختلف همکاری کرده تا این پردازنده ی قدرتمند را برای گیمینگ بهینه سازی نماید.

یک از قابلیت هایی که بر روی این پردازنده فعال خواهد شد، پشتیبانی از قابلیت واقعیت ترکیبی می باشد. این پردازنده دارای قابلیت Andreno foveation نیز می باشد که سبب میگردد میزان مصرف باتری گوشی کاهش یافته و کیفیت تصویر و در نتیجه عملکرد XR بهبود یابد. این چیپ ست قدرتمند از قابلیتهای بسیار زیادی برخوردار است، یکی دیگر از قابلیت های جذاب آن امکان تشخیص صحنه و اشیا موجود در محیط با استفاده از هوش مصنوعی بر روی گوشی هوشمند می باشد.

توجه داشته باشید که تمامی این قابلیت ها در زمانی که فعال باشند نیز میزان مصرف باتری نسبت به سایر پردازنده های به میزان 30 درصد کمتر می باشد. به گفته ی کمپانی کوآلکام تمامی این ارتقاهای صورت گرفته به منظور ارائه ی تجربه ای بهتر به کاربران در زمینه ی واقعیت ترکیبی صورت گرفته است و قطعا با بکارگیری در گوشی های هوشمند این امر به حقیقت خواهد پیوست.

کمپانی کوالکام به تازگی همکاری خود را با NetEase Games به منظور بهینه سازی Messiah (موتور بازی گوشی های هوشمند) آغاز کرده و قرار است این موتور بازی قدرتمند در پردازنده های اسنپدراگون تجربه ی یک بازی واقیعیت افزوده را برای کاربران فراهم آورد. به علاوه، کمپانی های NetEase و کوآلکام در حال فعالیت بر روی پردازشگر گرافیکی ولکان نیز می باشند که قرار است این پردازنده ی گرافیکی، فعالیت های سنگین گرافیکی را به عهده گرفته تا بار پردازشی CPU کاهش یابد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اولین پردازنده 64 بیتی شرکت Qualcomm

نظرات در مورد : بهینه سازی اسنپدراگون 845 برای گیمینگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *