بهره مندی احتمالی گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس از دوربین سه گانه

گلکسی اس 10

گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس | این روزها در دنیای گوشی های هوشمند خبرهایی در مورد لنز سه گانه ی دوربین منتشر می شود و دیگر لنزهای دوربین دوگانه یک تکنولوژی قدیمی به حساب می آید. اما اکنون بسیاری از کمپانی در حال فعالیت بر روی دوربین سه گانه هستند تا بتوانند تغییراتی اساسی در دوربین گوشی های هوشمند ایجاد نمایند. اساسا در لنزها دوربین دوگانه، لنز دوم به عنوان لنز تعیین عمق تصویر می باشند ولی در دوربین های سه گانه نقش لنز سوم هنوز مشخص نیست.

گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس سامسونگ

پرچمدار آینده ی کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی اس 10 یکی از مورد انتظارترین اسمارت‌ فون‌ ها می باشد و بر اساس ادعای یک رسانه‌ ی کره‌ ای، قرار است که از سه دوربین قدرتمند بهره‌ مند گردد. مدتی است که شایعاتی در خصوص دوربین سه‌ گانه‌ ی پرچمدار آینده ی کمپانی سامسونگ در فضای اینترنت پخش شده است. ساعاتی قبل وب‌ سایت خبری کره‌ ای ETNews به نقل از منابعی مطلع، ضمن تأیید شایعات مربوط به دوربین گلکسی اس 10 سامسونگ، رزولوشن دقیق سنسور دیگر مربوط به آن را نیز اعلام نموده است.

گلکسی اس 10

گویا گلکسی اس 10 کمپانی سامسونگ در پنل پشتی خود دارای سه لنز دوربین 12 مگاپیکسلی به همراه لنز واید، 16 مگاپیکسلی به همراه لنز سوپرواید و 13 مگاپیکسلی به همراه لنز تله‌ فوتو می باشد و می‌ تواند تا سه برابر زوم اپتیکال فراهم نماید. با بررسی سیر پیشرفت دوربین‌ های موجود در گوشی‌ های کمپانی سامسونگ، متوجه خواهیم شد که نمی‌ توان به راحتی از کنار ادعای این وب سایت کره ای گذر نمود؛ در صورتی که این موضوع حقیقت داشته باشد، حتما گلکسی اس 10 سامسونگ به عنوان یکی از جذاب‌ ترین گوشی‌ های این کمپانی کره‌ ای‌ ها تبدیل خواهد شد.

البته گویا استفاده از دوربین سه‌ گانه تنها محدود به پرچمداران جدید سری S سامسونگ نخواهد بود؛ بر اساس شایعات منتشر شده، این غول کره ای تصمیم دارد در گوشی‌ های جدید میان رده ی سری A نیز چنین قابلیتی را تعبیه نماید. بر اساس این شایعات گوشی‌ های جدید سری A سامسونگ قرار است همانند سال‌ های قبل، در بازه‌ ی زمانی بین ماه‌ های دسامبر تا ژانویه سال جاری میلادی معرفی گردند.

بیشتر بخوانید  نسخه جدید Galaxy S21 FE راهی بازار هند شد

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهره مندی احتمالی گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس از دوربین سه گانه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *