بهترین گوشی های سال 2015

اهمیت گوشی های هوشمند در زنگی روزمره بر هیچ کس پوشیده نیست. شما تقریبا می توانید اکثر کارهایتان را با کمک گوشی های هوشمند سریع تر وبا دقت و کیفیت بیشتری انجام دهید برای مثال عکس بگیرید،برای سفر فردای خود بلیط رزرو کنید،طراحی کنید و هزاران کار دیگر.

انتخاب گوشی های هوشمند:

همه ی ما می دانیم که اکنون انتخاب یک گوشی مناسب کار نسبتا دشواری است چون شما در بین صد ها مدل متنوع از گوشی های هوشمند محاصره می شوید که هر هرکدام از آن ها ویژگی ها و کارایی های خاص خود را دارند.

ما در این مطلب سعی داریم تا مقداری در این کار به شما کمک کنیم. در زیر ما به بررسی 4 عدد از بهترین گوشی های سال 2015 از شرکت های مختلف می پردازیم. با ما همراه باشید.

کهکشانی خلاصه در یک قلم :

                                                          Samsung-Galaxy-Note-4

فبلت جدید سامسونگ را که همه می شناسید. Samsung Galaxy Note 4 نقاط قوت زیادی دارد مانند صفحه نمایش 5.7 اینچی و با سرعتی بالا که به شما  تعریف جدیدی از سیستم عامل اندروید را نشان می دهد. یکی از نکات مثبت این فبلت وجود قلم جدید S-Pen با قابلیت های بیشتر نسبت به مدل قدیمی خود است که با استفاده از آن گوشی در اخیار کامل شماست.

این گوشی با قیمتی حدود 650$ ازرقیب اصلی اش یعنی iPhone 6 plus حدود 100$ ارزان تر می باشد که این یک مزیت دیگر برای این گوشی به حساب می آید. این گوشی همه فن حریف است و برای افرادی که علاقه به وب گردی و طراحی و یا هر کاری با کمک یک قلم می توان انجام داد انتخاب مناسبی است.

iPhone 6 Plus :

                                                           iphone 6

اپل امسال زیاد خوب عمل نکرد و نتوانست رضایت مشتریان خود را آن طور که باید جلب کند که یکی از علت های آن می تواند پایبند نبودن اپل به حرف خود باشد.

اپل تا قبل از ارائه iPhone 6 معتقد بود که کسی علاقه به خرید گوشی با صفحه نمایش بزرگ ندارد حال خود بر خلاف باورش عمل کرده و گوشی iPhone 6 Plaus را با صفحه نمایش 5.5 اینچی ارائه داده است.البته گوشی هوشمند iPhone 6 Plus شرکت اپل از امکانات خوبی بهره می برد ولی انتظار طرفداران از اپل بیش از این است. همان طور که می دانید محصولات شرکت اپل همیشه از قیمت بالایی نسبت به رقیبان خود بهره می برند که با عث می شود بسیاری از مردم محصولات این شرکت را از لیست انتخاب های خود خط بزنند. در مورد این گوشی هم این مسئله صدق می کند این گوشی با قیمتی حدود 750$ اصلا انتخاب ارزانی نیست.

LG G3 :

                                                          G3

تقریبا کاری نیست که این گوشی هوشمند نتواند آن را با کیفیت عالی انجام دهد. بلند گو های قدرتمند با صدای شفاف،باتری 3000 میلی آمپر ساعت،صفحه نمایش 5.5 اینچی،دوربین 13.0مگا پیکسلی با کیفیت عالی و طراحی زیبا و خوش دست همگی از ویژگی های بارز این گوشی می باشد.اما از آن جایی که هیچ گوشی ای بی عیب نیست این گوشی هم یک نقطه ضعف دارد و آن وزنش است که می توانست سبک تر باشد.

این گوشی هوشمند با قیمت 700$ می تواند انتخاب خوبی برای کسانی باشد که از گوشی خود بیش از حد انتظار دارند.

شیک وقدرتمند: 

                                                          xperia z3

Sony Xperia z3 با طراحی زیبا و سخت افزرای قدرتمند و با داشتن گواهینامه ی IP68 خودش را به همه ثابت کرده است. این گوشی هوشمند با داشتن یک پردازنده ی چهار هسته ای 2.5GHz و یک رم 2GB می تواند بازی ها و برنامه های سنگین را به خوبی اجرا کند علاوه بر این با توجه به ضد آب بودن این گوشی تا عمق 1متر و به مدت زمان 30 دقیقه و همچنین مقاومت در برابر گرد و غبار نشان می دهد که این گوشی می تواند در شرایط سخت نیز به شما کمک کند.

یکی از قابلیت های خاص وجذاب این گوشی قابلیت Ps4 Remote Play می باشد که باعث خوشحالی زیاد طرفداران PS4 شده است چرا که آن ها با این قابلیت همیشه به کنسولشان دسترسی دارند البته توجه کنید که این قابلیت نیازمند یک اینترنت پرسرعت است وهمه ی بازی ها بر روی Xperia Z3 اجرا نمی شود و سونی هم این موضوع را به خوبی می داند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین گوشی های سال 2015

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *