بهترین گوشی های ارزان قیمت گیمینگ و ارزش خرید آن‌ها

بهترین گوشی های ارزان قیمت گیمینگ و ارزش خرید آن‌ها

انتخاب قطعی بهترین گوشی‌های گیمینگ ارزان قیمت کار بسیار مشکلی است. بخصوص در بازار ایران که بیشتر از گوشی‌های برند سامسونگ و شیائومی و گوشی poco مثل سری پوکو ام (POCO M) و پوکو ایکس (POCO X) استقبال شده است. در این مقاله تعداد ۸ دستگاه از بهترین گوشی‌های گیمینگ را به شما معرفی می‌کنیم.

۱ـ گوشی سامسونگ Galaxy A72

گوشی سامسونگ گلکسی A72 یکی از بهترین میان‌رده‌های ۲۰۲۱ بازار برای استفاده‌ی گیمینگ است. برخی از مشخصات آن عبارتند از: نمایشگر بزرگ و ۶.۷ اینچی از نوع سوپر آمولد که حتی زیر نور آفتاب نیز قابل استفاده است، نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز که تصاویر بسیار نرم و روانی را ارائه می‌دهد، حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت، مقاوم در برابر گرد و خاک و عمق یک متری آب، پردازنده‌ی اسنپدراگون 720G، پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۸، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی، ماژول دوربین چهارگانه ۶۴ +۸ + ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی که عکس و ویدیوهای بسیار باکیفیتی را ثبت می‌کند، سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خارق‌العاده، اسپیکرهای استریو برای ارائه‌ی صدای بلند و شفاف، شارژ سریع ۲۵ وات و باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی که به راحتی می‌تواند بسیاری از بازی‌ها را نرم و روان و بدون لگ و کندی اجرا کند.

بهترین گوشی های ارزان قیمت گیمینگ و ارزش خرید آن‌ها

۲ـ  گوشی هوشمند پوکو ام ۳ (POCO M3)

گوشی هوشمند پوکو ام ۳ شیائومی شاید ارزان‌ترین تلفن همراه این فهرست باشد اما این تلفن همراه از مشخصات قابل توجهی برخوردار است و به راحتی از پس بسیاری از بازی‌ها بر‌می‌آید. نمایشگر ۶.۵۳ اینچی IPS، رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ با تراکم پیکسلی ۳۹۵ و روشنایی ۴۰۰ نیت نشان از صفحه نمایش بسیار باکیفیتی دارد.

پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۶۶۲ قلب تپنده‌ی این گوشی است و تراشه‌ی گرافیکی آدرنو ۶۱۰ نیز پردازش تصاویر و ویدیوها را انجام می‌دهد. رم ۴ یا ۶ گیگابایتی با حافظه‌ی داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی، ماژول دوربین سه گانه که دوربین اصلی آن ۴۸ مگاپیکسل کیفیت دارد و از فلش LED و فناوری‌های پانوراما و HDR بهره می‌برد، از دیگر قابلیت‌های پوکو ام ۳ است، ضمن این که دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل کیفیت دارد. بلندگوهای دوگانه بسیار باکیفیت و ارائه‌ی صدای ۲۴ بیت/ ۱۹۲ کیلوهرتز دوستاران موسیقی را بسیار خرسند می‌کند. باتری عظیم ۶ هزار میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی از دیگر ویژگی‌های گوشی POCO M3 ارزشمند است.

در صورتی که قصد دارید اندکی بیشتر هزینه کنید، می‌توانید شیائومی ردمی نوت ۱۰ را انتخاب کنید که از مشخصات بسیار خوبی بهره می‌برد. ردمی نوت ۱۰ را به جرئت می‌توان توانمندترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی اقتصادی بازار دانست.

 

۳ـ گوشی هواوی Nova 5T

یکی دیگر از گوشی‌های مناسب گیم نوا 5T است. مشخصات و قابلیت‌های این گوشی نیز قابل توجه به نظر می‌رسد که عبارتند از: نمایشگر ۶.۲۶‌ اینچی IPS، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل که تراکم پیکسلی ۴۱۲ را به ارمغان می‌آورد، تراشه‌ی کرین ۹۸۰ بسیار پرسرعت و قدرتمند به همراه پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G76 MP10، رم ۶ یا ۸ مگاپیکسلی بعلاوه ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، ماژول دوربین چهارگانه شامل حسگرهای ۴۸، ۱۶، ۲ و ۲ مگاپیکسلی برای ثبت عکس و فیلم‌های بسیار رضایت‌بخش. البته باتری این گوشی ۳۷۵۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی است که می‌توانست ظرفیت بیشتری داشته باشد.

۴ـ گوشی سامسونگ Galaxy A42

گلکسی A42 سامسونگ حدود ۳۰ درصد از برادرش A72 ارزانتر است. نمایشگر سوپر آمولد ۶.۶ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ مگاپیکسل، تراشه اسنپدراگون 750G با 5G به همراه پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۶۱۹ نوید یک گوشی قدرتمند را می‌دهد. رم ۴ یا ۶ گیگابایتی به همراه حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگاباتی، ماژول دوربین چهارگانه‌ی ۴۸، ۸، ۵ و ۵ مگاپیکسلی نیز عکس‌ و ویدیوهای باکیفیتی را ثبت می‌کند. باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی از دیگر مشخصات این گوشی میان‌رده ارزشمند است.

بیشتر بخوانید  افزایش فروش گوشی های هوشمند

۵ـ گوشی هواوی Nova 7i

گوشی هوشمند نوا 7 آی هواوی یک میان‌رده اقتصادی اما بسیار ارزشمند است که قیمت آن تقریباً با شیائومی نوت ۱۰ برابر است. این تلفن همراه، نمایشگر ۶.۴ اینچی IPS دارد و از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۱۰ پیکسل بهره می‌برد و تراکم پیکسلی ۳۹۸ را ارائه می‌دهد. پردازنده‌ی آن کرین 810 و ۷ نانومتری است که یک مزیت مهم برای این گوشی به شمار می‌آید و تراشه‌ی گرافیکی آن نیز Mali-G52 MP6 وظیفه‌ی پردازش تصاویر را بر عهده دارد. ماژول دوربین چهارگانه‌ی ۴۸، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی آن در روز و مکان‌های روشن عکس و ویدیوهای بسیار خوبی را ثبت می‌کند و برای استفاده در شب نیز از فلاش LED بهره می‌برد و همچنین، سلفی آن ۱۶ مگاپیکسل کیفیت دارد. باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۴۰ واتی از دیگر مشخصات این میان‌رده‌ی خوش قیمت است.

۶ـ گوشی شیائومی Mi 10T Lite 5G

گوشی شیائومی می ۱۰ تی لایت ۵ جی نیز برای انجام بازی‌های رایانه‌ای بسیار عالی است و با این که حدود یک سوم قیمت از کهکشانی‌ سامسونگ A72 ارزان‌تر است اما از مشخصات و قابلیت‌های بسیار خوبی برخوردار است. مشخصات: نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع IPS و محافظت با گوریلا گلس ۵، پشتیبانی از HDR 10، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، روشنایی ۴۵۰ نیت، پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای 750G و ۵جی، ماژول دوربین ۴گانه با حسگرهای ۶۴ +۸ + ۳ + ۲ مگاپیگسل، فلاش دوگانه، سلفی ۱۶ مگاپیکسل، بلندگوهای قوی استریو و صدای ۲۴ بیت/۱۹۲ کیلوهتر برای عاشقان موسیقی، باتری ۴۸۲۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات، این گوشی را به گزینه‌ای دلچسب برای گیمرها، علاقمندان به موسیقی با کیفیت بالا و دوستداران عکس و فیلم تبدیل کرده است.

بهترین گوشی های ارزان قیمت گیمینگ و ارزش خرید آن‌ها

۷ـ گوشی شیائومی Poco X3 NFC

شیائومی پوکو x3 nfc یکی از قدرتمندترین گوشی‌های میان‌رده برای گیم است. نسخه ی pro این گوشی پوکو هم عرضه شده که قابلیت های بهتری داشته و البته گرانتر است. این گوشی با استقبال فراوان نسل جوان مواجه شده است. نمایشگر این تلفن‌همراه  شگفت‌انگیز ۶.۶۷ اینچی و از نوع IPS است و از نرخ نوسازی تحسین‌برانگیز ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد و با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰، تراکم پیکسلی ۳۹۵ را به ارمغان می‌آورد. همچنین، از محافظ گوریلا گلس ۵ برخوردار است. ضمن این که از فناوری HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند و اوج روشنایی آن به ۴۵۰ نیت می‌رسد.

گوشی موبایل POCO X3 دو سیم کارته‌ی هیبریدی است و از تراشه‌ی اسنپدراگون 735G قدرت می‌گیرد و پردازش تصاویر را نیز پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 618 برعهده دارد. ماژول دوربین پوکو X3 از دوربین چهارگانه‌ی ۶۴، ۱۳، ۲ و ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده که عکس‌های بسیار دقیق، شفاف، خوش‌رنگ و با تمام جزئیات ثبت می‌کند. دوربین سلفی نیز ۲۰ مگاپیکسل کیفیت دارد.

گوشی پوکو x3 nfc صدای پرقدرت استریو با کیفیت ۲۴ بیت/ ۱۹۲ کیلوهرتز را عرضه می‌کند که دوستاران موسیقی را به سوی خود جلب می‌کند. پوکو ایکس تری در بطن خود از یک باتری عظیم ۶ هزار میلی آمپر ساعتی بهره برده و از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

درصورتی که قصد خرید گوشی هوشمند اندکی ارزان‌قیمت‌تری را دارید می‌توانید تلفن همراه پوکو ایکس 3 ان اف سی شیائومی را  نیز که میان‌رده‌ای خوش قیمت اما با قابلیت‌ها و امکانات بسیار بالا است، مورد بررسی قرار دهید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین گوشی های ارزان قیمت گیمینگ و ارزش خرید آن‌ها

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *