بهترین کنسول های گیمینگ سال 2020

نویسندگان بهترین محصولات را به طور مستقل تحقیق ، آزمایش و توصیه می کنند. می توانید در اینجا درباره روند بررسی ما بیشتر بدانید. ما ممکن است در خریدهای انجام شده از پیوندهای انتخابی خود کمیسیون دریافت کنیم.

بهترین کنسول های بازی فعلی باید دارای گرافیک و ویژگی های عالی و یک کتابخانه بزرگ از بازی ها باشند. این مرحله دشوار است ، زیرا ما بین نسل کنسول هستیم. پلی استیشن 4 پرو و ​​ایکس باکس وان ایکس هر دو با معرفی جدید پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X بازنشسته می شوند اما هنوز عرضه نشده اند. به طور پیش فرض ، انتخاب برتر ما در این رده Nintendo Switch در آمازون است که رشد چشمگیری در فروش داشته و در پایان چرخه عمر خود قرار ندارد. این بازی مملو از بازی های AAA است و قابل حمل ترین و خانوادگی ترین کنسولی است که می توانید خریداری کنید.

اگر زیاد اهل بازی کنسول نیستید، ممکن است علاقه شما به لیست بهترین رایانه های شخصی ما بیشتر باشد. برای همه دیگران ، ادامه مطلب را ببینید تا بهترین کنسول های بازی فعلی را برای خرید ببینید.

بهترین کنسول همراه: نینتندو سوییچ

نینتندو سوییچ پس از اولین بار رونمایی ، خود را به عنوان یک سیستم بازی موبایل به بازار عرضه کرد که نه تنها در خانه از طریق تلویزیون شما قابل پخش است ، بلکه به هر کجا که بروید می توانید آن را حمل و بازی کنید. کنسول نوآورانه نینتندو بازی در حال حرکت را آسان کرده و دارای یک کنترل جداکننده با گزینه های صفحه تقسیم شده است ، بنابراین می توانید با دوستان خود بازی کنید.

نینتندو سوییچ برای توسعه بازی های آینده خود دارای 50 ناشر شخص ثالث است. بازدیدهایی مانند Mario Kart 8 ، The Legend of Zelda: Breath of the Wild و Mario Odyssey به آن یک ترکیب قدرتمند داده است. سوئیچ با داشتن کنترلرهای شکننده متحرک ضربه محکم و ناگهانی سیار ، یک سیستم عالی برای مهمانی ها ایجاد می کند، پس از خارج شدن از ایستگاه اتصال، مانند یک تبلت با صفحه نمایش اختصاصی خود عمل می کند که می تواند از طریق بازی های چند نفره تقسیم صفحه با دیگران به اشتراک گذاشته شود.

بهترین کنسول اقتصادی: ایکس باکس سری اس

نسل بعدی بازی ها بر سر ما است و مایکروسافت تصمیم گرفته است که با استفاده از SKU دو برابر این نسخه را راه اندازی کند. سری S ارزانترین قیمت این دو مدل نیست ، زیرا از یک درایو دیسک و برخی از اجزای سری X برای یک کنسول کوچک و ظریف که هنوز هم قدرت قابل توجهی دارد ، اجتناب می کند. سری S که برای بازی های 1440p و 60FPS در بین عناوین نسل های جدید طراحی شده است ، جرمی ، بررسی کننده ما را تحت تأثیر قرار داد ، که آن را “یک کنسول نسل بعدی که بازی های نسل بعدی را با برخی سخت افزارهای چشمگیر با قیمت غیر واقعی انجام می دهد” تحت تأثیر قرار داد.

سری S همچنین شامل بسیاری از بهترین ویژگی های پرچمدار Xbox ، از جمله ویژگی Quick Resume است که به شما امکان می دهد با سرعت باورنکردنی بین بازی های مختلف جابجا شوید. همچنین ، مانند سری X ، این یک SSD سریع را در اختیار شما قرار می دهد تا شما را سریع درگیر بازی ها کند و زمان بارگذاری را کاهش دهد. شاید مهمترین ، سری S با تمام بازی های Xbox One و تمام بازی های Xbox 360 و اصلی Xbox که با سخت افزارهای قبلی اجرا می شدند کاملاً عقب است. همچنین پشتیبانی کامل از Game Pass ، سرویس اشتراک مایکروسافت که به شما امکان می دهد با هزینه ماهانه کم به کتابخانه عظیم بازی ها (و بازی های شخص اول جدید در روز انتشار) دسترسی داشته باشید ، پشتیبانی می کند.

بهترین کنسول در زمینه گرافیک: ایکس باکس وان ایکس یک ترابایت

Xbox One X از مدل Xbox One سابق خود بهره می برد و دارای قدرتمندترین فناوری امروزی است که در سیستم بازی خواهید دید. اگر می خواهید بالاترین حس واقع گرایی را از کنسول بازی فعلی با قدرتمندترین نمایشگرها بدست آورید ، Xbox One X این کیک را می گیرد.

Xbox One X شامل شش تریلیون عملیات شناور در ثانیه با 326 گیگابایت بر ثانیه و 12 گیگابایت GDDR5 RAM است که بیشترین قدرت گرافیکی را در ارائه گرافیک 4K HD بومی با 60 فریم در ثانیه به آن می دهد. این باعث می شود بازی هایی مانند Call Of Duty: WWII احساس واقع گرایی بیشتری داشته باشند ، از جزئیات همه چیز ، از موهای روان ، اشعه های خورشید و الیاف لباس. همه بازی های Xbox One با صفحه نمایش Full HD نیز سازگار هستند و در Xbox One X نیز بهتر اجرا می شوند. مایکروسافت حتی قصد دارد سازگاری عقب ایکس باکس و ایکس باکس 360 را نیز به سیستم وارد کند.

محبوب ترین کنسول: سونی پلی استیشن 4 پرو 1 ترابایت

با نزدیک به 64 میلیون فروش در سراسر جهان ، دشوار است که در جذب 62 درصدی بازار و پایگاه کاربران PlayStation 4 سونی تردید داشته باشید. این کنسول PlayStation 4 Pro 1TB آخرین مدل است ، نسخه به روز شده سیستم را با قدرت حتی قوی تر ارائه می دهد.

نسخه PlayStation 4 Pro نرخ فریم بازی های PS4 خود را افزایش می دهد؛ بسیاری تا 60 فریم در ثانیه – با کیفیت 4K بازی با کیفیت بالا و پخش ویدئو ، و همچنین دو برابر قدرت GPU یک PS4 استاندارد. کتابخانه عظیم PlayStation 4 شامل 1،648 بازی است که همه آنها را می توان با نسخه Pro خود به صورت HD بازی کرد. این سیستم همچنین برای عملکرد چندرسانه ای ، پخش دیسک های Blu-ray ، و همچنین پخش مستقیم تلویزیون ، موسیقی و موارد دیگر با برنامه های اختصاصی و بازی های قابل بارگیری در فروشگاه PlayStation خود مناسب است. به دلیل محبوبیت آن ، همیشه کسی مایل به بازی آنلاین با شما است ، بنابراین شما هیچ وقت لذت را از دست نخواهید داد.

بهترین کنسول قابل حمل: نینتندو سوییچ لایت

Nintendo Switch Lite برای گیمرهایی که می خواهند بهترین عناوین نینتندو را با بودجه تجربه کنند ، گزینه ارزان تر و قابل حمل تری است. این داک و Joy-Con را از سوییچ اصلی نینتندو جابجا می کند، و خود را به عنوان یک دستگاه فقط دستی معرفی می کند و در چندین رنگ ظاهر می شود ، مانند فیروزه ای روشن یا زرد موز.

بیشتر بخوانید  کاهش قیمت کنسول سونی PS4

با دو سوم قیمت نینتندو سوییچ استاندارد ، مانع ورود بسیار کمتری وجود دارد ، اما با چند فداکاری همراه است. از همه مهمتر ، Switch Lite به تلویزیون متصل نمی شود ، به این معنی که شما فقط می توانید در حالت دستی بازی کنید. همراه با عدم وجود کیک استند داخلی ، این امر باعث محدودیت شدید چندنفره محلی می شود ، اما در OG Switch نیز پیشرفت های خوبی وجود دارد. فرم فرم در دست احساس بهتری می کند و اندازه کوچکتر ، حمل با خود را در حین حرکت راحت تر می کند. یک پد جهت دار واقعی وجود دارد که از دکمه های جهت دار OG Switch بهتر کار می کند ، به خصوص برای platformers یا بازی های مبارزه. این به روزرسانی ها ، سوئیچ Lite را برای هر کسی که به طور انحصاری در حالت دستی بازی می کند و به دنبال گزینه ای بهتر در حال حرکت است ، عالی می کند.

بهترین پلتفرم استریم: گوگل استیدیا

آزمایش بازی Google از نظر فنی کنسول نیست ، بلکه یک سرویس پخش جریانی آنلاین است که به شما امکان می دهد در هر مکانی از هر دستگاهی بازی کنید. اگر از اتصال اینترنتی کافی کافی برخوردار هستید ، می توانید بازی هایی مانند Destiny 2 را مستقیماً روی تلفن ، رایانه شخصی ، تلویزیون هوشمند یا Chromecast خود پخش کنید. برای بازیکنانی که از اینترنت ضعیف تری برخوردار هستند ، گزینه هایی برای رد وفاداری گرافیکی برای افزایش عملکرد وجود دارد. علاوه بر بازی های شخص ثالث چند پلتفرمی ، گوگل استودیوی توسعه خود را برای ایجاد انحصارهای Google Stadia افتتاح کرده است. با توجه به اینکه بسیاری از کمپانی های دیگر درگیر گیم پلی مبتنی بر ابر هستند ، پیش فرض Stadia مفهوم جالبی برای بازیکنانی است که فکر می کنند بازی در آینده چگونه است.

از نظر سخت افزاری ، گوگل یک کنترلر مخصوص Stadia ایجاد کرد که می تواند مستقیماً به WiFi متصل شود تا تأخیر را کاهش دهد. با این حال ، خرید کنترلر رسمی Stadia Google ضروری نیست، در عوض می توانید کنترل کننده شخص ثالث مانند Xbox One Elite یا Dualshock 4 را بدست آورید.

اگر با کنترلر Google همراه شوید ، به مجموعه ویژگی های اجتماعی Stadia که تجربه می کند دسترسی راحت تری خواهید داشت. Stadia به نظر می رسد بر اساس زمینه های ایجاد شده توسط سیستم عامل هایی مانند Twitch ، گیم پلی ، جریان و رسانه های اجتماعی را در یک مکان قرار دهد. گوگل کارهای زیادی برای ایجاد Stadia به عنوان یک بازیکن اصلی در چشم انداز بازی های ویدیویی انجام داده است ، اما پیش فرض آن مطمئناً جذاب است.

بهترین کنسول باز عرضه شده: نینتندو Super NES Classic

وقتی اخبار منتشر شد مبنی بر اینکه Nintendo نسخه های کلاسیک به روز شده کنسول های قبلی خود مانند NES و Super NES Classic را دوباره منتشر می کند ، بازیکنان خوشحال شدند. Super NES Classic با 21 بازی مختلف ، از جمله Starfox 2 ، دوران شکوهمند بازی دهه 1990 را زنده می کند.

Super NES Classic با ظاهر و احساس کنسول خانگی 16 بیتی (فقط کوچکتر) به عنوان نوعی ساعت برای زمانی که بازی به اوج خود می رسد ، عمل می کند. برخی از بهترین بازی های دو نفره در دوره آن شامل و آماده بازی هستند ، مانند Super Mario Kart و Street Fighter II Turbo. بازی های تعریف شده مانند Megaman X ، Earthbound ، Kirby Super Star و Super Mario RPG نیز بازگشت می کنند. هر گیمری که می خواهد جوانی خود را تجربه کند یا گیمرهای جدید را در زمان ساده تری از آغاز اینترنت معرفی کند ، باید از کلاس Super NES استفاده کند. شامل دو کنترل کننده Super NES Classic سیمی برای عملکرد چند نفره.

بهترین کنسول یکپارچه: SEGA Genesis Mini

Gensis Mini یکی دیگر از کنسول های یکپارچهسازی با سیستمعامل بازی است که این بار از شرکت SEGA ارائه شده است. این یک فاکتور فرم زیبا و جمع و جور دارد که در اصل نسخه کوچکی از کنسول قدیمی است. خارج از جعبه ، 42 بازی کلاسیک مانند Castlevania ، Sonic ، Tetris ، Contra و غیره دریافت می کنید. این کنسول پلاگین و بازی است و شامل 2 کنترل کننده سیمی به همراه کابل برق ، آداپتور USB و کابل HDMI است. این یک کنسول عالی برای کسانی است که بدنبال کمی دلتنگی هستند.

در کنسول بازی باید به دنبال چه چیزی باشید

قیمت : جدیدترین کنسول های بازی ممکن است گران باشد ، اما برای یک تجربه هیجان انگیز بازی مجبور نیستید هزینه زیادی کنید. به عنوان مثال سیستم بازی موبایل Nintendo ، Switch ، بیش از 100 دلار ارزان تر از بسیاری از رقبا است. همچنین می توانید در سیستم های کلاسیک معاملات بسیار خوبی بیابید.

سازگاری: اگر قبلاً کنسول بازی دارید ، باید یک کنسول جدید خریداری کنید که با کتابخانه بازی هایی که احتمالاً جمع کرده اید سازگار باشد. به عنوان مثال ، PS4 شما از کنسول های قدیمی سونی بازی نمی کند ، اما با استفاده از سرویس پخش PS Now همچنان می توانید به صدها عنوان قدیمی PlayStation دسترسی پیدا کنید. از طرف دیگر ، Xbox One از سازگاری بسیار بهتری برخوردار است ، نیازی به گفتن نیست که یک برنامه رستگاری دیجیتال به شما امکان می دهد نسخه های جدیدتر بازی های موجود خود را به صورت رایگان بارگیری کنید.

پشتیبانی از 4K یا VR : چقدر برای شما مهم است که بتوانید بازی های مورد علاقه خود را با 4K واقعی انجام دهید؟ اگر پاسخ “بسیار” است ، شما کنسولی می خواهید که از 2160p پشتیبانی کند ، مانند Xbox One X، اما اگر پاسخ شما “واقعا نیست” ، می توانید به چیز دیگری رضایت دهید. واقعیت مجازی نیز همین است ، زیرا همه سیستم ها از آن پشتیبانی نمی کنند.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین کنسول های گیمینگ سال 2020

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *