بهترین ویجت های iOS 14 و نحوه افزودن آنها به صفحه اصلی

اپل iOS 14 را در ماه سپتامبر عرضه کرد و با آن یکی از خلاقانه ترین ویژگی های سیستم عامل به وجود آمد: ویجت ها. اما ، کدام ابزارک ها شایسته قرار گرفتن در صفحه اصلی شما هستند؟ و ، چگونه آنها را اضافه می کنید؟ ما هشت ابزارک برتر iOS 14 را در این راهنما گردآوری کرده ایم.

ابزارک ها جعبه هایی روی صفحه اصلی شما هستند که به شما امکان می دهد با یک نگاه اطلاعات مربوط به برنامه های مورد علاقه خود را مشاهده کنید. بیشتر آنها در سه اندازه، کوچک ، متوسط و بزرگ – جایگزین آیکون های برنامه شما می شوند و صفحه اصلی شما از نظر بصری کمی جالب تر است.

در حال حاضر تعداد زیادی ابزارک برای انتخاب وجود دارد ، از گزینه های خود اپل گرفته تا برخی از ابزارک های فوق العاده شخص ثالث. سپس برنامه هایی مانند Widgetsmith وجود دارد ، که به شما امکان می دهد نسخه های شخصی تر ویجت های پیش فرض اپل را طراحی کنید. درباره راهنمایی ما در مورد نحوه شخصی سازی صفحه اصلی خود در iOS 14 می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنید.

برای دیدن هشت ابزارک برتر iOS 14 ما را بخوانید و به پایین بروید تا از نحوه نصب آنها مطلع شوید.

بهترین ویجت های iOS 14 و نحوه افزودن آنها به صفحه اصلی

گوگل

Google دارای دو ابزارک برای انتخاب در iOS 14 است. یک ابزارک کوچک جستجوی سریع وجود دارد که نوار جستجوی Google را در صفحه اصلی شما به راحتی در دسترس قرار می دهد ، و سپس یک ابزارک میانبر بزرگتر با نوار جستجو و سه دکمه برای تعویض بین لنز وجود دارد ، جستجوی صوتی و حالت ناشناس.

Spotify

ابزارک های Spotify راهی عالی برای شخصی سازی نمایشگر شما با هنرمندان مورد علاقه شماست. Spotify همچنین دارای دو ابزارک برای انتخاب است. اولی مربع است و فقط خواننده یا گروه شما را که اخیراً بازی کرده اید نشان می دهد، در حالی که دومی گسترده تر است و شامل پنج هنرمند آخرین بازی شما است.

Carrot

Carrot یک برنامه آب و هوا است که داده های هواشناسی Dark Sky را با شخصیت بزرگی ترکیب می کند و باعث می شود کمی جالب تر از برنامه پیش فرض Apple Weather باشد. این برنامه دارای گزینه های اندازه های مختلف است ، بنابراین شما می توانید بین دیدن درجه حرارت در یک نگاه یا پیش بینی به مرور زمان انتخاب کنید. با این حال ، Carrot یک برنامه پولی است، بنابراین اگر به دنبال یک ابزارک رایگان با Apple Weather هستید.

Spark 

Spark یک برنامه پستی است که به شما کمک می کند روی پیامهای مهم تمرکز کنید. این برنامه شامل یادآوری ، جستجوی هوشمند ، پاسخ سریع ، تقویم داخلی و موارد دیگر است و اکنون دارای ابزارک است. ابزارک ها در سه اندازه ارائه می شوند و دسترسی سریع به صندوق ورودی و تقویم شما را فراهم می کنند.

بیشتر بخوانید  نحوه آپگرید گوشی آیفون به سیستم عامل iOS 14

Fantastical

Fantastical یک برنامه تقویم و وظیفه است که در یک برنامه ترکیب شده است و به طور یکپارچه در همه دستگاه های Apple شما کار می کند. همچنین دارای انتخاب گسترده ای از 12 ابزارک برای انتخاب در اندازه های کوچک ، متوسط و بزرگ است. ویجت ها در حالت تاریک و روشن ارائه می شوند و به شما امکان می دهند وقایع آینده ، وظایف ، تماس های کنفرانسی ، آب و هوا و موارد دیگر را با یک نگاه مشاهده کنید. این قطعاً یک ابزارک برای چند وظیفه ای است.

Smart Stack

Smart Stack یکی دیگر از ابزارک های همه در یک این بار اپل است. این ویژگی به شما امکان می دهد چندین ابزارک از اپل و برنامه های شخص ثالث را در یک ترکیب کنید، بسته به موقعیت مکانی، فعالیت یا زمان روز، آنها را بچرخانید. Smart Stack اگر فضای محدودی در صفحه اصلی خود نداشته باشید و گاهی اوقات برای جابجایی ویجت موردنظرتان بی فایده باشید ، گزینه خوبی است.

پیشنهادات سیری

Siri Suggestions اکنون یک ابزارک دارد. ابزار Apple بر اساس الگوی استفاده شما ، یک گروه هشت برنامه ای را جمع آوری می کند و آنها را در جلو و مرکز در صفحه اصلی قرار می دهد. ایده این است که یافتن برنامه هایی که بیشتر از همه استفاده می کنید آسان باشد ، اگرچه اگر این برنامه در صفحه اصلی خود داشته باشید ممکن است این ابزار را دوست نداشته باشید. گفته شد ، این یک روش عالی برای ذخیره قسمت بالای صفحه خود برای برنامه هایی است که آن روز به صورت چرخشی دارید.

Screen Time

Screen Time ویجتی است که به معنای واقعی کلمه هیچ کس درخواست نکرده است. این برنامه بهترین راه برای پیگیری میزان استفاده از تلفن شما است ، از برنامه هایی که بیشتر از همه استفاده می کنید ردیابی کنید و ببینید چه ساعاتی در آنها هستید ویجت در سه اندازه ارائه می شود که اطلاعات مختلفی را در مورد استفاده از تلفن شما نشان می دهد. اگر می خواهید زمان نمایش خود را کاهش دهید ، این ابزارک فوق العاده است. اگر نیستید ، آن را اضافه نکنید.

نحوه افزودن ابزارک به صفحه اصلی خود در iOS 14:

  • برنامه را برای ویجتی که می خواهید اضافه کنید بارگیری کنید
  • پس زمینه صفحه اصلی را لمس کنید و نگه دارید تا اینکه برنامه های شما شروع به جک زدن کنند
  • روی نماد بعلاوه در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید
  • برنامه ای را انتخاب کنید
  • روی «افزودن ابزارک» ضربه بزنید
  • روی «تمام شد» ضربه بزنید
  • برای حرکت برای حذف ویجت ، صفحه اصلی خود را دوباره لمس کنید و نگه دارید و ویجت را بکشید یا روی آن ضربه بزنید

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین ویجت های iOS 14 و نحوه افزودن آنها به صفحه اصلی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *