بهترین های نمایشگاه CES 2021

بعد از 50 سال ویترین گجت های حضوری ، نمایشگاه بزرگ فناوری CES امسال مجبور شد مجازی شود. اما CES 2021 هنوز از قبل از کوچکترین ابزار کوچک گرفته تا وسایل عظیم عجیب و غریب مانند همیشه دارای تجهیزات عالی است.

اگرچه ما ناراحت بودیم که نمی توانستیم سالن های جواهرات پنهان را بشوییم و با سازندگان گجت هایی که دوست داریم به آنها نگاه کنیم ، اما امسال همچنان به دنبال نسخه های جدیدی بودیم که بسیار بالاتر از بقیه بود ، و کاوش در مورد آنچه محصول امسال را بسیار هیجان انگیز می کند.

همه این کارها منجر به این امر شده است: لیست ما از بهترین فناوری CES 2021. موارد بسیار زیبایی وجود دارد که تقریباً آنها را در اینجا ساخته است ، اما اینها ابزارهایی هستند که به تازگی جلوتر رفته اند، به دلایلی که با هر یک توضیح خواهیم داد . به نظر می رسد که سال 2021 سال خوبی برای فناوری خواهد بود ، اما اگر می خواهید بدانید که واقعاً چه چیزی را باید نگه دارید ، دیگر نگاه نکنید. خوب ، کمی بیشتر.

بهترین گوشی هوشمند: گلکسی اس 21 اولترا سامسونگ

فوق العاده به نام ، طبیعتاً اضافی. موارد بسیار خوبی در Samsung Galaxy S21 Ultra در جریان است که مطمئن نیستیم از کجا شروع کنیم. در مورد صفحه نمایش 6.8 اینچی 1440×3200 ، که می تواند سرعت تازه سازی خود را از حداکثر 120 هرتز (برای پیمایش بسیار روان و بازی های ریسپانسیو) تا زمان نمایش صفحات ثابت به 10 هرتز کاهش دهد ، برای صرفه جویی در باتری ، چطور؟ اوه ، و همچنین صفحه نمایش اکنون به حداکثر میزان روشنایی HDR 1500 نیت می رسد ، یعنی تقریباً از هر تلویزیون برای کنتراست بهتر عمل می کند.

در مورد تنظیم سطح بعدی دوربین ، دارای یک دوربین جلو 40 مگاپیکسلی ، و یک سیستم دوربین عقب چهارگانه با دو دوربین (!) تله فوتو 10 مگاپیکسلی (یک بزرگنمایی فضایی 10 برابر و 100 برابر) ، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک پهنای 108 مگاپیکسلی – دوربین زاویه دار… به علاوه سنسور فوکوس لیزر ، ضبط بهتر HDR و فیلم تا 8K.

اوه ، فراموش نکنید که اکنون با Samsung S Pen کار می کند ، آن را به یک گوشی Note و همچنین S21 making تبدیل می کند و از Wi-Fi 6E برای اتصال بهتر ، به علاوه پشتیبانی از باند فوق العاده… و بلندگوهای AKG جدید… با یک 1.7 برابر بزرگتر سنسور اثر انگشت زیر صفحه… و حداقل 20 درصد عملکرد سریع تر.

این ممکن است گران باشد ، اما با این مجموعه از ویژگی ها ، شما قطعا یکی از بهترین تلفن های هوشمند سال 2021 را در اینجا مشاهده می کنید.

بهترین لپ تاپ: YOGA SLIM 7I PRO لنوو

از ویژگی های بارز این لپ تاپ ، نمایشگر زیبای OLED 14 اینچی با رزولوشن 2880×1800 و نرخ تازه سازی 90 هرتز است که باعث می شود همه چیز نه تنها واضح ، نه فقط صاف ، بلکه با کنتراست فوق العاده عمیق برای فیلم ها و عکس ها نیز پر جنب و جوش باشد.

در داخل، پردازنده 11 نسل اینتل با گرافیک جدید Intel Iris Xe پیدا خواهید کرد ، اما اگر ترجیح می دهید قدرت بیشتری برای انجام بازی ها داشته باشید ، می توانید آن را به پردازنده گرافیکی MX450 انویدیا ارتقا دهید. همچنین تا 16 گیگابایت RAM نیز وجود دارد.

همچنین با وجود باریک بودن و وزن فقط 3.2 پوند (1.45 کیلوگرم) دارای پورت های مفیدی است – این رقیب قدرتمندی برای لیست بهترین لپ تاپ های سبک وزن ما است. این یک ماشین عالی برای کار در خانه است که دارای وب کم خوبی است که با تنظیمات دو میکروفون همراه است. لپ تاپ Lenovo Yoga Slim 7i Pro از بسیاری جهات یک لپ تاپ چشمگیر است، اما با وجود این صفحه نمایش خارق العاده ، ما عاشق هستیم.

 

بهترین لپ تاپ گیمینگ: MSI GS66 STEALTH

آیا ما قبلا جایی قرار نداده ایم؟ MSI GS66 Stealth قبلاً یک بار در لیست بهترین لپ تاپ های بازی ما قرار گرفته است ، اما همانطور که گفته می شود: اگر خراب نشود ، چرا با قطعات جدیدتر و قدرتمندتر آن را بهتر نمی کنید؟

نسخه جدید برای سال 2021 همان طراحی زیبا را حفظ کرده است که قصد دارد این ماشین را به یک ماشین حرفه ای در خیابان ها تبدیل کند و یک بازیگر را از خانه لذت ببرد. اما اکنون می توانید آن را با کارت گرافیک Nvidia سری 30 برای عملکرد DLSS AI و عملکرد ردیابی اشعه ، دریافت کنید. این مورد توسط پردازنده های نسل جدید اینتل با حداکثر هشت هسته پشتیبانی می شود.

علاوه بر این ، شما یک صفحه نمایش 300 هرتزی برای پاسخ فوری ، به علاوه رنگ های تقویت شده در حالی که در آن هستید ، دارید. و باتری آن 99.9 وات ساعت است که بزرگترین باتری است که می توانید در یک لپ تاپ داشته باشید (حداقل بدون نقض راهنمایی FAA). به نظر می رسد که این یک جانور خواهد بود ، بدون اینکه واقعاً شبیه یک جانور باشد.

ما همچنین از بقیه لپ تاپ های جدید MSI در سال جاری تحت تأثیر قرار گرفته ایم ، که مشخصات بسیار چشمگیری را در طیف وسیعی از بودجه به ارمغان می آورند – اما این ترکیبی از طراحی و قدرت GS66 Stealth است که بیشتر به دنبال آن هستیم.

بهترین فناوری سلامت محور: ریزر PROJECT HAZEL

Razer (از بین تمام شرکت ها) با کمبود خنک بودن و عادی بودن خود ، ماسک صورت را منتشر می کند که می گوید “هوشمندترین ماسک جهان” است. و ما تمایل به توافق داریم. این برای جهانی ساخته شده است که در آن ما به طور مداوم به ماسک زدن نیاز داریم (یا می خواهیم) و بنابراین هدف آن حل یکسری مشکلات است. صدای شما را خفه نمی کند ، به عنوان مثال: میکروفون داخل و تقویت کننده باعث می شود شما به راحتی برای اطرافیان بشنوید. از جلو شفاف است ، بنابراین افراد می توانند دهان شما را در حال حرکت ببینند ، و به درک کمک می کنند – و داخل آن حتی چراغ هایی برای روشن شدن دهان شما در هنگام تاریکی وجود دارد (و بله ، با Razer می توانید رنگ ها را با کنترل RGB کنترل کنید).

ماسک تنفسی دارای درجه جراحی N95 است ، از جمله مقاومت زیادی به مایعات برای قطرات ، و دارای یک مورد ضدعفونی کننده است که از نور ماورا UV بنفش برای از بین بردن باکتری های ماسک در صورت عدم استفاده از آن استفاده می کند. و ماسک دارای مهر و موم سیلیکون است ، تا به اطمینان از استفاده از آن و همچنین راحت بودن و ضد حساسیت کمک کند.

Razer قصد دارد قبل از شروع پروژه Hazel آزمایشات بیشتری را انجام دهد ، اما از آنچه تاکنون دیده ایم ، این یک روش واقعاً چشمگیر برای استفاده شرکت از دانش خود در زمینه ارگونومی به روشی هوشمندانه و جدید است.

بهترین هدفون: سامسونگ GALAXY BUDS PRO

 

هدفون های جدید سامسونگ از یک ویژگی جدید کاملاً نوآورانه برخوردار هستند ، اما این ویژگی غالباً در دنیای بسیار زیاد هدفون وجود ندارد. آنها نه تنها لغو فعال نویز داخلی دارند ، بلکه ANC هوشمند است و در واقع به صحبت شخصی که با شما صحبت می کند گوش فرا می دهد و به طور خودکار از طریق دیو لغو سر و صدا صحبت می کند. و وقتی صحبت بالاخره تمام شد ، جوانه ها به طور خودکار از موسیقی شما پشتیبان گیری می کنند.

در حالی که سعی می کنید مکث کنید ، دیگر حرفهای شخص را کج و معوج یا گم نمی کنید! نوعی هدفون است که می تواند یک هدفون را در مسیر دستیابی به بهترین لیست هدفون بی سیم واقعی قرار دهد. ما همچنین انتظار کیفیت صوتی عالی را داریم و قیمت آن برای جوانه های بی سیم با قابلیت حذف نویز برتر 219 دلار ، 349 دلار استرالیا یا 219 پوند بسیار مناسب است. اوه ، و برخلاف بیشتر فن آوری های اینجا، به زودی می توانید دست روی دست آنها بگذارید: قرار است در تاریخ 29 ژانویه منتشر شوند.

 

بهترین اسپیکر: سونی SRS-RA5000

ظاهر عجیب این بلندگوی Wi-Fi (سفینه فضایی جالب؟ تیغ برقی؟) در مورد علت وجود آن چیز زیادی به شما می گوید – این مدل برای بهره گیری از فناوری جدید 360 Reality Audio سونی ، فضای اتاق شما را از نظر ارتفاع و صدا پر می کند. و عرض برخی از سرویس ها دارای موسیقی رمزگذاری شده در این قالب جدید هستند ، اما در صورت گوش دادن به آهنگ های منظم ، بلندگو آنها را با جلوه 3D جذاب تبدیل می کند تا از آنچه رانندگان آن می توانند انجام دهند استفاده کند. سه بلندگوی upfiring که به بیرون زاویه دارند ، به علاوه سه بلندگو در اطراف مرکز ، صدا را به طور م spreadثر پخش می کنند ، در حالی که یک ساب ووفر تک پایان پایین را اضافه می کند.

Sony SRS-RA5000 هوشمندانه لعنتی است، جدا از داشتن کنترل دستیار صوتی داخلی برای Google Assistant و Amazon Alexa، همچنین دارای ویژگی های مفیدی مانند نظارت بر میزان آهنگ های مختلف است و به طور خودکار آنها را مساوی می کند ، بنابراین اگر ناگهان چیزی با مخلوط بلند شروع شود نیازی نیست که برای تغییر چیزها وارد شوید. بلوتوث و Spotify Connect نیز برای سهولت در پخش هر چیزی وجود دارد و SRS-RA5000 با Hi-Res Audio سازگار است.

برای آزمایش آن نیازی به انتظار طولانی نیست، این قیمت در فوریه 2021 در اروپا با قیمت 500 پوند / 599 یورو ارائه می شود. این در ایالات متحده نیز در دسترس خواهد بود ، اما هنوز جزئیات آن تأیید نشده است.

بهترین نوآوری: سامسونگ MICRO LED

برای سالها ، MicroLED امید بزرگ بعدی تلویزیون ها بوده است. این فناوری همان مزایای OLED را دارد، پیکسل های خود ساطع کننده برای کنتراست باورنکردنی و یک نمایشگر فوق العاده باریک، اما بدون معایب. مجموعه های MicroLED با قابلیت اطمینان بهتر می توانند از OLED روشن تر شوند. هیچ منفی وجود ندارد، درست است؟

خوب ، نکته منفی این است که به نظر می رسد ساخت یک تلویزیون عادی بسیار دشوار است … اما سامسونگ این کار را انجام داده است. در واقع ، نه تنها این کار انجام شده است ، بلکه به نظر می رسد در حالی که این کار را انجام داده است، یک نسل جلوتر از رقبا رفته است، می تواند در همان فضایی که سایر شرکت ها فقط می توانند Full HD را مدیریت کنند ، به وضوح 4K برسند.

از آنجا که فناوری بسیار پیشرفته است ، محدوده تلویزیون MICRO LED سامسونگ ممکن است در حال حاضر خوب باشد، مجموعه اول 110 اینچ است ، با برچسب قیمت شش رقمی، اما این نوعی نوآوری است که کلا وجود دارد. خیلی زود است که بگوییم آیا لیست بهترین تلویزیون های ما با این قیمت مشکلی ایجاد می کند یا خیر ، اما اینکه این شانس را دارد اصلا دلیل برنده شدن این جایزه است.

 

بهترین تلویزیون هوشمند: سونی A90J/AJ90

سونی در چند سال گذشته مجموعه های OLED با ظاهری زیبا و هوشمندانه تولید کرده است ، اما معمولاً با قیمت های بالا باعث شده است که آنها در بالای لیست بهترین تلویزیون های OLED ما قرار نگیرند. سونی A90J (ایالات متحده) / AJ90 (اروپا) البته به دنبال تغییر این مسئله است.

نه با پایین آوردن قیمت، این کاملاً یک مجموعه حق بیمه است. اما سونی قول می دهد در حالی که هنوز در پردازش پیشرفته بسته بندی می کند ، یکی از مشکلات OLED را حل کند. به گفته دوستان ما در TechRadar ، A90J / AJ90 قرار است بیش از آنچه تقریباً تلویزیون های OLED دیگر قادر به مدیریت هستند ، روشنایی داشته باشد – هدف آن رسیدن به حداکثر 1000 نیت برای قله های HDR است. این امر باعث می شود تا این تلویزیون اولین تلویزیونی باشد که به طور گسترده در سراسر جهان در دسترس است و از چنین ارتفاعاتی برخوردار است.

و سپس همه موارد اضافی در بالا وجود دارد: پردازش جدید “Cognitive Intelligence” سونی می داند که روی کدام قسمت از صفحه تمرکز می کنید و قدرت بیشتری برای بهبود آنها اعمال می کند. سیستم بلندگو Acoustic Surface Audio + صدای سه بعدی بیشتری را ارائه می دهد. و قابلیت HDMI 2.1 به این معنی است که ممکن است لیست بهترین تلویزیون های بازی ما را نیز خراب کند.

 

بهترین ساندبار: سامسونگ HW-Q950A

یک بار ، نوارهای صوتی فقط راهی برای جبران بلندگوهای علف های هرز بود که بیشتر تلویزیون های فوق العاده نازک مدرن با اضافه کردن عمق اضافی دارند. اکنون ، بهترین نوارهای صوتی به خودی خود سیستم های صدای فراگیر هستند که از ترفندهای پردازش صدا و بلندگوهای اضافی فیزیکی برای افزودن ارتفاع Dolby Atmos و صدای واقعی فراگیر از پشت خود استفاده می کنند.

HW-Q950A سامسونگ بیانگر نهایی این موضوع است. 11 کانال صدای فراگیر مسخره ، چهار کانال سربار Dolby Atmos و یک ساب ووفر ارائه می دهد. نوار بلندگو اصلی بسیار بزرگ است، این تلویزیون برای تلویزیون های بزرگ ساخته شده است، اما شامل یک عدد بلندگو برای نه کانال صوتی است – جهت ایجاد عرض ، زاویه دار کنار و ایجاد فشار برای Dolby Atmos.

دو بلندگوی عقب نیز وجود دارد ، و این شامل هر سه بلندگو است: یكی رو به سمت شما ، یك زاویه دیگر برای پهنای بیشتر و بلندتر برای تقویت “گنبد صدا” Atmos. نسخه قبلی این – Samsung HW-Q950T – بسیار حیرت انگیز بود، اما فقط 9 کانال فراگیر را ارائه می داد. و حالا این یکی به 11 می رسد.

 

بهترین دستگاه هوشمند خانگی: آرلو TOUCHLESS VIDEO DOORBELL

همه گیری سرعت بسیاری از روندها را تسریع کرده است، اما دو مورد بزرگ “چیزهای بیشتری تحویل داده می شوند” و “چیزهایی را که دیگران کمتر لمس کرده اند” لمس می کنند. مورد اول در سال گذشته زنگ درهای ویدئویی را به یک خرید مهم تبدیل کرده است، زیرا آخرین چیزی که می خواهید این است که یک زایمان حیاتی را از دست بدهید.

زنگ درب دوربین جدید هوشمند Arlo با قسمت دوم نیز سرو کار دارد: مردم فقط باید تا درب شما بروند و زنگ درب به طور موثر خود را فشار می دهد. البته دوربین های ویدئویی دیگر نیز دارای کنترل حرکت هستند، اما قول Arlo در مورد گفتن به شما فقط هنگامی که شخصی واقعاً به درب شما نزدیک می شود ، با استفاده از “فناوری دقیق سنجش نزدیکی” قول Arlo را می دهد.

این بسیار محصولی برای زمان فعلی ما است، اما بعد از تمام شدن این آشفتگی عالی نیز خواهد بود.

 

بهترین دستگاه ارتباطی خانگی: نت گییر NIGHTHAWK RAXE500

یک فناوری Wi-Fi جدید در شهر وجود دارد ، و این آماده است تا در بهترین روترهای بی سیم به عنوان بخشی از تغییر کار به خانه انجام شود. Wi-Fi 6E نامیده می شود و چشمگیرترین روتر جدید با داخلی داخلی Netgear Nighthawk RAXE500 است.

هدف از Wi-Fi 6E این است که مطمئن شوید شبکه شما توسط انبوه دستگاه هایی که خانه هر یک از عاشقان فن آوری در اختیار دارد ، بیش از حد بارگیری نمی شود. این فرکانس 6 گیگاهرتز را به استاندارد اضافه می‌کند،  در کنار فرکانس های 5 گیگاهرتز و 2.4 گیگاهرتز روترهای دو باند موجود، به این معنی که دستگاه ها می توانند خود را در سه شبکه مختلف گسترش دهند ، به طور موثر ، جلوگیری از شلوغ شدن هر یک. و این باند فرکانس بالاتر به معنی تأخیر کمتری برای بازی و حتی سرعت های بالاتر است.

همانطور که برای روترهای Nighthawk طبیعی است ، این مدل جدید مانند شاتل Sith Lord به نظر می رسد ، دارای بال های آن به اندازه کافی آنتن برای 12 جریان Wi-Fi است و دامنه وسیعی را فراهم می کند.

بهترین ساعت هوشمند: FOSSIL GEN 5 LTE

Fossil برخی از بهترین ساعتهای روی کره زمین و همچنین بهترین ساعتهای هوشمند را تولید می کند، اما در سال 2021 پوشیدنی های آن با افزودن اتصال تلفن همراه برای اولین بار جهشی رو به جلو دارند. ساعتهای Wear OS نمایشگرهای همیشه روشن را با گزینه های زیاد ، طراحی زیبا ، موارد مناسب ، تناسب اندام و تمرینات مفید ، طیف گسترده ای از برنامه ها ، پرداخت های بدون تماس Google Pay و حالت های باتری هوشمند ارائه می دهند ، بنابراین می توانید ساعت را به دوام تنظیم کنید تا زمانی که به آن نیاز داشته باشید، بسته به مدت زمانی که از شارژر دور هستید. بعلاوه ، البته ، اکنون اتصال مفیدی به شما می دهد حتی زمانی که تلفن خود را با خود ندارید.

برای کاربران اندرویدی که می خواهند یک ساعت هوشمند با سبک انعطاف پذیر مشابه ساعت اپل داشته باشند، Fossil همیشه یک انتخاب عالی بوده است و Fossil Gen 5 LTE آن را وسوسه انگیزتر می کند.

 

بهترین فناوری تناسب اندام: شگفت انگیز با ردیابی حرکت

کلاسهای تناسب اندام خانگی به دلایل مشخص در طی سال گذشته بسیار عصبانی شده است. اما در حالی که انفجار کلاسها و برنامه های ویدیویی با ردیابی میزان سخت کوشی هوشمند شده است ، آنها نمی توانند به شما بگویند که آیا در واقع ورزش صحیح انجام می دهید – شکل اشتباه می تواند به معنای عدم استفاده حداکثر از تلاش شما باشد ، یا حتی به خود آسیب رساندن

در اینجا کلاس‌های ویدئویی را با بیش از 50 کلاس کلاس Wondercise انجام خواهید داد ، اما با پوشیدن بند مچی Apple Watch ، Garmin یا Wondercise، این برنامه همچنین می تواند فرم شما را تجزیه و تحلیل کند تا ببیند با استاد چگونه مطابقت دارید. این بدان معنی است که شما از زمان ورزش بیشتر می گیرید ، از آسیب دیدگی کمی ایمن می مانید و حتی به طور کلی در مورد فرم خوب کمی بیشتر می آموزید.

 

بهترین مانیتور: ایسوس ROG SWIFT PG32UQ

پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X از ویژگی های بازی عالی پشتیبانی می کنند که در بهترین تلویزیون های بازی وجود دارد ، از جمله 4K در 120 هرتز. اما این تلویزیون ها فقط در اندازه های بزرگ ارائه می شوند که برای افرادی که می خواهند از کنسول ها در اتاق خواب و ادارات استفاده کنند خوب نیست. خوشبختانه، CES مانیتورهای بازی عالی با HDMI 2.1 را برای ما به ارمغان آورده است و Asus ROG Swift PG32UQ مورد علاقه ما است.

این یک پنل 4K را در یک بسته مرتب 32 اینچی ، با دو پورت HDMI 2.1 به شما ارائه می دهد تا از کنسول های نسل بعدی به علاوه اتصال DisplayPort 1.4 برای بازی های رایانه ای تا 144 هرتز بهره ببرید. AMD FreeSync Premium Pro نیز داخلی است و NVIDIA G-Sync نیز به زودی ارائه می شود.

همچنین دارای کیفیت HDR600 است ، بنابراین بازی های HDR در آن بسیار غنی به نظر می رسند و با 98٪ پشتیبانی از گستره رنگ DCI-P3 و دقت کمتر از Delta 2 این یک انتخاب عالی برای کار و همچنین بازی است. ترکیبی از همه ، در اندازه کاملاً معقول ، این مانیتور مورد علاقه ما از CES 2021 است.

 

بهترین لوازم جانبی گیمینگ: ایستگاه شارژ كنترل كننده HYPERX CHARGEPLAY DUO برای XBOX

مایکروسافت باتری خود را برای کنترلرهای خود پایدار نگه داشته است ، که به نظر ما این افزودنی HyperX را برای افرادی که از کنترلر Microsoft برای Xbox One ، Series X / S یا PC استفاده می کنند ضروری می کند. همراه با دو بسته باتری قابل شارژ ، درب باتری متناسب با Xbox Series X / S و یک پایه کنترل کننده شارژ که می تواند تا دو کنترل کننده را همزمان شارژ کند.

LED های جداگانه در کنار هر کنترل کننده وضعیت را به شما می گویند ، بنابراین می دانید با یک نگاه کدام یک را بگیرید. این یک چیز ساده است ، اما ما دوست داریم که این بسته کلی برای هر نسلی از ایکس باکس باشد که شما را در اختیار شما قرار می دهد و همه چیز را بسیار راحت تر می کند.

 

بهترین لوازم خانگی: ال جی INSTAVIEW OVEN

مدت زمان زیادی از شنیدن اختراع اجاق گاز در حال تغییر نمی گذرد ، اما با 2020 LG InstaView Oven – خصوصاً با حالت “Air Fry” و ویژگی جدید “Air Sous Vide” اوضاع داغ می شود. آیا sous vide به آب احتیاج ندارد ، گریه می کنی؟ به طور معمول ، اما اگر غذای خود را پلمپ کنید و سپس از یک جریان هوا در دمای پایین با کنترل دقیق استفاده کنید ، برای رسیدن به همان چیز چه می کنید؟ بسیار آسان تر و به همان خوشمزه – حداقل ، این قول است.

این اجاق گاز هوشمند نیز است ، به این معنی که می توانید با استفاده از برنامه و همچنین دستگیره های خوب به سبک ol-mode در جلو (و صفحه نمایش دیجیتال با ظاهری کمی کمتر از نوع ol-old) آن را کنترل کنید. بنابراین می توانید وقتی بیرون از خانه هستید ، آن را روی قبل گرم کنید یا از اتاق دیگری دما را بررسی کنید.

و این یک محصول InstaView است ، که در این حالت به این معنی است که شما می توانید دو بار درب بزنید تا چراغ های دوقلو روشن شود ، بنابراین بدون اینکه گرما از بین برود می توانید نحوه کار آن را ببینید.

 

بهترین فناوری خارج از درب: MILO – THE ACTION COMMUNICATOR

Walkie Talkie بازگشته است ، به شکلی جدید و جالب برای دوستداران فضای باز. The Action Communicator که در پایان سال گذشته هدف Kickstarter خود را شکست ، اکنون در CES چشمگیر است. گروه خود را با استفاده از یک شبکه مشبک از این گروه خارج کنید و همه شما می توانید به صورت گروهی صحبت کنید ، حتی در فاصله 600 متری از نزدیکترین فرد. آنها مستقیماً به یکدیگر متصل می شوند ، بنابراین نیازی به شبکه تلفنی نیست.

این طراحی برای استفاده از هندزفری ، بریدن در لباس شما و شش میکروفن است که صدای شما را به وضوح بلند می کند در حالی که مشغول پرش با پایه یا اسنوبورد هستید یا پیاده روی آرام و یا هر چیز دیگری را انجام می دهید. کاهش باد به درک شما کمک می کند و در صورت نیاز به یک لحظه خلوت ، می توانید دستگاه خود را با فشار بی صدا کنید. Milo نوید یک روز عمل کامل با یک بار شارژ را می دهد ، و به طور طبیعی ضد آب و هوا است. در صورت تمایل ، می توانید برخی از هدفون های بلوتوث را نیز متصل کنید.

به نظر می رسد این یک خرید عالی برای ماجراجویان یا فقط خانواده هایی است که برای پیاده روی در خانه هستند و می خواهند بچه ها را از چشم خود دور بگذارند و هنوز هم می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین های نمایشگاه CES 2021

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *