بهترین ماشین ایرانی

ماشین ایرانی

در ایران به معنای واقعی کلمه خودروی 100 درصد ناب و بدون ایراد نمی توان پیدا کرد، زیرا ایران یکی از کشورهایی است که مخلوطی از خودروهای از رده خارج کمپانی های خارجی است که با کمی تغییرات و با اضافه کردن یک عنوان سال (!) هم اکنون نیز آن ها را تولید کرده و به اقشار کم درآمد عرضه می کنند و آن ها که توانایی خرید خودروهای لوکس و با کیفیت خارجی را ندارند، مجبور به خرید این خودروها می شوند. شرکت های چینی نیز طی یک شرایط هدفدار تمامی خودروهای بی کیفیت خود را نیز وارد بازار ایران کرده و به دلیل ظاهر متفاوت افراد را گول می زنند اما این خودروها هیچگونه مشروعیتی ندارند و از کیفیت بسیار پایینی برخوردارند.

در این میان خودروسازهایی نظیر کیاموتورز، تویوتا، هیوندای و رنو نیز خودروهای با کیفیتی تولید می نمایند اما به دلیل بالا بودن قیمت این خودروها هر کسی توانایی خرید آن ها را ندارد. خودروهای کمپانی هایی نظیر  بنز، بی ام و و پورشه نیز جایگاه خود را دارند. به هر حال امروز قصد داریم بهترین خودروهای ایرانی زیر 50 میلیون را که بسیاری از افراد توان خرید آن ها را دارند، معرفی نماییم.

ماشین ایرانی

بهترین خودروهای زیر 50 میلیون تومان

خودروهایی که در این بازه ی قیمتی قرار دارند، اکثرا مونتاژ خودروسازان داخلی نظیر ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو می باشند که از لحاظ ظاهری اصلا طراحی خوبی ندارند و حتی کیفیت ساخت این خودروها به شدت پایین می باشد. از لحاظ امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی استانداردهای روز خودروها را ندارند و بسیار ضعیف می باشند اما در این میان خودروسازان داخلی نیز از این شرایط سو استفاده کرده و برخی آپشن ها را در ازای دریافت مبالغ هنگفت به مشتریان ارائه می دهند در حالی که این آپشن ها حق مشتریان می باشد.

از میان خودروهای داخلی زیر 50 میلیون تومان تنها پژو 206، پژو 207، برلیانس H320 و لیفان X50 به عنوان خودروهای خوب و با کیفیت نسبت به سایر خودروها به حساب می آیند و قیمت آن ها به نسبت قیمت جهانی در ایران مناسب تر می باشد و این مناسب تر بودن تنها اندکی می باشد و آنقدرها هم که فکر کنید، مناسب نیستند ولی قابل تحمل هستند!

 

دز ادامه با زوم تک همراه باشید….

3.1/5 - (15 امتیاز)

نظرات در مورد : بهترین ماشین ایرانی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *