بهترین مارکت اندروید ایرانی

اندروید

 در ایران مارکت های اندرویدی زیادی وجود دارد که کاربران از آنها استفاده می کنند. اما گاه برخی از آنها به عنوان بهترین مارکت اندروید ایرانی شناخته می شوند و کاربران برای دانلود اپلکیشن های مختلف به آنها مراجعه می نمایند.

 

در ادامه این مطلب ما قصد داریم بهترین مارکت اندروید ایرانی را به شما عزیزان معرفی نماییم ( با زوم تک همراه باشید) .

 

1)کافه بازار

یکی از بهترین مارکت اندروید ایرانی کافه بازار است که به واسطه یک پروژه  دانشجویی ساخته شد و به عنوان قدیمی ترین مارکت اندروید ایرانی می باشد . کافه بازار را این روزها همگی دیگر می شناسند و توانسته است در کل دنیا برای خود محبوبیت بدست بیاورد و بعد از دیجی کالا به عنوان با ارزش ترین شرکت ایرانی به شمار بیاید. کافه بازار را می توانیم یکی از موفق ترین و بهترین مارکت اندروید ایرانی بدانیم .  

بهترین مارکت اندروید ایرانی

این مارکت ایرانی از نظر تعداد اپلیکیشن توانسته است جایگاه اول را در میان مارکت های ایرانی به خود اختصاص دهد زیرا بی شک این مارکت یکی از کامل ترین و جامع ترین مارکت ها برای دانلود اپلیکیشن های اندرویدی می باشد.

 

2) مایکت

این مارکت اندروید نیز مانند کافه بازار در بین کاربران دارای محبوبیت زیادی می باشد البته این روزها توانسته است نسبت به گذشته موفق تر باشد ولی در مقایسه با کافه بازار از نظر تعداد اپلیکیشن در جایگاه دوم قرار دارد .

بهترین مارکت اندروید ایرانی

مایکت به عنوان یکی دیگر از بهترین مارکت اندروید ایرانی می باشد که اقدام به ارائه بروز ترین و مطمئن ترین اپلیکیشن های اندرویدی برای کاربران می نماید. طی مقایسه های که صورت گرفته است می توان مایکت را در حیطه بروز رسانی نمودن اپلکیشن ها نسبت به کافه بازار در رتبه بالاتری قرار دهیم.

 

3) پارس‌هاب

پارس هاب نیز یکی از بهترین مارکت های اندروید ایرانی می باشد که از رابط کاربری قوی برخوردار است و دارای محیطی زیبا می باشد و همچنین توانسته است به عنوان یکی از کامل ترین و بهترین ارائه دهندگان اپلیکیشن های اندرویدی باشد.

پارس‌هابپارس هاب از نظر تعداد اپلیکیشن بعد از کافه بازار و مایکت جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید  Soccer Champion ( بازی فوتبال ) + دانلود

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین مارکت اندروید ایرانی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *