بهترین لپ تاپ برای رشته کامپیوتر

رشته کامپیوتر

یکی از رشته های دانشگاهی، رشته کامپیوتر می باشد که سالانه دانشجویان زیادی را در سراسر کشور جذب می نماید اما یکی از لازمه های این رشته همانطور که از نامش پیداشت لپ تاپ یا کامپیوتر می باشد و به همین منظور باید دانشجویان رشته ی کامپیوتر دارای یک لپ تاپ مناسب برای انجام پروژه های خود داشته باشند. زیر شاخه های این رشته شامل برنامه نویسی، طراحی وب و … می باشد که هر کدام نیازمند لپ تاپ مخصوصی می باشند. چندب پیش مطلبی با نام لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی برایتان مننتشر کردیم که می توانید به صورت تخصصی به آن مراجعه نمایید و در این بخش قصد داریم دو لپ تاپ دانشجویی مناسب برای رشته ی کامپیوتر را به شما معرفی نماییم، در ادامه با ما همراه باشید.

  • لپ تاپ ASUS Zenbook UX305

لپ تاپ های سری ZenBook کمپانی ایسوس یکی از لپ تاپ های فوق العاده حرفه ای و مناسب برای انجام فعالیت های پر حجم می باشد و قطعا پاسخگوی نیازهای دانشجویان رشته ی کامپیوتر خواهد بود. Zenbook UX301 دارای یک صفحه نمایش 13.3 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن 1080 * 1920 پیکسل می باشد. این لپ تاپ از پردازنده ی اینتل Core i5 با فرکانس 1.2 گیاهرتز می باشد که بالواقع قدرت بالایی را برای این لپ تاپ ایجاد نموده است.

رشته کامپیوتر

دانشجویانی که مدت زیادی به انجام کارهای گرافیکی می پردازند می توانند از پردازنده ی اینتل مدل HD Graphics 5300 این لپ تاپ با قدرت 2 گیگابایت بهره مند گردند و پروژه های خود را در حافظه ی رم 8 گیگابایتی DDR3 این لپ تاپ ذخیره نمایند. از لحاظ قیمتی این لپ تاپ در رنج قیمت 2 میلیون و نهصد هزار تومان تا 3 میلیون و صد هزار تومان است که واقعا با این مشخصات ارزش خرید بالایی دارد.

  • لپ تاپ Dell XPS 13 2015

 

کمپانی Dell اخیرا دست به کم کردن حاشیه صفحه نمایش لپ تاپ های جدید خود زده است و بالطبع با ایجاد این تغییرات سبب کاهش وزن و سایز لپ تاپ های خود گردیده است. XPS 15 دارای یک صفحه نمایش لمسی با کیفیت 4K می باشد و از لحاظ ظاهری نیز واقعا انقلابی در سری لپ تاپ های Dell ایجاد نموده است. این لپ تاپ دارای یک صفحه نمایش 13 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن 1440 * 2560 پیکسلی است که دارای قابلیت پشتیبانی از 10 لمس به طور همزمان می باشد.

رشته کامپیوتر

در قلب این لپ تاپ یک پردازنده ی Core i7 اینتل، مدل  ۴۵۱۰U با فرکانس 2 گیگاهرتز می باشد که واقعا سرعت و کارایی این لپ تاپ را تضمین می نماید. پردازنده ی گرافیکی 2 گیگابایتی این لپ تاپ مدل HD Graphics 5500 کمپانی اینتل می باشد که همراه با حافظه ی رم 8 گیگابایتی از نوع DDR3 بهترین عملکرد را از خود به نمایش می گذارد. این لپ تاپ هم اکنون در بازار با رنج قیمتی چهار میلیون و چهارصد تا چهار میلیون و ششصد هزار تومان عرضه می شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

3/5 - (4 امتیاز)

نظرات در مورد : بهترین لپ تاپ برای رشته کامپیوتر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *