بهترین سایت خرید اقساطی

بهترین سایت خرید اقساطی

با ورود تکنولوژی به دنیای آموزش و پرورش، استفاده از ابزارها و وسایل تکنولوژیکی مثل موبایل، لپ تاپ، تبلت و … داشتن موبایل هوشمند به یک ضرورت تبدیل شده است. به این دلیل که انعطاف پذیری بیشتر و آزادی عمل را چه در زمینه تدریس و آموزش و چه در زمینه یادگیری و انجام و ارائه تکالیف برای اساتید و دانشجویان و دانش آموزان به ارمغان آورده است. از سوی دیگر وجود تلویزیون به عنوان یک وسیله ارتباط جمعی که هم جنبه ی سرگرمی و آموزشی دارد و هم استفاده صحیح از آن می تواند به سلامت روح و روان ما کمک کند یک نیاز مبرم محسوب می شود و تماشای تلویزیون زمانی که شما روی یک مبل راحت نشسته اید و یک ظرف بستنی در دست دارید، چقدر لذت بخش تر خواهد. نه؟!

اما آیا در عصر حاضر و در دنیای کنونی با شرایط اقتصادی حاکم بر جوامع مختلف، برآورده نمودن همه ی این نیازها، خرید لپ تاپ، مبل، تلویزیون و دیگر وسایل مورد نیاز خانه و ایجاد محلی امن و آرام برای زندگی به سادگی امکان پذیر است؟ قطعا پرداخت تمامی این هزینه ها به صورت یک جا و نقدی، کار عاقلانه ای نیست و در حال حاضر بهترین کار این است که به خرید اقساطی انواع کالا و خدمات فکر کنید و برنامه ریزی مالی خود را بسیار هوشمندانه، طوری انجام دهید که مجبور به پرداخت کل پس انداز خود در یک روز نشوید. همراه ما باشید تا شما را با خرید اقساطی آن هم با شرایط ویژه آشنا کنیم.

بهترین سایت خرید اقساطی

چگونه مدیریت مالی بهتری داشته باشیم؟

چقدر این موضوع برای شما پیش آمده که با افرادی روبرو شده اید که درآمد کمتری از شما داشته باشند؛ اما رفاه بالاتری را تجربه می کنند؟ اگر مدیریت مالی درستی نداشته باشیم؛ افزایش درآمد نمی تواند به رفاه ما کمک چندانی بکند. چرا که همیشه به دنبال نیازهایی هستیم که هزینه بالاتری از درآمد ما دارند.

تمام این موارد به توانایی مدیریت مالی شما بستگی دارد. با مدیریت درست مالی و افزایش هوشمندانه درآمد نه اینکه ساعات کاری خود را بیشتر کنید؛ می توانید رفاه بالاتری برای خود و خانواده عزیزتان فراهم کنید. یکی از راهکارهای مدیریت مالی، خرید اقساطی است. کالایی را که به آن نیاز دارید؛ هم اکنون تهیه می کنید و هزینه آن را در طی چند ماه پرداخت می کنید. خرید اقساطی به شما کمک می کند تا با سرمایه گذاری درآمد خود را بدون افزایش ساعت کاری، بیشتر کنید.

چرا لپ تاپ قسطی بخریم؟

پاسخ این سوال کاملا مشخص است. لپ تاپ قسطی بخریم، چون یک سیستم لپ تاپ به روز با امکانات کامل که بتواند نیازهای کاربر را برآورده نماید، نسبت به چند سال گذشته افزایش قیمت شدید پیدا کرده است. یعنی برای خرید چنین لپ تاپی لازم است که حداقل نیمی از درآمد خود را طی یک سال پس انداز کرده باشید؛ و مشکل اینجاست که هیچ تضمینی وجود ندارد که پس از گذشت یک سال قیمت آن لپ تاپ افزایش پیدا نکرده باشد، زیرا در حال حاضر قیمت ها در بازار هیچ ثباتی ندارد.

پس بهترین راه حل چیست؟ این است که لپ تاپ اقساطی بخرید و هر چه زودتر اقدام نموده و خرید آن را به سال آینده موکول نکنید.

همچنان با ما همراه باشید، تا شما را برای خرید لپ تاپ قسطی راهنمایی کنیم.

پرداخت هزینه تلویزیون اقساطی

در روزهایی که شرایط به شما اجازه نمی دهد که زیاد از خانه بیرون بروید و بیشتر باید در خانه بمانید، نیاز به تماشای تلویزیون بیشتر از هر زمان دیگری احساس می شود؛ به شرطی که نحوه استفاده صحیح از تلویزیون را بدانید.

استفاده صحیح از تلویزیون چه مزیت هایی می تواند داشته باشد؟

قطعا می دانید که هنر، باعث برانگیختن احساسات شدید در ما می شود و آنچه در تلویزیون مشاهده می کنید، چیزی جز هنر و خلاقیت نیست.

ما با تماشای کارهای هنری در تلویزیون احساسات مثبت را تجربه خواهیم کرد البته اگر برنامه های درستی را برای تماشا انتخاب کنیم. طبق تحقیقات انجام شده در این زمینه یکی از جنبه های سازنده رفاه در زندگی انسان، تجربه ی احساسات مثبت است.

از لحاظ علم روانشناسی، وقتی احساس خوبی داریم ، ذهن ما باز می شود و آگاهی ما گسترش می یابد و این ما را قادر می سازد تا خلاقانه فکر کنیم.

تماشای تلویزیون به عنوان یک پیامد مستقیم ، یک اثر دومینو از فرایندهای روانشناختی ایجاد می کند و به تدریج ویژگی های مثبتی را در ما ایجاد می کند، مانند تاب آوری که می تواند در مواقع ضروری در زندگی به کمک ما بیاید.

پس وجود تلویزیون در منزل خود را دست کم نگیرید و بدانید که استفاده صحیح از آن چگونه می تواند آرامش و رفاه را برای شما فراهم کند؛ و چه خوب است که یک تلویزیون جدید و با امکانات تکنولوژیکی به روز داشته باشیم. شاید هم اکنون به تنها چیزی که فکر می کنید هزینه خرید چنین تلویزیونی باشد!

دوستان عزیز اصلا نگران هزینه خرید تلویزیون نباشید، چون قسطا شرایط خرید تلویزیون قسطی را به صورت کاملا ویژه برای شما فراهم کرده است. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا با قسطا آشنا شوید.

بهترین سایت خرید اقساطی

مبل اقساطی بخرید

قطعا با گشتی سریع در بازار مبل متوجه خواهید شد، مدل های متنوعی که در بازار عرضه شده با هدف خاص و برای دیزاین محیط خانه ی شما با هر نوع ساختار و دکوراسیون، ایده پردازی، طراحی و ساخته شده است.

به علاوه، چنانچه طراحی و ساخت مبل به صورت کاملا اصولی و مطابق با استانداردهای موجود انجام شده باشد، با استفاده از آن احساس راحتی و آرامش خاصی به شما دست می دهد به خصوص زمانی که روز پر مشعله ای را طی کرده اید و نیاز به استراحت دارید.

اما ناگفته نماند که هر چه از عمر مبلمان شما می گذرد، فرسوده می شود و به مرور آن کارایی اولیه را نخواهد داشت. پس لازم است که هر چند وقت یک بار برای تعویض مبلمان قدیمی منزل خود با مبلمان جدید برنامه ریزی داشته باشید و بودجه خود را برای خرید مبل جدید، زیبا و با کیفیت مدیریت کنید.

متاسفانه بازار مبلمان هم دستخوش تغییرات شدید قیمت شده است، به طوری که حتی برای خرید ساده ترین مدل مبل و با کیفیت متوسط، لازم است که هزینه ی قابل توجهی را بپردازید.

پیشنهاد ما این است که مبل اقساطی بخرید. نظر شما چیست؟ به نظر فکر خوبی است. البته اگر شرایط خرید مبل اقساطی طوری نباشد که مشتری ضرر کند و یا درگیر مشکلاتی برای پیدا کردن ضامن و … بشود.

 

قسطا اینگونه مشکلات را برای شما عزیزان حل کرده است. شما می توانید از قسطا امتیاز بگیرید بدون نیاز به ضامن. حتما خیلی کنجکاو شده اید که بدانید چگونه می توانید از طریق قسطا به راحتی خرید اقساطی داشته باشید! پس در ادامه مقاله نیز با ما همراه باشید.

قسطا ، پیشرو در ارائه خدمات مالی و صنعت لندتک

شما می توانید به واسطه قسطا هر نوع کالایی که لازم دارید بخرید و هزینه آن را نقدا بپردازید و بعدا آن هزینه را به صورت اقساطی، طی چند ماه به قسطا بپردازید.

به علاوه ، برای استفاده از خدمات پزشکی و دندانپزشکی گرفته تا رزرو هتل و … می توانید روی قسطا حساب کنید و پرداخت هزینه استفاده از این خدمات را اقساطی انجام دهید.

این روش خرید اقساطی را قسطا از طریق صدور نوعی کارت اعتباری به نام قسطا کارت برای مشتریان خود فراهم نموده است. قسطا، این شرکت خدمات مالی فعال در صنعت لندتک این امکان را برای کاربران و مشتریان محترم فراهم کرده است که بدون نیاز به ضامن بتوانند از خدمات قسطا بهره ببرند.

چگونگی خرید اقساطی به واسطه قسطا

پیش تر گفتیم که خرید قسطی از طریق قسطا با استفاده از کارت اعتباری امکان پذیر است. برای دریافت قسطا کارت به سایت قسطا مراجعه کنید و ثبت سفارش نمائید.

فرایند ثبت سفارش قسطا کارت طی 5 مرحله می باشد و شما می توانید این مراحل را به همراه جزئیات مربوط به هر مرحله در سایت قسطا مشاهده کنید.

قسطا به یک سیستم اعتبارسنجی مجهز شده است که از طریق این سیستم، اعتبار مشتری بررسی می شود و در صورت تائید، آن مشتری می تواند از قسطا امتیاز بگیرد.

اعتبار سنجی مشتری از طریق گردش مالی حساب چک او انجام خواهد شد و تنها لازم است که شما یک دسته چک معتبر داشته باشید. در این صورت دیگر هیچ نیازی به ارائه ضامن نیست و فرد متقاضی با اعتبار خودش، می تواند از شرایط ویژه دریافت وام الکترونیکی قسطا بهره مند گردد.

چرا خرید اقساطی از قسطا ؟

برای خرید به واسطه قسطا، نه تنها به ضامن نیازی نیست، بلکه نرخ سود بازپرداخت هزینه خرید با قسطا کارت، حداقل میزان ممکن می باشد و شما مجبور به پرداخت هزینه های هنگفت بابت خرید اقساطی نیستید. این یکی از  مهم ترین ویژگی های قسطا است.

به علاوه، خرید با قسطا کارت از تمامی فروشگاه های سراسر کشور امکان پذیر است و برای استفاده از این کارت اعتباری به چند فروشگاه خاص محدود نخواهید شد.

حتی شما می توانید از فروشگاه های آنلاین معتبر نیز با استفاده از کارت اعتباری قسطا خرید کنید، تنها لازم است که برای کارت خود رمز اینترنتی دریافت کنید.

پس از آنکه قسطا کارت خود را دریافت نمودید، می توانید لپ تاپ قسطی ، تلویزیون اقساطی ، مبل اقساطی و سایر مایحتاج خود را به صورت قسطی بخرید.

به علاوه می توانید از خدمات مختلف پزشکی، رزرو بلیط و … به صورت اقساطی از طریق کارت اعتباری قسطا بهره ببرید.

سخن پایانی

سعی کردیم در این مقاله ذکر نکاتی در مورد مزایای استفاده صحیح از تلویزیون، لزوم داشتن یک لپ تاپ به روز و خرید مبلمان جدید به همراه راهنمایی های لازم برای خرید لپ تاپ قسطی، تلویزیون اقساط، مبل اقساطی به واسطه قسطا را برای شما ارائه کنیم.

این یک حقیقت است که شما برای اینکه بتوانید خود را با شرایط اقتصادی فعلی وفق دهید باید به دنبال راهکارهایی باشید که بتوانید درآمد، بودجه و پس انداز خود را به درستی مدیریت کنید. خرید اقساطی یکی از بهترین راهکارهای مدیریت سرمایه است، به شرطی که شرکت مناسبی را برای خرید اقساطی انتخاب کنید.

قسطا یکی از بهترین شرکت های ارائه خدمات مالی و امتیازدهی الکترونیکی است که بدون نیاز به ضامن و با حداقل سود، تسهیلات مورد نیاز را به شما ارائه می دهد.

از توجه و همراهی تان صمیمانه سپاسگزاریم.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین سایت خرید اقساطی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *