بهترین برنامه ها و بازی های هفته فروردین ماه

طی هفته گذشته با برنامه ها و بازی های پرسروصدا نظیر “Clips” و “KAMI 2” روبرو بودیم. هفته گذشته برای عرضه برنامه ها و بازی ها هفته جنجالی ای بود. ما در این مقاله قصد داریم به آخرین، محبوب ترین و پرسروصداترین در عین حال کارآمدترین اپلیکیشن ها و بازی ها بپردازیم.

  • Clips

Clips” عنوان یک برنامه جدید از Apple برای ایجاد، ویرایش و به اشتراک گذاری ویدیوها می باشد. این برنامه به کاربران از طریق انتقال تصویر و ویدیو از گالری امکان ضبط را خواهد داد. شما در این برنامه با استفاده از یک رابط کابری بسیار ساده می توانید تصویر و یا ویدیوهایتان را تنظیم کنید. نرم افزار قابلیت های منحصر به فردی اعم از عناوین متحرک، نوشتن شرح تصاویر و فیلم ها و همگام سازی صدا با متن در اختیارتان گذاشته است. در کنار این قابلیت ها، شما می توانید افکت ها و فیلترها را به تصاویر و ویدیوها پیش از به اشتراک گذاری اضافه کنید.

  • Transformers: Forged to Fight

“Forged to Fight” عنوان آخرین بازی “Transformers” می باشد و هر آنچه که از یک بازی “Transformers” انتظار دارید را ارائه داده است. “Transformers” جنگ ربات ها علیه ربات هاست. وظیفه شما در این بازی جمع آوری شخصیت های جهان، رهبری یک تیم از شخصیت ها، تنظیم دفاعی برای محافظت از پایگاه خود و البته مبارزه با دیگر ربات ها می باشد. بازی “Transformers: Forged to Fight” بر روی سیستم عامل اندروید و iOS قابل دسترس می باشد.

  • N.O.V.A. legacy

“N.O.V.A. legacy” جدیدترین بازی از سری بازی های اکشن و علمی-تخیلی اول شخص “.N.O.V.A” می باشد که تنها بر روی سیستم عامل اندروید قابل دسترس است. این بازی تنها 25MB حجم دارد و البته شما پس از دانلود و نصب آن اجبارا باید 300MB دیگر دانلود کنید تا بتوانید آن را اجرا کنید. اگر شما از دوستداران سری بازی های “.N.O.V.A” هستید احتمالا از آخرین و جدیدترین بازی آن بیشتر خوشتان خواهد آمد.

  • MouseBot

“MouseBot” آخرین بازی ارائه داده شده از توسعه دهندگان بازی های Riptide GP و Beach Buggy (سری) می باشد. در این بازی تنها کاری که باید انجام دهید آن است که کنترل ربات موش را بر عهده بگیرید و در عین حال که پنیرهای بیشتری باید بگیرید از تله ها هم بگریزید. این بازی هم در سیستم عامل اندروید و هم iOS قابل دسترس می باشد.

  • KAMI 2

پس از چند سال “KAMI 2” به عنوان جانشین بازی “KAMI” توسط توسعه دهندگان بازی های محبوب “Lumino City” و “Inks” عرضه شد. این بازی در عین حال که مشابه نسخه پیشین خود است، بسیار زیبا و آرامبخش می باشد. شما به عنوان کاربر بازی باید بتوانید پازل را با استفاده از قطعات رنگ آمیزی شده به یک رنگ درآورید. این بازی تنها بر روی سیستم عامل iOS قابل دسترس می باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین برنامه ها و بازی های هفته فروردین ماه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *