بهترین بازی های استراتژیک اندرویدی 2021 کدامند؟ (لیست کامل + لینک دانلود)

بهترین بازی های استراتژیک اندرویدی 2021 کدامند؟

یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها بین علاقه‌مندان به بازی، بازی های استراتژیک اندرویدی است. اوج محبوبیت گیم‌های استراتژیک اندرویدی به سال 2012 برمی‌گردد، زمانی‌که شرکت سوپرسل با ارائه یک بازی جذاب به نام کلش آو کلنز انقلابی در حوزه بازی‌های اندرویدی ایجاد کرد و این بازی سالیانی به‌عنوان محبوب‌ترین بازی اندرویدی دنیا شناخته می‌شد. در این مقاله قصدداریم لیستی از بهترین بازی‌های استراتژیک اندرویدی را برای شما همراهان همیشگی زوم تک معرفی کنیم. این مقاله توسط وبسایت زیپفا نوشته‌شده و اگر علاقه‌مندید تا با جدیدترین و محبوب‌ترین بازی‌های ایرانی و خارجی آشنا شوید و آن‌ها را دانلود کنید، به وبسایت زیپفا (https://zipfa.net) مراجعه کنید.

بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید آفلاین

بازی‌های آنلاین معمولا مصرف اینترنت را به‌شدت بالا می‌برند و از طرف دیگر به‌علت پایین‌بودن سرعت اینترنت در ایران، معمولا افراد بازی‌های آفلاین را به آنلاین ترجیح می‌دهند. در ادامه این مقاله لیستی از محبوب‌ترین گیم‌های استراتژیک آفلاین ایرانی و خارجی را برای شما معرفی می‌کنیم.

1.      بازی Plague Inc

Plague Inc بازی استراتژیک و فکری است که توسط یکی از مطرح‌ترین استودیوهای بازی‌سازی دنیا (Miniclip) ساخته‌شده است. در این بازی قرار است شما یک ویروس ناشناخته را به هر کشوری که دوست داشتید وارد کنید و هدف شما نابود کردن تمام انسان‌های دنیا با ویروسی است که در اختیار دارید. برای این‌که بتوانید این بیماری را به تمام دنیا انتقال دهید، باید ویروس خود را در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت و انواع داروها افزایش دهید تا بتوانید ماموریت خود را با موفقیت انجام دهید.

در این بین تمام انسان‌های دنیا و پزشکان در حال دفاع از خود دربرابر ویروس شما هستند ولی شما باید مقاومت آن‌ها را از بین ببرید.

بسیاری از افراد فکر می‌کنند این بازی با الهام از کرونا ساخته‌شده است اما نکته عجیبی که در این باره باید بگوییم این است که این بازی چندین سال قبل‌تر از ویروس کرونا ساخته‌شده و تاکنون بیش از 100 میلیون دانلود داشته‌است.

نسخه اصلی و مودشده این بازی از وبسایت زیپفا قابل دانلود است.

2.    بازی Kingdom Rush

بازی Kingdom Rush

بازی Kingdom Rush (یورش به امپراطوری) یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک از نظر گرافیک بازی است. در این بازی شما باید از امپراطوری و قبیله خود در برابر انواع دشمنان مختلف مثل شیطان، ترول و … دفاع کنید. بخشی از سکه‌های امپراطوری در اختیار شماست و باید با ساختن انواع ساختمان، دیوار، قوی کردن ساختمان‌های خود در برابر دشمنان مقاومت کنید.

دقت و سرعت عمل مهم‌ترین اصل این بازی‌است. باید با کمترین میزان خسارت وارده به خود دشمنان را نابود کنید. مبارزه‌های شما در مکان‌های مختلفی رخ می‌دهد. در یک مرحله در کوهستان هستید در مراحل بعدی به جنگل و کوه و مکان‌های دیگر خواهید رفت و انواع سلاح‌ها برای مبارزه در اختیار شماست.

این بازی تاکنون بیش از 50 میلیون دانلود داشته و وبسایت زیپفا نسخه اصلی و مودشده آن را برای دانلود در اختیار کاربران خود قرارداده است.

3.   بازی Fire Emblem Heroes

بازی Fire Embem Heroes در سبک بازی‌های تلفیقی شبیه‌سازی و استراتژیک است. در این بازی پادشاهی شما در حال نابودی است و باید با جمع‌کردن ارتشی از قهرمانان، حکومت خود را حفظ کنید. شما باید با قهرمانان مذاکره کنید و تلاش کنید آن‌ها را با خود متحد کنید. ممکن است برخی ابرقهرمان‌ها با شما متحد نشوند و دشمن شما شوند. با هر بار پیروزی در نبردها محبوبیت شما افزایش پیدا می‌کند و قهرمان‌های بیشتری با شما متحد می‌شوند. تا کنون بیش از 1000 مرحله چالش برانگیز به این بازی اضافه‌شده است و روزبه روز تعداد مراحل در حال افزایش است. برای دانلود این بازی و سایر بازی‌های معرفی‌شده در این مقاله به صورت نسخه اصلی و مود شده به صفحه دانلود بازی اندرویدی مراجعه‌کنید. در ادامه تصویری از محیط بازی Fire Emblem را مشاهده می‌کنید.

4.     بازی Total Domination – Reborn

بازی Total Domination – Reborn

بازی Total Domination برای کسانی‌که به بازی‌های استراتژیک و اکشن علاقه‌مندند گزینه بسیار خوبی است. در این بازی اکشن – استراتژیک اندرویدی باید برای خود در زمین‌های خاکی قدیمی ناحیه جنگی بسازید و مشغول تربیت نیروهای جنگی برای خود باشید تا جهان را مال خود کنید.

این بازی هم به‌صورت آفلاین و هم به‌صورت آنلاین است و اگر می‌خواهید با انسان‌های واقعی هم بر سر دنیا نبرد کنید، توصیه می‌کنیم این بازی را به‌صورت آنلاین نیز امتحان کنید.

در این بازی باید هوشمندانه عمل کنید در غیر اینصورت شانسی برای پیروزی ندارید. برای دانلود بازی مود شده Total Domination می‌توانید به وبسایت زیپفا مراجعه‌کنید.

5.    بازی Tentacle Wars

بازی Tentacle Wars

بازی Tentacle Wars توسط استودیو FDG Entertainment که یکی از برترین شرکت‌های بازی سازی دنیا محسوب می‌شود، ساخته‌شده است. در این بازی بدن شما آلوده به ویروس‌شده و برای نجات خود باید در دنیای میکروسکوپی با ویروس‌ها مبارزه کنید تا نجات پیدا کنید.

برای درمان خود باید سلول‌های دشمن را نابود کنید. برای نابودی سلول‌های دشمن باید خطی بین سلول‌های سبز و قرمز بکشید تا انرژی و قدرت سلول دشمن تخلیه‌شود. این بازی در سبک بازی‌های فانتزی – استراتژیک است و بر روی تمام گوشی‌ها با ورژن اندروید 3.0 به بالا قابل اجراست.

بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید آنلاین

بازی‌های استراتژیک همواره پر از هیجان هستند و وقتی شما به‌جای ربات‌ها با افراد دنیای واقعی رقابت می‌کنید هیجان و لذت این بازی‌ها چندین برابر می‌شود. همه ما وقتی کلمه بازی استراتژیک آنلاین را می‌شنویم یاد کلش آو کلنز و کلش رویال می‌افتیم. از زمان عرضه این بازی‌ها سال‌ها گذشته و اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌هایی جدید و سراسر هیجان همچون Clash of Clans هستید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

1.      بازی Tropico

در بازی تروپیکو (Tropico) شما به‌عنوان رئیس جمهور یک جزیره ویرانه انتخاب می‌شوید و شما باید این ویرانه را آباد کنید و شرایط را تغییر دهید و مردم را شاد کنید. از ویژگی‌های جالب این بازی می‌توان به گرافیک فوق‌العاده آن اشاره کرد. همچنین کنترل تمام قسمت‌های تجاری، نظامی، خیابان‌ها و… به‌طور کامل در اختیار شماست.

برای دانلود این بازی جذاب استراتژیک می‌بایست نسخه اندروید گوشی شما 8 و بالاتر باشد. در ادامه تصویری از محیط بازی را مشاهده می‌کنید.

2.    بازی کلش آف زامبی 2021

کلش آف زامبی با الهام از بازی کلش آف کلنز و توسط بازی‌سازان ایرانی ساخته‌شده است. اگر شماهم زمانی از عاشقان بازی Clash of Clans بودید مطمئن باشید با نصب این بازی می‌توانید خاطرات آن بازی جذاب را تکرار کنید. در بازی کلش آف زامبی علاوه بر قهرمانان خارجی، شخصیت‌های ایرانی همچون شاهزاده ایرانی هم وجود دارد. این بازی در سال 98 برنده برترین بازی ایرانی نیز شده و هم‌اکنون آخرین نسخه آن از طریق وبسایت زیپفا و سایر رسانه‌ها قابل دانلود است.

3.   بازی Civilization Revolution 2

بازی انقلاب تمدن 2 توسط یکی از معروف‌ترین شرکت‌های بازی‌سازی دنیا (2K Games) ساخته‌شده است. این بازی ابتدا برای pc عرضه‌شده بود و بعد از استقبال فوق‌العاده کاربران، این استودیو تصمیم‌گرفت نسخه اندروید این بازی را نیز بسازد و اتفاقا نسخه اندرویدی این بازی نیز با استقبال فوق‌العاده‌ای از سوی کاربران مواجه‌شد.

این بازی در سبک ماجراجویی – استراتژیک است که باید قلمرو خود را گسترش دهید و با دشمنان مبارزه کنید و قلمروهایشان را از آن خود کنید اما در حین تلاش برای تسخیر قلعه دشمنان باید مواظب باشید قلعه خودتان تسخیر نشود.

4.     بازی بزن بهادر

بازی بزن بهادر

در بازی بزن بهادر شما حق انتخاب 3 ابر قهرمان برای خود دارید. بعد از انتخاب این ابرقهرمان‌ها باید آن‌ها را تقویت‌کنید و به میدان مبارزه بفرستید. اگر بتوانید مبارزه‌ها را ببرید سکه جایزه می‌گیرید و می‌توانید ابرقهرمان‌های خود را قوی و قوی‌تر کنید. این بازی از سری مبارزه‌ای – استراتژیک است و ساخت کشور ایران می‌باشد.

5.    بازی Mushroom Wars 2

بازی Mushroom Wars 2

بازی Mushroom Wars 2 (جنگ قارچ‌ها 2) همچون بازی بزن بهادر در سبک اکشن – استراتژیک است و بیش از 400 هزار نصب تاکنون داشته‌است. در این بازی شما در نقش قارچی هستید که به سیارات دیگر می‌رود و با موجودات فرازمینی مبارزه می‌کند. این بازی را می‍توانید تک نفره یا چند نفره انجام دهید. در حالت تک نفره بیش از 50 مرحله هیجان انگیز پیش روی شماست و در حالت دو نفره هم می‌توانید با دوستان خود مبارزه کنید و هم با موجودات فضایی.

این بازی به‌جز اندروید برای سایر سیتم‌عامل‌ها نیز عرضه‌شده است که می‌توانید نسخه‌های مختلف آن را از وبسایت‌هایی نظیر زوم تک و زیپفا و سایر سایت‌های حوزه گیم دانلود کنید.

شما هم می‌توانید در قسمت نظرات، بهترین بازی‌های استراتژیکی که انجام داده‌اید را کامنت کنید تا ما آن را به لیست برترین بازی‌های استراتژیک خود اضافه‌کنیم. همچنین برای دانلود بازی‌های استراتژیک اندروید می‌توانید به گوگل پلی، زیپفا، زوم تک و سایر سایت‌های فعال در حوزه گیم مراجعه‌کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین بازی های استراتژیک اندرویدی 2021 کدامند؟ (لیست کامل + لینک دانلود)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *