بهترین گوشی های شیائومی در سال 2020 را بشناسید

شیائومی را باید برند نام آشنایی دانست که تنها 10 سال از فعالیت آن می گذرد، اما سطح موفقیت و پیشرفت این کمپانی در سطحی بوده که تصور می شود چندین دهه از فعالیت آن در این عرصه می‌گذرد. این برند هر سال نسل جدیدی از محصولات خود همچون گوشی هوشمند، تبلت، لپ تاپ و برخی دیگر را عرضه می دارد. همچنین در چند سال گذشته زیربرندهای جدیدی را ایجاد کرده تا به رشد فروش این کمپانی کمک کند.

در این بین برخی ها که به دنبال خرید تلفن هوشمند مناسب هستند شاید بتوان با پیشنهاد کردن برخی مدل‌های شیائومی، نیاز آنها را برآورده ساخت. بخصوص اینکه بیشتر گوشی های این شرکت نه تنها طراحی جذاب، کیفیت ساخت مطلوب و مشخصات خوبی دارند، بلکه با قیمت فوق العاده و رقابتی نسبت به رقبا عرضه می شوند.

ما در این مطلب تصمیم داریم شما را با بهترین گوشی های هوشمند حال حاضر شیائومی آشنا نماییم تا بهتر بتوانید در خرید گوشی تحت برند شیائومی عمل کنید.

 

بهترین گوشی میان رده با باتری پرظرفیت شیائومی

شیائومی ردمی نوت 9 پرو

ردمی نوت 9 پرو گوشی هوشمند میان رده برجسته شیائومی بوده که از طراحی جذاب و مشخصات کلیدی قابل توجه بهره می برد. این دیوایس دارای نمایشگر ناچ 6.67 اینچی FHD+، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 720G، حافظه رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، باتری 5020 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 30 واتی، دوربین عقب اصلی 64 مگاپیکسلی و دوربین جلو 16 مگاپیکسل اشاره کرد.

عمر باتری این گوشی بسیار بالاست و حسگر اثرانگشت نیز در حاشیه بدنه قرار گرفته تا افراد بتوانند دسترسی آسانی داشته باشند. گذشته از آن پورت USB-C، جک 3.5 میلیمتری هدفون و اسلات کارت میکرو اس دی هم تدارک دیده شده که ردمی نوت 9 پرو را به یک گزینه فوق العاده تبدیل کرده است. بنابراین با گوشی رو به رو هستیم که از باتری پرظرفیت و مشخصات کلیدی رده بالا برخوردار است.

بهترین گوشی پرچمدار با دوربین باکیفیت شیائومی

شیائومی می 10

می 10 را باید پرچمدار شرکت چینی دانست که ویژگی های قابل توجه برای آن در نظر گرفته شد. این دیوایس در اوایل سال 2020 معرفی شد و از مشخصات کلیدی برجسته چون دوربین حرفه‌ای و سخت افزار قوی برخوردار است. دوربین عقب از نوع 5گانه بوده و حسگر اصلی 108 مگاپیکسلی شامل می 10 شده که آن را به گزینه کم نظیر تبدیل کرد.

از مشخصات کلیدی Mi 10 باید به پردازنده اسنپدراگون 865، حافظه رم 8 گیگابایتی، حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی، نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED، نرخ نوسازی 90 هرتز، باتری 4780 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 30 واتی و برخی دیگر اشاره کرد.

پورت USB-C در قسمت زیرین این دستگاه قرار گرفته و جک 3.5 میلیمتری هدفون هم برای این دیوایس در نظر گرفته شد. با تمام این تفاسیر با محصول فوق العاده از شیائومی رو به رو هستیم.

بهترین گوشی اقتصادی با صفحه نمایش سریع شیائومی

شیائومی پوکو ایکس 2

پوکو ایکس 2 بخشی از خانواده برند POCO بوده که از طراحی زیبا و مشخصات کلیدی بزرگ بهره می برد. ایکس 2 دارای نمایشگر حفره ای با نرخ نوسازی 120 هزتر است و پردازنده اسنپدراگون 730 هم برای آن در نظر گرفته شد.

همچنین باید به باتری پرظرفیت 4500 میل آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 27 واتی و دوربین عقب 64 مگاپیکسلی ساخت سونی اشاره کرد. حافظه رم 6 گیگابایتی، حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 10 کیو سایر مشخصه های این محصول شیائومی است.

اگر به دنبال گوشی هوشمندی هستید که بتواند رضایت شما را جلب کند، ایکس 2 همان گزینه موردنظر است

پرچمدار ارزشمند شیائومی

پوکو اف 2 پرو شیائومی

پوکو اف 2 پرو گوشی هوشمند برجسته ای از شیائومی بوده و امکانات قابل قبولی برای آن تدارک دیده شد. طراحی زیبا و مشخصات کلیدی رده بالا بخشی از ویژگی های این محصول شیائومی است. از مشخصات کلیدی این مدل باید به پردازنده اسنپدراگون 865، حافظه رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، باتری 4700 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 30 وات، صفحه نمایش 6.67 اینچی FHD+ و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی از جمله مشخصه های محصول شیائومی است.

بیشتر بخوانید  تبلت شیائومی پد 6 مکس در راه است

با تمام این تفاسیر با گوشی هوشمند برجسته ای از این شرکت رو به رو هستیم.

یک معامله واقعی از شیائومی

شیائومی می 9 تی

شیائومی هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را عرضه می دارد. گوشی هوشمند Mi 9T میان رده است اما کیفیت ساخت بالایی برای آن در نظر گرفته شد. این گوشی دارای دوربین عقب 48 مگاپیکسلی بوده و باتری 4000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 20 واتی هم برای آن تدارک دیده شد.

گذشته از آن باید به پردازنده اسنپدراگون 730 کوالکام هم اشاره داشت که در کنار 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، می تواند عملکرد بالایی برای این دیوایس فراهم آورد. این گوشی از طراحی فوق العاده جذابی برخوردار است که نظر هر فردی را می تواند به خود جلب کند.

بهترین گوشی اندروید خالص از شیائومی

شیائومی Mi A3

در میان محصولات شیائومی باید به یک گزینه قابل توجهی پرداخت که به عنوان MI A3 شناخته می شود. این اسمارتفون اندروید وان بوده و به مشخصات قابل قبولی مجهز است. از جمله باید به پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 665، حافظه رم 3 گیگابایتی، حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایتی، دوربین عقب 48 مگاپیکسلی، باتری 4030 میلی آمپرساعتی، صفحه نمایش 6 اینچی 720 پیکسل و پورت USB-C پرداخت.

مشخصه هایی که شیائومی برای Mi A3 تدارک دیده، آن را به یک مدل برجسته تبدیل کرده که نظر هر فردی را به خود جلب می سازد. بنابراین اگر به دنبال یک اسمارتفون خوش قیمت، کاربردی و روان هستید، این گوشی هوشمند همان مدل است.

بهترین گوشی ارزان قیمت و منحصربفرد از شیائومی

شیائومی Redmi 8A Dual

ردمی 8ی ای دوال در واقع مدل اقتصادی از میان محصولات شیائومی بوده که از 2 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، اسنپدراگون 429، باتری 5000 میلی آمپرساعتی، دوربین عقب 12 مگاپیکسلی، صفحه نمایش 6.22 اینچی HD و برخی دیگر مجهز است.

این گوشی هوشمند طراحی ساده ای داشته و مشخصات کلیدی قابل توجهی برای آن در نظر گرفته شده که توجه هر فردی را به خود جلب می کند. بنابراین ردمی 8ای دوال از ویژگی هایی برجسته بهره می برد و مشخصات کلیدی ایده آل شامل حال می شود.

 

ارزان ترین گوشی شیائومی

شیائومی ردمی گو

آخرین اسمارتفون این فهرست شیائومی یک گوشی اقتصادی اندرویدی به نام ردمی گو است. این اسمارتفون از نمایشگر 5.0 اینچی 720 پیکسل، پردازنده اسنپدراگون 425 چهار هسته ای، حافظه داخلی 8 گیگابایتی، باتری 3000 میلی آمپرساعتی، دوربین عقب 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی بهره می برد.

مشخصات کلیدی که شیائومی برای ردمی گو در نظر گرفته، بیشتر در گوشی های هوشمند اقتصادی و ارزان قیمت یافت می شود. ناگفته نماند حافظه رم این تلفن هوشمند تنها 1 گیگابایت است و شیائومی سعی کرده بیشتر مشخصه های سطح پایینی را برای این مدل اقتصادی و ارزان قیمت در نظر گیرد.

بنابراین اگر به دنبال ارزان ترین محصول این شرکت هستید، ردمی گو همان گزینه موردنظر است.

نکته پایانی

شیائومی اسمارتفون های مختلفی را در بازار عرضه داشته و فهرست فوق بخشی از محصولات این شرکت است که در نوع خود مدل های کامل و جامعی هستند که نباید به سادگی از کنارشان عبور کرد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین گوشی های شیائومی در سال 2020 را بشناسید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *