بزودی با گفتن OK Google میتوان از اپ های کروم استفاده کرد

با معرفی اندروید 4.4 کیت کت و آمدن گوشی های جدید نکسوس 5 که همراه با نسخه جدید اندروید معرفی شده بود یکی از امکانات جدیدی که در این نسخه از اندروید وجود داشت Ok google بود بدین صورت که از طریق صدای شما می توان در اینترنت جستجو کرد. کمپانی گوگل همیشه به دنبال ارائه خدماتی رایگان و جذاب برای کاربرانش است ، گوگل در این اقدام سعی در ارائه خدماتی متفاوت می باشد.

بزودی با گفتن OK Google میتوان از اپ های کروم استفاده کرد
بزودی با گفتن OK Google میتوان از اپ های کروم استفاده کرد

اما قرار است با گفتن فقط کلمه ی OK Google از اپلیکیشن های خود کروم که نصب کرده اید ، استفاده کنید که قرار است برای اولین بار برای لپ تاپ های Chroombook استفاده شود. که طبق گفته ی یکی از مهندسان گوگل François Beaufort قرار است همه استفاده کنندگان از این وسایل با گفتن فقط Ok google قادر به جستجو در اینترنت شوند که می توان برنامه هایی از جمله Gmail یا Hangout را نیز باز کرد و استفاده کرد.

شما هم این اقدام گوگل رو جذاب می دونید؟ به نظر من مهندسان گوگل از باهوش ترین افراد در دنیا انتخاب شده اند ، گوگل با استخدام افراد باهوش در شرکت خود توانسته امروز به غول تکنولوژی در جهان تبدیل بشه ، یکی از سیاست های موفق گوگل علاوه بر استخدام مهندسان جوان و باهوش ، خریداری شرکت های مطرح جهان است ، گوگل با خرید شرکت های مطرح جهان که به دلیل مدیریت ضعیف به بن بست رسیده اند توانسته با مدیریت درست آنها را دوباره به دوران شکوه خود برساند ، همچنین یکی دیگر از سیاست های جالب گوگل اجرای پروژه های مشترک با شرکت های مطرح جهان است ، تولید گوشی های نکسوس با همکاری شرکت کره ای ال جی از دیگر اقدمات جالب گوگل در حوزه تکنولوژی است . به نظر شما گوگل همیشه رو به سوی پیشرفت خواهد بود؟ شما هم عاشق تکنولوژی های جدید گوگل هستید؟

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  معرفی 8 کار برای حل خرابی گوگل کروم هنگام پرینت

نظرات در مورد : بزودی با گفتن OK Google میتوان از اپ های کروم استفاده کرد

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *