بروز رسانی اندروید 5.1 برای گل های سر سبد سامسونگ

اندروید 5 برای سامسونگ

بروز رسانی اندروید 5.1 برای گل های سر سبد سامسونگ : با توجه به گفته ی راجرز در کانادا سامسونگ گلکسی  اس 6 و گلکسی اس 6 ایج می توانند در ماه آینده خود را با اندروید 5.1 آب نبات چوبی بروز نمایند . وب سایت رسمی حامل خبر در کانادا اعلام کرده است که ماه ژوئن به عنوان تاریخ انتشار بروز رسانی اندروید 5.1 مشخص شده است . البته این تاریخ بنا به گفته ی حامل خبر قابل تغییر می باشد .

گلکسی اس 6

پیش از این ما شنیده بودیم که سامسونگ در حال حاضر روی بروز رسانی گل سرسبد خود سامسونگ گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 ایج  برای اندروید 5.1 کار می کند و هم چنین این مطلب نیز به گوش ما رسیده است که بروز رسانی برای این دو گوشی هوشمند باید با ویژگی جدید  Guest Mode  (حالت مهمان ) و همچنین در گرفتن عکس و… باشد . این اولین باری است که یک بروز رسانی داری تاریخ انتشار بلقوه می باشد . این تاریخ انتشار می تواند بر آورد خوبی برای بسیاری از حامل های دیگر در سراسر جهان باشد .

در حالی که اندروید آب نبات چوبی  5.1 یک بروز رسانی عمده بیش از اندروید 5.0 نیست و به نظر می رسد گوگل به بسیار یا از اشکالات اندروید 5.0 را با ارائه اندروید 5.1 حل کرده است .

Guest Mode (حالت مهمان) : یکی از ویژگی های اندروید 5.0 است که از روز اول دارد ، اما سامسونگ در نسخه های اندروید آب نبات چوبی که برای S6 و S6 Edge در حال حاضر از آن استفاده نکرده است . توانایی گرفتن عکس RAW نیز در اندروید 5.0 وجود داشته است . برخی از این کار سامسونگ  در رابطه با استفده نکردن از این ویژگی ها در گل سر سبد خود نا امید شده اند به ویژ بعد از MWC 2015 که در دمو ی این گل های سرسبد آمده بود که از این ویژگی های اندروید استفاده خواهند کرد .

با این حال با ارائه بروز رسانی اندروید برای سامسونگ گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 ایج بسیاری از کاربران خیلی خوشحال خواهند شد حتی می تواند برای رشد بازار این دو گل سر سبد سامسونگ نیز تاثیر داشته باشد .

بیشتر بخوانید  اندروید جدید 5.1 را با تغییرات جالب تجربه کنید

منبع : فون آرنا ، اخبار فناوری

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بروز رسانی اندروید 5.1 برای گل های سر سبد سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *