بروزرسانی گوگل لنز یک میانبر به گالری تصاویر و گوگل درایو افزود

اپلیکیشن گوگل لنز

یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن های اندروید، اپلیکیشن گوگل لنز می باشد که می توانید با استفاده از این اپلیکیشن می توانید تمامی تصاویر ذخیره شده ی خودتان را جستجو کنید. اکنون کمپانی گوگل بروزرانی جدیدی منتشر نموده است که می توانید با استفاده از میانبری که در آلبوم و گوگل درایو قرار گرفته است، تمامی تصاویر ذخیره شده تان را با استفاده از هوش مصنوعی گوگل لنز جستجو نمایید.

اپلیکیشن گوگل لنز

تا قبل از اینکه تغییرات بر روی گوگل لنز ایجاد گردد و چنین میانبری طراحی شود، برای انجام این کار باید اپلیکیشن Google Photos را به تنهایی باز می کردید تا تغییرات اعمال گردد و امکان جستجو پیدا کنید اما اکنون می توانید با استفاده از این آیکون میانبر آلبوم، بسیاری از کارها را راحت تر انجام دهید. با فشردن دکمه ی آلبوم، صفحه‌ ای پیش روی شما نمایان می گردد تا بتوانید در بین تصاویر ذخیره شده در حافظه داخلی گوشی و یا کارت SD گوشی هوشمندتان به جستجو بپردازید.

اپلیکیشن گوگل لنز

بیشترین نتایج مربوط به عکس هایی است که جدیدا دانلود شده و یا به گالری گوشی تان افزوده اید. ولی در همین بخش گزینه‌ های دیگری نظیر دانلودها و همچنین اپلیکیشن گوگل درایو نیز وجود دارد. نسخه ی جدید Google Lenz به کاربران اجازه می‌ دهد که در صورت متصل شدن به اینترنت، به طور مستقیم میان تصاویر ذخیره شده در گوگل درایو نیز به جستجو بپردازید.

 

مطالب مرتبط

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بروزرسانی گوگل لنز یک میانبر به گالری تصاویر و گوگل درایو افزود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *