بروزرسانی هیجان انگیزی برای تبلت XiaoXin Pad Pro 2022 لنوو در راه است

بروزرسانی هیجان انگیزی برای تبلت XiaoXin Pad Pro 2022 لنوو در راه است

طبق آخرین گزارش ها، لنوو Xiaoxin Pad Pro 2022 Snapdragon Edition به روز رسانی ZUI 14.0.820 OTA2 خود را دریافت کرده است. این یک به‌روزرسانی بسیار مورد انتظار بود، و بسیاری از کاربران از زدن دکمه نصب برای این یکی آسوده و هیجان‌زده خواهند شد. این ارتقاء با ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیزی همراه است، از جمله حرکت حرکتی با سه انگشت و عملکرد میدان دید بسیار وسیع برای بازی‌های محبوبی مانند «Glory of the King» و «Peace Elite». علاوه بر این، یک دکمه نقشه برداری به دستیار بازی اضافه شده است که تجربه کاربر را بیشتر می کند.

بهینه سازی سیستم نیز در این ارتقا مورد توجه قرار گرفته است. Xiaoxin Pad Pro 2022 Snapdragon Edition پایداری برنامه مقاله را بهبود بخشیده و مشکلی را حل کرده است که ویجت های دسکتاپ پس از فشار دادن کلید بازگشت صفحه کلید سوسو می زنند. سایر پیشرفت‌ها عبارتند از رفع مشکلات مربوط به عملکردهای پیش‌نمایش و ویرایش تصویر، تغییر زبان صفحه کلید، باز کردن قفل رابط دوربین، اندازه فونت صفحه اصلی و عرض صفحه بازی.

Xiaoxin Pad Pro 2022 اولین بار در ماه آگوست عرضه شد و به کاربران امکان انتخاب بین دو نسخه از چیپست های Snapdragon 870 و Mediatek Xunkun 1300T را می داد. نسخه اسنپدراگون 870 به 8 گیگابایت حافظه LPDDR5 و 128 گیگابایت حافظه فلش UFS 3.1 مجهز شده است و دارای باتری 8200 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 68 واتی است. این نسخه همچنین دارای صفحه نمایش 11.2 اینچی OLED با رزولوشن 2560×1536 پیکسل، نرخ رفرش 120 هرتز و حداکثر روشنایی 600 نیت است.

به طور کلی، آخرین ارتقاء اسنپدراگون ادیشن لنوو Xiaoxin Pad Pro 2022 تجربه بهبود یافته و پیشرفته ای را برای کاربران خود فراهم کرده است و مشخصات سخت افزاری آن همچنان آن را به یک رقیب قدرتمند در بازار تبلت تبدیل می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لپ تاپ لنوو ThinkPad Z13 معرفی شد

نظرات در مورد : بروزرسانی هیجان انگیزی برای تبلت XiaoXin Pad Pro 2022 لنوو در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *