بروزرسانی جدید Google Photos منتشر شد

Google Photos

قطعا در گوشی های اندرویدی اپلیکیشن Google Photos را مشاهده کرده اید که تمامی تصاویر موجود در گوشی های اندرویدی در این اپلیکیشن قابل مشاهده می باشد. در این بروزرسانی قابلیت جدیدی با نام Live Albums افزوده شده است. این اپلیکیشن به عنوان یکی از جذاب ترین و کامل ترین اپلیکیشن های نمایش تصاویر در گوشی های هوشمند می باشد.

اپلیکیشن Google Photos

اپلیکیشن گوگل فوتوز در ابتدای برگزاری این رویداد اختصاصی این کمپانی به منظور رونمایی از گوشی های پیکسل‌‌ جدید، شاهد انتشار یک بروزرسانی جالب بود که بر اساس این بروزرسانی، قابلیت جدیدی به‌ نام Live Albums به آن افزوده شده است؛ این ویژگی جدید، به‌ طور خودکار تصاویر اشخاص منتخب شما را با دوستان و خانوادتان به‌ اشتراک می‌ گذارد.

Google Photos

لازم است که بدانید دستیار صوتی کمپانی گوگل از این به بعد می تواند تصاویر شما را حذف نماید، در بین تصاویر به جستجو بپردازد و حتی آن‌ ها را به صورت آلبوم، سازماندهی نماید. همه ی قابلیت های ذکر شده، در نسخه‌ ی 4.3 اپلیکیشن Google Photos در دسترس می باشند. در ضمن، Live Albums به‌ طور ویژه با Google Home Hub یکپارچه شده است.

لازم به ذکر است که کمپانی گوگل در طی برگزاری رویداد ویژه‌ ی خود، در ضمن رونمایی از یک تبلت جدید به‌ نام پیکسل اسلیت، گوشی‌ های هوشمند پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس‌ ال را نیز معرفی نمود.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید ….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  جذابترین های دنیای تکنولوژی در اینترنت

نظرات در مورد : بروزرسانی جدید Google Photos منتشر شد

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *