با بروزرسانی جدید Google Keep کاربران می توانند بیشتر نقاشی کنند

اپلیکیشن Google Keep

یکی از اپلیکیشن هایی که برخی از افراد از حضور آن مطلع نیستند، اپلیکیشن Google Keep نام دارد که کمپانی گوگل در این چند مدت اخیر بروزرسانی های بسیاری برای کاربران این اپلیکیشن ارائه نموده است. در بروزرسانی جدید این اپلیکیشن کاربران دستشان برای قرار دادن دست خط و نقاشی بر روی یادداشت ها آزاد تر می باشد و می توانند به راحتی طرح خود را پیاده سازی کنند. این اپلیکیشن در گوشی های سری نوت سامسونگ یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن ها محسوب می گردد.

اپلیکیشن Google Keep

اکنون آپدیت جدید ارائه شده برای Google Keep به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون هیچگونه محدودیتی بتوانند بر روی یادداشت‌ هایش نقاشی کرده و یا یادداشت‌ های دست نویسش را به آن بیفزاید. تاکنون، کاربران می‌ توانستند در بخش تعیین شده به نقاشی و یا ثبت یادداشت‌ ها ادامه دهند ولی جدیدترین آپدیت منتشر شده در این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌ دهد تا در بخش پایینی متن ها این کار را انجام دهند. به منظور بهره‌ مندی از قابلیت مذکور حتما توجه داشته باشید که باید نسخه‌ ی اپلیکیشن  5.0.481.05 بر روی گوشی شما نصب شده باشد و یا اینکه به بخش پایین یادداشتتان اسکرول نموده تا یک پیام برایتان نمایش داده شده و به شما بگوید که فضای بالاتری برای نقاشی و ثبت یادداشت‌ های دست نویس به اپلیکیشن افزوده شده است.

اپلیکیشن Google Keep

در صورتی مکه پس از اسکرول به انتهای صفحه پیام مذکور در پاراگراف قبلی را نتوانستید ببینید، باید از طرف Play Store نسبت به دانلود جدیدترین نسخه از این اپلیکیشن اقدام کنند. علاوه بر قابلیت مذکور در این بخش، Google Keep بعضی از باگ‌ های موجود را حذف نموده و در بخش عملکرد بهینه‌ سازی‌ هایی در این اپلیکیشن انجام شده است.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با بروزرسانی جدید Google Keep کاربران می توانند بیشتر نقاشی کنند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *