بروزرسانی جدید سیستم عامل اندروید 8 برای گوشی گلکسی اس 6

اندروید 8

الان اندروید 8 برای گلکسی اس ۶ در دسترس است. همه می دانند که برای این که یک آپدیت جدید برای گوشی اندرویدشان داشته باشند می بایست یکی از پرچم دار های جدید را در اختیار داشته باشند. حال خبری که تا حدودی رسمی است مبنی بر این است که اندروید ۸ برای گوشی سامسونگ گلکسی اس ۶ منتشر شده است و می تواند برای کاربران این گوشی خبری خوب باشد.

همان طور که در خبر های پیرامون این مطلب می دانید اسکرین شات هایی مبنی بر این که اپراتور های متعددی تایید ارائه ی آپدیت جدید سیستم عامل اندروید ۸ را برای گوشی سامسونگ گلکسی اس ۶ ارائه کرده اند که توسط یکی از کاربران این گوشی به دست آمده است. هر چند این موضوع به طور رسمی توسط شرکت سامسونگ تایید نشده است اما به خاطر این که از اپراتور های متعددی تاییده به دست آمده است احتمالا این آپدیت جدید برای پرچم دار سه سال پیش سامسونگ وجود دارد.

اندروید 8در حال حاضر آپدیت اندروید ۸ برای گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به صورت آزمایشی ارائه شده و برای گوشی گلکسی نوت ۸ و خانواده ی گلکسی اس ۷ نیز به طور رسمی تایید شده است.

برای کاربران این گوشی نه چندان جدید این حالت که بتوانند از نسخه ی جدید سیستم عاملی یعنی نسخه ی ۸ آن استفاده کنند می تواند بسیار خوب و دور از انتظار باشد ولی باید بدانید که ممکن است این آپ دیت جدید مشکلاتی را برای این گوشی ها به همراه داشته باشد پس هنوز نمی توان به صورت کاملا جدی درباره ی این که این گوشی از این سیستم عامل جدید به طور کامل استفاده کند و یا اینکه چه مشکلاتی می تواند برایش پیش بیاید هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

1/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy F15 5G در نزدیکی معرفی

نظرات در مورد : بروزرسانی جدید سیستم عامل اندروید 8 برای گوشی گلکسی اس 6

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *