برند تجاری Galaxy 360 توسط سامسونگ ثبت گردید

برند تجاری Galaxy 360

برند تجاری Galaxy 360 | کمپانی سامسونگ یکی از فعالان عرصه ی تولید دستگاه های هوشمند نظیر گوشی های تلفن همراه و لپ تاپ های مختلف می باشد. در این میان این کمپانی در تلاش است که حوزه ی محصولات تولیدی خود را گسترده تر نموده و نسبت به تولیدات محصولات جدید با یک برند اختصاصی ثبت شده اقدام نماید.

برند تجاری Galaxy 360

براساس جدیدترین خبرهای منتشر شده، کمپانی سامسونگ برند تجاری جدید Galaxy 360 را ثبت نموده است. این برند تجاری قبلا برای هیچ محصول دیگری استفاده نشده است. با ثبت کردن این برند تجاری، فرصت بسیار خوبی در اختیار کمپانی کره ای سامسونگ قرار گرفته تا از آن برای تولدی دوربین های 360 درجه ی خود استفاده نماید. قبلا این دوربین ها با نام تجاری Gear 360 به بازار عرضه می شدند ولی اخیرا کمپانی سامسونگ بعضی از محصولات خود را از زیر چتر برند تجاری Gear خارج نموده و آنها را بر زیر چتر برنند تجاری گلکسی برده است.

برند تجاری Galaxy 360

یکی از اصلی ترین این محصولات، ساعت‌ هوشمند Gear سامسونگ می باشد. همانگونه که مطلع هستید، جدیدترین ساعت هوشمند کره ای ها، گلکسی واچ نام گرفت و در مردادماه سال جاری، گلکسی واچ سامسونگ در دو نسخه ی جدید 42 و 46 میلی متری رونمایی گردید. اساسا ثبت یه برند و یا نام تجاری در دنیای دیجیتال خبر از تولید محصولات جدید می دهد و قطعا کمپانی ثبت کننده ی برند تصمیم دارد تا یک سری محصولات جدید را که پیشتر کلا تولید نمی کرده و یا کمتر به آن پرداخته بود، تولید نماید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گلکسی M15 با یک باتری غول از راه می رسد

نظرات در مورد : برند تجاری Galaxy 360 توسط سامسونگ ثبت گردید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *