بررسی پیکسل بوک کمپانی گوگل که قرار است بزودی معرفی شود

پیکسل بوک

پیکسل بوک کمپانی گوگل | این روزها بازار رونمایی از گجت های هوشمند داغ می باشد و اولین چراغ را کمپانی سامسونگ با رونمایی از گلکسی نوت 9 روشن کرد و اکنون کاربران گجت های هوشمند منتظر رونمایی از آیفون های 2018 می باشند. گویا اکنون کمپانی گوگل نیز قصد دارد از سری جدید پیکسل بوک های خود رونمایی به عمل آورد. چنید پیش نیز خبری مبنی بر رونمایی از گوشی های سری پیکسل گوگل یعنی گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال منتشر شد.

پیکسل بوک کمپانی گوگل

سال گذشته، کمپانی گوگل به همراه معرفی گوشی‌ های هوشمند پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‌ ال، در آخر از بروزترین و قوی‌ ترین کر‌وم‌ بوک یعنی پیکسل بوک رونمایی به عمل آورد. در شرایطی که کمپانی گوگل در مهرماه سال پیش، از پیکسل بوک رونمایی به عمل آورد و مدت زیادی از این رویداد رونمایی می‌ گذرد؛ جزئیات تازه ای در خصوص جانشین بعدی پیکسل بوک ها انتشار یافته است که سرنخ‌ هایی در خصوص محصول آینده ی کمپانی گوگل، ارائه می‌ دهد.

پیکسل بوک

براساس نظریه ی کارشناسان، دستگاه‌ های Chromebook متفاوتی تا به امروز مورد بررسی قرار گرفته‌ و بر روی آنها کار شده‌ است ولی تیم پروژه در نهایت یک نامزد نهایی برای محصولات نهایی خود کاندید نموده اند که یکی از آن ها می‌ تواند پیکسل‌بوک بعدی کمپانی گوگل باشد. اساسا کروم‌ بوک با کدنام اطلس از پردازنده ی کبی‌ لیک کمپانی اینتل به همراه حافظه‌ ی‌ رم 8 گیگابایتی بهره مند می باشد و اسلات کارت حافظه‌ ی SD‌ ندارد.

این مدل دارای یک صفحه نمایش 4K به همراه صفحه‌ کلیدی با نور پس‌ زمینه و دکمه‌ ی Google Assistant فیزیکی خواهد بود. به‌ طورکلی، با ترکیب این موارد با یکدیگر و همچنین بر اساس اطلاعاتی که در خصوص پیکسل‌ بوک ها بدست آمده است، می‌ توانیم در خصوص گوگل پیکسل بوک جدید حدس هایی بزنیم. ویژگی هایی مانند صفحه نمایش 4K و ارتقا حافظه‌ ی رم آن نسبت به مدل پیشین بهبود داشته است اما اسلات کارت حافظه از آن حذف شده است؛ لازم به ذکر است که نمی‌ توان دکمه‌ی فیزیکی Google Assistant را هم نادیده گرفت.

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Google pixel 2 XL) امکان شارژ 18 واتی ندارد

نظرات در مورد : بررسی پیکسل بوک کمپانی گوگل که قرار است بزودی معرفی شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *