بررسی هدفون بی سیم اپل AirPods Max

اپل AirPods Max جدیدترین هدفون این شرکت است. اما به جای راه حل داخلی که قبلاً دیده ایم ، این یک تجربه کاملاً گوش است که با حذف نویز و بسیاری از فناوری های مشابه موجود در AirPods Pro کامل می شود. اما با توجه به بازار فوق العاده رقابتی شرکت های بزرگ مانند Sony و Bose در فضای هدفون بیش از حد ، آیا اپل می تواند به همان موفقیتی که قبلاً از محدوده AirPods برخوردار بوده است ، برسد؟ ما به تازگی جفت بررسی خود را دریافت کرده ایم و می خواهیم اولین برداشت های خود را قبل از غرق شدن در یک مرور کامل تر و طولانی تر در زمان مناسب به اشتراک بگذاریم.

طراحی

  •  بدنه از جنس فولاد ضدزنگ
  • پنج رنگ: خاکستری فضایی ، نقره ای ، آبی آسمانی ، سبز و صورتی
  • وزن 384 گرمی
  • بدون جک 3.5 میلیمتری هدفون

AirPods و AirPods نرم افزار همه چیز در مورد آن teardrops پلاستیکی سفید در گوش خود را داشتند، اما که قطعا مورد اینجا نیست. در اینجا هیچ پلاستیک سفید یا پلاستیکی برای آن وجود ندارد: مواد از طرح منع شده اند. در جای خود دو محفظه فنجان گوش استیل ضد زنگ قرار گرفته است که درایورها و همه فن آوری های دیگر را در خود جای داده و یک پیشانی بند از جنس فولاضدزنگ با روکش سیلیکون قرار گرفته است.

AirPods Max در پنج رنگ مختلف وجود دارد: خاکستری فضایی ، نقره ای ، آبی آسمانی ، سبز و صورتی. مانند iPad Air ، این فلز از رنگی که انتخاب کرده اید یک رنگ ظریف به خود می گیرد ، در حالی که پوشش سیلیکونی روی سربند و مش پارچه ای منگنه رنگ واقعی را ارائه می دهد. فنجان های گوش پارچه ای نرم قابل جدا شدن نیز با “L” و “R” بافته شده در پارچه داخل آن مطابقت دارند.

برای ما آبی آسمانی ارسال شده و بسیار زیبا ، پرمیوم و مطمئناً به هیچ وجه ارزان به نظر نمی رسد. این رنگ در کیف حمل همراه نیز تکرار می شود. هدفون ها متناسب با تمام اندازه های سر و مو طراحی شده اند و در داخل هدبند یک میله جمع می شود که به اندازه کافی سفت و محکم است و در صورت کشیدن بدون نیاز به جغجغه یا شیار ، در جای خود قرار می گیرد.

دکمه ها به حداقل می رسند و از Apple Watch تقلید می کنند – یک دکمه کنترل نویز برای جابجایی بین حالت حذف نویز (روشن ، خاموش یا شفاف / محیطی) و نسخه بزرگتر از تاج دیجیتال برای کنترل میزان صدا و پخش / مکث وجود دارد. کارکرد. ما قبلاً متوجه شده ایم که هنگام قرار دادن هدفون روی سر خود ، آن دکمه کنترل سر و صدا را فشار می دهیم. این می تواند با گذشت زمان آزار دهنده باشد. اگر دکمه ها مورد شما نیستند ، می توانید با سیری نیز صحبت کنید.

در حالی که دکمه های زیادی وجود ندارد، سوراخ های زیادی در پوسته فلزی وجود دارد ، و این به 8 میکروفن اجازه می دهد تا آنچه را که می شنوند بشنوند و نویز را مطابق با آن لغو کنند ، به عنوان بخشی از سیستم حذف نویز فعال. البته لازم به ذکر است که هیچ یک از این سوراخ ها سوکت هدفون 3.5 میلی متری نیست، فقط یک اتصال Lightning در این هدفون وجود دارد. اگر می خواهید این مورد را به سیستم سرگرمی و سرگرمی هواپیما متصل کنید ، باید آداپتور Lightning to هدفون بخرید ، در غیر این صورت استفاده از بلوتوث را دنبال می کنید.

با 384.8 گرم وزن آنها از بیشتر وزن بیشتر است و ما مطمئناً متوجه وزن شده ایم. آنقدر سنگین نیست که همه چیز را خراب کند ، اما ممکن است متوجه شوید که از جفتی استفاده می شود که بیشتر از پلاستیک استفاده می کند. همچنین ما این هدفون ها را به اندازه کافی در اختیار نداریم تا ببینیم با گذشت زمان چقدر گوش شما را گرم می کنند، چیزی که در بررسی کامل خود درباره آن توضیح خواهیم داد وقتی که وقت بیشتری را با آنها سپری کنیم.

این جالب خواهد بود که ببینید که چگونه کف فلز با گذشت زمان زنده می ماند و آیا مستعد خراشیدن است. ما توانایی جدا کردن فنجان گوش را برای تمیز کردن داریم ، و طرح مستطیل بزرگتر مطمئناً متناسب با گوش ماست ، چیزی که همیشه نمی توان در مورد سایر طرح ها مانند محدوده Beats Studio 3 اپل گفت.

کیف حمل وزن سبک است ، اما ما گمان می کنیم بسیاری از مسافران مکرر می خواهند به چیزی محکم تر نگاه کنند ، زیرا این فقط لیوان های گوش را به جای کل مونتاژ می پوشاند ، به این معنی که سر بند هنوز مستعد ابتلا به چیزهای کیف شما است.

کیفیت صدا

  • پشتیبانی صوتی فضایی
  • لغو فعال صدا
  • درایورهای 40 میلیمتری

روزهای ابتدایی است ، بنابراین ما سعی خواهیم کرد ارزیابی کاملی از کیفیت صدا را برای لحظه ای ارائه دهیم. همانطور که انتظار داشتید AirPods Max – و هزینه های آن ، آنچه که ما تاکنون گوش داده ایم بسیار عالی به نظر می رسد.

در سطوح بالا هیچ تحریف وجود ندارد و مانند هدفون AirPods Pro حذف نویز فعال فوق العاده است. در هنگام انفجار ضربه پس از برخورد ، واقعاً نمی توانید بشنوید که در اطراف شما چه می گذرد. مانند AirPods Pro، ترفندهای مجازی سازی زیادی وجود دارد ، از جمله ، صوتی فضایی با ردیابی سر پویا (در صورت وجود) ، که به این معنی است که شما می توانید بدون حرکت دادن زمینه صدا ، سر خود را حرکت دهید ، طراحی شده برای تجربه شنیدن واقعی تر تجربه تئاتر مانند؛ Max دو پردازنده H1 اپل را در اختیار دارد تا بتواند تمام صدای محاسباتی را که در حال انجام است کنترل کند. البته ، اتصال ساده ای بین دستگاه های اپل شما وجود دارد که سایر AirPod ها به آن مشهور هستند.

تا کنون ، ما لیست پخش آزمایشی معمول خود را پیدا کرده ایم که شامل آهنگ هایی مانند Lovesong آدل ، Come As You Are نیروانا ، Wish You Were Here پینک فلوید و سپس برخی از Brothers Chemical ، Dua Lipa و Taylor Swift برای اندازه گیری خوب است. تاکنون سه برابر ، صدای میانی و باس به راحتی ارائه شده اند و بر خلاف مارک Beat اپل که به سمت صدای سنگین باس بیشتری می رود ، به نظر می رسد که اپل احساس طبیعی تری به تجربه داده است، بیشتر شبیه رویکردی که با دامنه HomePod آن است. به نظر نمی رسد هیچ راهی برای انطباق یا سفارشی کردن خروجی صدا وجود داشته باشد اما باید کارهای بیشتری را برای گوش دادن انجام دهید.

عمرباتری

  • عمرباتری 20 ساعته
  • با 5 دقیقه شارژ 1.5 ساعت عمر باتری

در حال حاضر برای گفتن خیلی زود است ، اما اپل قول می دهد 20 ساعت گوش دادن (با لغو فعال نویز)، با توانایی گرفتن 1.5 ساعت از شارژ 5 دقیقه ای. شارژ از طریق کابل Lightning to USB-C (موجود در جعبه) انجام می شود ، اما مانند سایر دستگاه های اپل دیگر به برق وصل نمی شوید.

قیمت

  • قیمت پریمیومی

این نقطه بزرگ چسبندگی بسیاری از افراد خواهد بود. AirPods Max در زمان نوشتن این مقاله 549 دلار / 549 پوند هزینه دارد. این قیمت تقریباً یکسان با پلی استیشن 5 است و بدان معنی است که اپل انتظار دارد مشتریان در مقایسه با سایر هدفون های موجود در بازار از قبیل سونی ، بوز و دیگران، حق بیمه پرداخت کنند.

البته اپل قیمت هدفون مکس را با گفتن وجود انبوهی از فناوری ، طراحی برتر و البته “جادوی” اپل توجیه می کند. منصفانه است که بگوییم شما در اینجا تا حدودی مالیات معروف Apple را پرداخت می کنید ، اما ما گمان می کنیم که پس از یک جفت یک بار که کسانی که در جلوی هواپیما می نشینند مرتباً آنها را پوشیده اند ، خرید یا هوس کردن را متوقف نمی کند.

منصفانه است که بگوییم شما در اینجا تا حدودی مالیات معروف Apple را پرداخت می کنید ، اما ما گمان می کنیم که پس از یک جفت یک بار که کسانی که در جلوی هواپیما می نشینند مرتباً آنها را پوشیده اند، خرید یا هوس کردن را متوقف نمی کند.

نکته پایانی

خبر خوب از آنچه تاکنون شنیده ایم این است که این هدفون های ممتاز تجربه ای ممتاز ارائه می دهند ، البته همه با این قیمت ممتاز. آنها را از جعبه بیرون بکشید ، دکمه اتصال را فشار دهید و شروع به گوش دادن کنید، واقعاً به همین راحتی است.

هنوز س questionsالاتی برای پاسخ دادن وجود دارد که ما می خواهیم با استفاده بیشتر از آنها بررسی کنیم – مانند اینکه چگونه صدای آنها در طیف وسیعی از آهنگ ها شنیده می شود ، چقدر در برابر ضربات و ضربات مقاوم هستند ، و البته این که کیف حمل کاملا بی فایده است؟

در حال حاضر ، ما واقعاً از آنها لذت می بریم ، بنابراین اولین برداشت عالی است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی هدفون بی سیم اپل AirPods Max

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *