بررسی بازی Ghost Recon

3ghost recon

اگر از طرفداران بازی های شوتر هستید و به سبک RPG و ساخت شخصیت محوری خودتان در بازی علاقه دارید ، باید گفت سری بازی های Ghost Recon بهترین عنوان پیشنهادی برای شما خواهند بود. همانطور که میدانید ، زمانی که نماد Tom Clancy در کنار لوگوی یک بازی شوتر پدیدار میشود ، به احتمال زیاد آن بازی به طرفداران شوتر خود یک تجربه بی نظیر میدهد. اکنون با هم میپردازیم به نسخه های پر طرفدار Tom Clancy Ghost Recon .

1.Ghost Recon Wild Lands

جدید ترین نسخه بازی های Ghost Recon بازی Ghost Recon Wild Lands نام دارد که دارای ویژگی های بصری جزئی و خاصی است و محیط طبیعی و گرافیک بالای بازی که در آمریکای لاتین رخ میدهد به خوبی گیمر را به خود جذب میکنید. در این بازی شما میتوانید جزئی ترین ویژگی های بصری کارکتر خودتان از رنگ پوست و فرم مو ، چهره و ریش گرفته ، تا انواع لباس های نظامی و عادی را تغییر دهید. نکته ی جالب این بازی توانایی تغییر جزئی و تفکیکی ظاهر کارکتر است که عملا باعث میشود تا هر گیمر کارکتر با ظاهر خاص خودش را داشته باشد. شما در این بازی نقش یک نیروی ویژه را دارید که بر علیه سران کارتل و مافیایی موجود در بولیویا را باید مبارزه کنید و بخش های مختلف نقشه ی بزرگ این بازی را تسخیر و پاک سازی کنید. جا دارد بدانید که بخش هیا تفکیک شده ی نقشه ی این بازی دارای ویژگی های بصری و آب و هوایی مختلفی هستند و افرادی که برای رییس های هر نظقه کار میکنند هم مختلف اند و شما باید در این بازی علاوه بر ظامیان دولتی با کارتل های شرور و حرفه ای نیز مواجه شوید. شاید بتوان نقطه ضعف این بازی را در مقایسه با بازی هایی چون Division 1 و Division 2 عدم همکاری مناسب افراد تیم با شما و یا رفتار طبیعی آن ها در مکالمات و یا حتی هنگام سوار شدن در ماشین باشد که در خور این بازی مهیج و قدرتمند نیس. علاوه بر این ها شما میتوانید وارد حالت آن لاین این بازی شوید و از حالت ها و پک های DLC مختلفی که در این بازی قرار گذاشته شده و مراحل و ماموریت های جدیدی را به همراه دارد لذت ببرید.

1بررسی بازی Ghost Recon

2.Ghost Recon Phantoms

یکی دیگر از بازی های جذاب خانواده ی Ghost Recon ، بازی Ghost Recon Phantom نام دارد که در سال 2014 عرض شد. در واقع این بازی جلوه های ویژه ی جنگ هایی با استفاده از تکنولوژی بالای جمع آوری اطلاعات  را به نمایش میگذارد و شما میتوانید در این بازی در سه کلاس Assault یا همان حمله ، Support یا همان نیروی پشتیبانی و Recon یا همان نیروی جمع آوری کننده اطلاعات  نقش آفرینی کنید. ویژگی بارز این بازی لباس های شما هستند که شما را به نیرو هایی مهار نشدنی و خوف ناک بر علیه دشمنانتان تبدیل میکنند. ویژگی های بصری این بازی نیز مناسب است و جلوه های ویژه ی استفاده شده به هنگام استفاده از تکنولوژی یک ازار خاص به خوبی طراحی شده است. علاوه بر آن توانایی تغییر ویژگی های ظاهری کارکتر و انتخاب لباس جنگی مخوف و قدرتمند برای آن از ویژگی های ومثبت بازی به حساب می آید و گستره ی متنوع سلاح های این بازی نیز ب شما این امکان را میدهد تا به روش و سبک خاص مورد پسندتان مرحله ای از بازی را به اتمام برسانید و یا دشمنان مورد هدفتان را به خاک و خون بکشانید.

بررسی بازی Ghost Recon

از نسخه های دیگر بازی Ghost Recon میتوان به نام های Ghost recon Future Soldier  و Ghost Recon Shadow Wars نیز اشاره کرد که از موفقیت های بالایی برخودار بودند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی بازی Ghost Recon

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *