بررسی ایربادز Galaxy Buds 2 سامسونگ

بررسی ایربادز Galaxy Buds 2 سامسونگ

سامسونگ در چند سال گذشته چندین مدل از سری ایربادز Galaxy Buds خود را روانه بازار کرد. که توانسته با طراحی زیبا و جمع و جور در کنار قیمت مناسب و کیفیت ایده آل، نظر علاقمندان به ایربادز را جلب کند.

در چرخه راه اندازی هدفون های بی سیم واقعی سامسونگ هیچ رهایی وجود ندارد. در حالی که Galaxy Buds اصلی بهترین نبود ، سامسونگ در هدفون خود پیشرفت کرده است ، با Buds Live چیزی متفاوت ارائه می دهد و Buds Pro ویژگی های ممتازی را ارائه می دهد.

در حال حاضر Galaxy Buds به نسخه 2 منتقل می شود ، و درسهای آموخته شده را در جاهای دیگر فرا می گیرد و نتیجه آن کمی بهتر از قبل می شود. در اینجا آنچه ما از Samsung Galaxy Buds 2 می سازیم.

بررسی ایربادز Galaxy Buds 2 سامسونگ

چه تفاوتی با مدل قبل دارد

بیایید با اشاره به برخی از شباهت ها و تفاوت های بین این هدست های مختلف شروع کنیم. Samsung Galaxy Buds 2 ارزان تر ، کوچکتر است و عملکرد کاملاً یکسانی ندارد. Pro تشخیص صدا ، سطوح اضافی عبور از محیط و سطوح مختلف حذف نویز فعال (ANC) را اضافه می کند.

در حالی که Buds 2 کوچکتر است ، از یک گوش گوش گرد استفاده می کند ، در حالی که Galaxy Buds Pro دارای یک گوش بیضی است – و این ممکن است بر میزان قرارگیری آنها در گوش شما تأثیر بگذارد. Pro همچنین دارای درجه IP کمی بالاتر برای مقاومت بهتر در برابر آب است.

 

طراحی و ساخت

  • ابعاد 20*17*21 میلیمتر
  • وزن 5 گرم برای هر ایرباد
  • استاندارد ضدآب IPX2

سامسونگ Galaxy Buds 2 به گونه ای طراحی شده است که نسبت به سایر هدفون های بی سیم واقعی محرمانه تر باشد. با بدنه جمع و جورتر و وزن سبک 5 گرم در هر جوانه ، آنها مطمئنا جمع و جور هستند. بدنه کاملاً پلاستیکی با روکش براق است و در طیف وسیعی از رنگ ها عرضه می شوند، رنگ زغالی در اینجا نشان داده شده است.

همه Buds 2 دارای یک کیس براق سفید هستند ، اما طراحی آن شبیه Buds Live و Buds Pro است، دارای یک پورت شارژ USB -C در LED های عقب و بیرونی و داخلی برای اطلاع از وضعیت. این کیس همچنین شامل شارژ بی سیم می شود ، بنابراین می توانید آن را روی پد بیندازید تا به آنها سرعت بیشتری ببخشید ، بدون اینکه سیم را دور بزنید.

ایربادها دارای استاندارد ضد آب IPX2 هستند که برای مقاومت در برابر باران عجیب باران کافی است، اما نه برای خیساندن کامل، بنابراین هنگام پوشیدن آنها در استخر پرش نکنید.

با حرکت به اندازه بسیار مهم ، سه اندازه مختلف نوک در Buds 2 وجود دارد که هر کدام دارای طراحی گرد هستند. این مورد در اکثر هدفون ها معمول بود ، قبل از اینکه برخی شکل بیضی شکل را ارائه دهند ، همانطور که در Buds Pro یافت می شود.

بر اساس تجربه شخصی ، بیضی شکل راحت تر در گوش ما قرار می گیرد و راحت تر از Buds 2 با نوک گرد خود موقعیت مطلوبی را به دست می آورد. برای اینکه بتوانید از Buds 2 بهترین استفاده را ببرید ، باید موقعیت و وضعیت مناسبی داشته باشید ، که ممکن است کمی بیشتر تکان بخورد ، اما هنگامی که آنها به خوبی نشسته باشند ، هم از نظر حذف نویز و هم از نظر عملکرد صوتی بهترین نتایج را به دست می آورید.

به دلیل زیبایی و سبک بودن ، پوشیدن آنها راحت است. برخی از هدفون های بی سیم واقعی دارای پیوست ها و دستگاه های دیگری هستند تا با قسمت های دیگر گوش خود درگیر شوند تا در جای خود باقی بمانند، اما ما با اندازه نوک درست متوجه می شویم که هیچ مشکلی در نگه داشتن این جوانه ها وجود ندارد. با این حال، شکل گوش شما احتمالاً بهترین هدفون را برای شما تعیین می کند.

بررسی ایربادز Galaxy Buds 2 سامسونگ

 

سیستم کنترل و راه اندازی

  • قابلیت اتصال سریع
  • پشتیبانی از اپ Galaxy Wearable
  • قابلیت سفارشی سازی

در اکثر دستگاه های Android از شما خواسته می شود که Buds 2 را در صورت تشخیص متصل کنید ، در غیر این صورت برنامه Galaxy Wearable سامسونگ اتصال و کنترل این هدفون را مدیریت می کند. در بیشتر موارد ، هنگامی که اتصال برقرار شد ، یک بارگیری کوچک برای مدیریت هدفون وجود دارد و پس از آن همه چیز آماده است.

همچنین جابجایی از یک دستگاه به دستگاه دیگر با استفاده از برنامه Galaxy Wearable آسان است ، اما به طور مساوی می توانید به طور دستی جفت شدن را با فشار طولانی بر روی دو جوانه همزمان فعال کنید – برای اتصال به هر چیزی که برنامه را اجرا نمی کند ، مانند برنامه شما کامپیوتر

این برنامه سفارشی سازی ، تنظیمات و همچنین مدیریت به روزرسانی های سیستم عامل را کنترل می کند و تجربه با سایر مدل های اخیر Galaxy Buds نشان می دهد که به روز رسانی ها نسبتاً منظم خواهند بود.

برنامه Wearable به شما امکان می دهد حالت نویز را کنترل کنید – ANC ، صدای محیط یا خاموش – در حالی که سه سطح صدای محیط را نیز ارائه می دهد ، بنابراین می توانید ترجیح خود را نسبت به میزان صدای خارجی مجاز انتخاب کنید. کاربران سامسونگ همچنین می توانند گزینه یک ویجت برای کنترل این موارد بر روی صفحه نمایش Galaxy خود بدون نیاز به باز کردن برنامه. اما نکته مهم این است که کنترل های لمسی روی خود جوانه ها نیز وجود دارد. هدفون با ضربه زدن به چپ یا راست ، با ضربه های تک ، دو و سه گانه همراه با ضربه و نگه داشتن کنترل می شود.

شیرهای تک ، دو و سه گانه را نمی توان سفارشی کرد- به ترتیب پخش/مکث ، بعد و برگشت را ارائه می دهند، اما اگر نمی خواهید این اقدامات را غیرفعال کنید. اگر برای مثال از ساعت خود برای کنترل موسیقی خود استفاده می کنید ، می توانید یک ضربه را به طور مساوی خاموش کنید.

بیشتر بخوانید  مانیتور Curved سامسونگ دنیای از تکنولوژی

Touch and hold سفارشی سازی بیشتری را ارائه می دهد و امکان تغییر در حالت نویز ، افزایش صدا یا کاهش صدا و گزینه راه اندازی Spotify – اما فقط Spotify – را فراهم می کند و می توانید یکی از این گزینه ها را در هر دو طرف تنظیم کنید. با مخفی شدن بیشتر در برنامه ، گزینه های Labs را خواهید دید ، که شامل یک ضربه دو لبه است ، که می تواند برای تنظیم صدا به بالا و پایین استفاده شود – که ما دریافتیم به خوبی کار می کند ، به این معنی که واقعاً می توانید کنترل زیادی را بدست آورید از این هدفون

در داخل برنامه همچنین می توانید پروفایل صدا را با اکولایزر (EQ) تنظیم کنید ، در حالی که یک تست تناسب صدا نیز وجود دارد که می توانید اطمینان حاصل کنید که جوانه ها را به درستی برای صدایی مطلوب می پوشید.

همچنین گزینه ای برای پخش صدای محیط در حین تماس وجود دارد و ما دوست داریم که بتوانید آن را خاموش کنید. ما در شرایطی قرار گرفته ایم که نمی توانیم صحبت کننده را بشنویم ، زیرا سر و صدای محیط بسیار زیاد است. در اصل ، ارزش این را دارد که به عمق برنامه Galaxy Wearable بپردازید ، زیرا برای بدست آوردن عملکرد مورد نیاز Galaxy Buds 2 ، چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد.

بررسی ایربادز Galaxy Buds 2 سامسونگ

عملکرد و ANC

مانند برخی دیگر از بادزهای سامسونگ ، طراحی درایور دوگانه با ووفر و توییتر در هر کدام وجود دارد و صدای غنی و خوبی به شما می دهد. با این حال ، تنظیمات پیش فرض نسبتاً خنثی هستند و ما متوجه شدیم که صدای باس صدای قابل قبول تری را به موسیقی می دهد ، اما این به راحتی از طریق برنامه با تنظیمات شخصی قابل تنظیم است.

صدا شبیه Galaxy Buds Pro است و ANC ارائه شده نیز همینطور است. با این حال ، Buds 2 تنها یک سطح ANC را ارائه می دهد ، در حالی که Buds Pro دو سطح را ارائه می دهد ، اگرچه این یک تجربه مشابه است که در کاهش تن های خارجی پایین بهتر است. این امر باعث کاهش نویز زمینه در برخی موارد و کاهش فرکانس های پایین می شود.

این بدان معناست که وقتی در امتداد جاده ای قدم می زنید ، باز هم ترافیک را می شنوید ، فقط از کنار آن عبور نمی کند. با این وجود ، این بهترین ANC نیست که با آن روبرو شده ایم و نمی تواند با هدست های جبرا رقابت کند ، که باند وسیع تری از این سر و صدا را با کارآیی بیشتری قطع می کند. تغییر حالت های صدا به نویز محیط و سه سطح تفاوت چندانی با هم ندارند. پایین و متوسط ​​تقریباً مشابه هستند ، اما به نظر می رسد صدای زیاد باعث افزایش حجم قابل توجهی در سر و صدای بیرونی می شود ، که کمی حساس است. برخلاف Buds Pro ، هنگام شروع به صحبت نمی توانید این حالت را به طور خودکار روشن کنید.

خوشبختانه می توانید با یک حرکت فشار و نگه داشتن تغییر دهید ، اما هر تغییر حالت با یک لحن همراه است-که کمی ابتدایی است با توجه به این که بسیاری از هدفون ها با شما صحبت می کنند و به شما می گویند که به تازگی به کدام حالت تغییر کرده اید.

با این حال کیفیت تماس عالی است. برقراری تماس در کنار یک جاده شلوغ هیچ مشکلی در آزمایش ما ایجاد نکرد – که همان تجربه ما با Buds Pro است. با این حال ، یک چیز وجود دارد که باید به آن توجه کنید: صدای محیط در تماس ها اختیاری است (در تنظیمات برنامه پوشیدنی) و این می تواند به این معنی باشد که در حالی که تماس گیرنده شما را می شنود ، شما نمی‌توانید تماس گیرنده خود را در مکان های شلوغ بشنوید، بنابراین ارزش خرید را دارد.

 

باتری و عمر شارژ

بررسی ایربادز Galaxy Buds 2 سامسونگ

سامسونگ استدلال می کند که از Buds 2 پنج ساعت شارژ دریافت خواهید کرد – و این شامل ANC فعال است. اگر ANC را خاموش کنید ، می توانید آن را به بیش از هفت ساعت افزایش دهید.

قرار دادن Buds 2 در کیس باعث شارژ آنها می شود ، در حالی که می توانید انتظار داشته باشید در کل 20 ساعت استفاده کنید. باز هم ، اگر از ANC استفاده نمی کنید ، ممکن است کمی بیشتر فشار بیاورید.

برخی هدفون های بی سیم واقعی وجود دارد که به شما زمان بیشتری می دهد ، اما با توجه به اندازه Buds 2 ، ما فکر نمی کنیم این کار طولانی مدت را انجام ندهد. به هر حال از 10 دقیقه شارژر 150 دقیقه زمان بازی دریافت خواهید کرد.

Samsung Galaxy Buds 2 پیشرفت واقعی نسبت به Buds اصلی و Buds+را ارائه می دهد ، تجربه و تجربه ای که برخی از آنچه را که در Buds Pro به دست می آورید اما با پول کمتر به شما ارائه می دهد.

در حالی که بهترین لغو فعال سر و صدا (ANC) را در بازار ارائه نمی دهید ، در غیر این صورت مجموعه ای راحت از جوانه های بی سیم واقعی با یک قاب جمع و جور و کاربردی دریافت می کنید ، که زندگی با این گوش ها را آسان می کند.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی ایربادز Galaxy Buds 2 سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *